ПрАТ "Страхова компанія "Еталон"


Рік заснування:1993
Гаряча лінія:0 800 305 800
Юридична адреса компанії:Київ, вулиця Гарматна, будинок 8, приміщення 6


Позиції компанії в рейтингах
23
Позиция №23 в рейтингу


Эталон



Інформація про компанію

Страхова компанія «Еталон» створена в 1993 році.

На сьогодні статутний капітал Компанії становить 77 млн. грн.

У 2015 року загальний обсяг зібраних страхових платежів становив 37,6 млн. грн., в тому числі:

  • за майновим страхуванням - 10,4 млн. грн .;
  • з особистого страхування - 3,2 млн. грн .;
  • зі страхування відповідальності - 0,3 млн. грн .;
  • з обов'язкових видів страхування - 23,6 млн. грн.

Сума страхових відшкодувань склала 11,7 млн. грн., рівень страхових виплат становить 31,2%

Станом на 1 січня 2016 р страхові резерви Компанії склали 20,8 млн. грн., активи - 133,7 млн. грн.

Компанія має 26 ліцензії на здійснення 10 обов'язкових і 16 добровільних видів страхування та пропонує понад 50 страхових продуктів фізичним і юридичним особам через розгалужену мережу представництв по території України.

Страхова компанія «Еталон» є асоційованим членом Моторного (транспортного) страхового бюро України.

Середня клієнтська оцінка (за рік):
3,410
Відгуків за останній рік:10
Всього відгуків:75
19 Позитивних
3 Нейтральних
53 Негативних
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.

Клієнтська оцінка:
110
30.10.2024
Найгірша страхова з якою мала справи. ДТП сталося ще в травні, кошти ще і досі не прийшли. !!!90днів в них йде на обробку документів, жахіття… це коли вже давно все оцифровано. А тепер говорять мені, що виникла затримка… Інші страхові до двох тижнів скидають кошти. За пів року вже вартість ремонту змінилася в рази! Не рекомендую!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
10.10.2024
После подачи документов после дтп прошло больше 4 месяцев. Выплат нет. Звоню на горячую линию, отвечают ждите. Сроки не называют , кормят завтраками. Собираюсь писать претензию. Страховую компанию Эталон категоритечски не рекомендую.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
810
28.08.2024
Мабуть у кожного свої ситуації, якщо виникають негативні враження і досвід спілкування зі страховою. Наприклад, я повністю задоволена роботою страхової і результатом виплати. Я потрапила на адекватну доброзичливу співробітницю контакт центру, вона зареєструвала моє звернення, відповіла на всі мої питання, надала контакт для зв'язку по Telegram, перелік необхідних від мене документів. Я зробила все по озвученому алгоритму, зі мною зв'язались, озвучили розмір виплати і перерахували кошти на картку, яку я написала в заяві. Дійсно виплата не покрила весь ремонт, але треба читати закони і знати, що на деталі, які треба купувати нараховується знос, якщо це нова деталь, а ваше авто, м'яко кажучі, не першої свіжості.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
17.07.2024
не понятно как у них ещё лицензию не забрали. ВЫПЛАТЫ НЕ ДЕЛАЮТ!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
16.07.2024
Не рекомендую послуги страхової компанії Еталон. 1. Порушення терміну виплати страхової суми по ДТП (90 днів від дати оформлення Заявки, 150 днів від дати ДТП). 2. Відсутність прямого зв'язку з працівниками, тільки інформаційний центр, який не володіє конкретною інформацією, а тільки передає звернення. 3. Направлення документів по страховому випадку тільки Укрпоштою, без вибору. (Тиждень документи в дорозі)
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
10.07.2024
8 місяців пройшло з дати ДТП, постійне затягування: то в них ще нема рішення суду (хоча суд пройшов і рішення було давно направлене), очікував результати оцінки експерта більше місяця (всього дві деталі: кришка багажника і бампер), 90 днів після заяви на виплату також минули і всі ці дні оператор говорив "документи готові і на підписі в керівництві", потім - "у нас затримка з виплатами, чекайте", а зараз взагалі вибивають коли черга доходить до мого дзвінка.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
26.03.2024
Не кому не рекомендую.Прошло 4 месяца ,никаких выплат.Обещают выплатить25 процентов от суммы.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
1010
18.03.2024
Хочу поділитись своїми враженнями щодо страхування ДМС у Страховій Компанії Еталон. Захворіла: піднялась температура, боліло горло, через декілька днів зробила аптечний тест на covid і він виявився позитивним. До лікарів не зверталась, думала, що все само минеться. Але через тиждень я вже мала ознаки гаймориту, отиту та страшенний кашель. Звернулась до сімейного лікаря телефоном - сказали, що з підтвердженим covidom не приймають і призначили стандартне лікування вірусної інфекції телефоном, а я хотіла, щоб мене особисто прийняли, оглянули, послухали. Тоді згадала, що на роботі нам всім співробітникам оформили медичне страхування. Подзвонила до страхової, розказала свої скарги і щодо бажання потрапити на консультацію до лікаря особисто. У мене запитали адресу, де я мешкаю і пообіцяли підшукати лікаря поближче до мене. Буквально через 15 хвилин мені перетелефонували і запропонували три клініки поруч: одну - де також готові були проконсультувати лише телефоном, другу - де можуть прийняти особисто, але з франшизою, третю - де готові прийняти і без франшизи. Звісно записалась у третю клініку, мене прийняли в той же день. Прослухали, оглянули, призначили аналізи, лікування та направили до ЛОРа. Страхова все прогарантувала, а також передзвонили уточнили в якій аптеці мені зручно забрати призначені ліки. Швидко вилікувалась і залишилась повністю задоволеною медичною страховкою в Еталоні!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
910
02.03.2024
Зверталась стосовно ДТП. Все зрозуміло пояснили, надали професійну консультацію, бо перший раз потрапила в таку ситуацію і розгубилась. Дякую за вчасні та конкретні поради!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
03.01.2024
По истечению 90 дней после последней бумажки не выплачивают деньги! Я уже молчу , что с момента ДТП прошло 5 месяцев. По телефону кормят «завтраками»… то подписи начальника нет, то бухгалтерия тормозит и т.д.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
06.11.2023
Прошло 4 месяца с момента ДТП. Выплаты нет. Сроки, которые они назвали на получение выплаты прошли. Когда выплатят не известно. Ужасная компания!!!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
06.09.2023
Батько був застрахований у цій компанії на виїзд за кордон по максимуму послуг. Коли потрібна була медична допомога, 2 години задавали всілякі питання, купу фото запросили. В результаті відповіли, що з цією лікарнею у них немає договору!! Люди, це як взагалі??
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
15.04.2023
Я пострадал в ДТП от клиента этой компании. Когда после экспертизы я попросил сообщить мне сумму возмещения, которую рассчитал эксперт, эти клоуны заявили, что согласно законодательству они мне ответят в срок до месяца. Хотя сам эксперт сказал, что все расчеты сделал. Мои замечания, что я не просто человек с улицы, а пострадавший от их клиента, меня никто не услышал и сообщили мне сумму возмещения только через месяц. Но это не все, сегодня уже 94 день, как мне должны сделать выплату этого возмещения. Максимальный срок 90 дней. Просрочка по выплате. Очень я бы не рекомендовал таких "сраковщиков"....
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
19.07.2022
Хотелось бы оставить негативный отзыв о данной страховой компании. В январе в нашу машину въехали сзади на перекрёстке. Виновник ДТП клиент данной компании. Составили Европротокол, согласно которому страховая должна была в течение 1-3х месяцев выплатить нам компенсацию. Прошло уже 5 месяцев! Созванивалась месяц назад, нам заявили, что выплата назначена и передали в отдел для выплат. После этого ничего не пришло, никто с нами не связался. На данный момент, когда звоним в эту компанию, нам заявляют, что «не туда попали» и звоните по другому номеру.   Так вот, никому не советую связываться со страховой компанией Эталон, чтобы не вышла такая ситуация как у нас. В нас въехали, а мы ещё должны всех вызванивать, чтобы нам выплатили сумму за ремонт автомобиля. На автомобиле мы ничего ещё не чинили, все как было, так и есть. Поэтому теперь будем судиться с этой страховой компанией!  
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
25.06.2022
Отвратительная страховая фирма. Выплаты после ДТП задерживают уже 5ый месяц! Мы люди с Донецкой области, ДТП произошло до войны не по нашей вине! Обещали деньги выплачивать в начале марта, выплатили 1\3 от суммы в апреле, и до сих пор задерживают 2\3 выплат! Нам машину ремонтировать надо, цены растут. Страховая даже не говорит причину задрежки, просто кормит обещаниями. Отвратительная страховая. Не дай Бог вам , представителям страховой, пережить такое что пережили мы! Если была оценка минус 100, я б Вам её поставила!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
04.02.2022
Не страхуйтесь в этой компании!!!дтп,я пострадавшая сторона.сразу сообщил в страховую о дтп.мне сказали,что зафиксировали у себя.я ж думал все нормально,жду от них звонка.да не тут то было!!!через две недели позвонил узнать.оказывается,что срок выплаты насчитывается с момента подачи заявления в офисе и составляет 90 дней.при всем при этом мне еще сказали,что нужно заполнить бланк какойто,предоставить фото с места дтп,узнать номер дела в полиции,сообщить номер карты,предоставить реквищиты...и т.д.вобщем это все мне озвучили только после моих звонков!!!и вот прошло более 3-х месяцев,а выплаты нету!!!буду подавать в суд!!!вобщем обходите эту компанию стороной,не советую никому!!!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
29.12.2021
Категорически не рекомендую ПрАт СК Эталон ни к каким видам страхования. Выплату будете долго ожидать, а если получите — не добьётесь калькуляцию расчёта выплаты. При урегулировании этого вопроса ( а получилось в мой автомобиль «приехали» сразу два «клиента», один из которых по автогражданке стоаховался в Эталоне, другой в Провидной… им обоим выписали обоюдку, потом в Провидной сообщили, что выплату назначили пополам на страховые компании… но Эталон выплатил в два раза меньше и калькуляцию расчётов не выдаёт). Чтобы добиться от страховой что-либо необходим либо адвокатский, либо судебный запрос… очевидно, зная сколько это будет стоить ( а обращение к адвокату как раз и обойдётся в разницу в выплатах между страховыми компаниями), это такой способ избавиться от ненужных выплат.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
14.01.2021

Виплату чекав більше 3 місяців.Виплата прийшла менша чим нарахувала самаж страхова компанія ЕТАЛОН.Нараховано було компанією ЕТАЛОН 8090.20 гривень,а виплачено компанією ЕТАЛОН 7438.75гр.Чіткого пояснення мені ніхто ненадав чому така різниця в сумі?! Один оператор говорив,що вирахували налог.Другий оператор говорив,що мій автомобіль якоби відремонтувати на СТО і вийшла така сума.А по факту мій автомобіль ще невідремонтований так як я чекав страхову виплату.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
08.10.2020

Продав автівку, що мала Гражданку оплачену ще на сім місяців. Запитав чи можна ті кошти перенести на нову автівку. По телефону здивували тим, що треба до них їхати у офіс(це коли держава декларує суцільну діджиталізацію). Витратив півтори години на поїздку до них. У офісі хамовито відсилали від століка до століка. Потім якась»важлива» пані почала мені по хамськи звисока розповідати мов не знає із ким я говорив по телефону та все це не так. Треба анулювати та доплатити кошти. На моє питання, чому мені на вашому бланку, по вашому телефону, ваш співробітник розповів про безкоштовну заміну, мені відповіла інша «важна» пані, що не знає де та кому я телефонував. Наприкікці я просто встав та поїхав у іншу компанію. Намагайтесь обходити ціх «важних» панів стороною та не несит їм свої гроші. Типові продавці повітря.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
21.07.2020

Ця компанія не виконала своєї безпосередньої роботи: не ввела страховий поліс до бази даних. Коли наш автомобіль з причепом зупинила поліція, то виявилось, що наша страховка, як на авто так и на причіп є звичайним папірцем, який не має ніякої правової сили, адже страховка не введена до бази (точніше , не вірний номерний знак, та VIN - код, вписаний не вірно). Ми мусимо виплатити штраф за адміністративне правопорушення. При зверненні до компанія , нам відповіли, що ми мусимо оплатити штраф, і з квитанціями звернутися до офісу і можливо вони повернуть гроші!!! Але пів року до даного випадку, виходить у мене не було страхового полюсу ( дійсного), то при ймовірному ДТП, ніякої відповідальності страхова компанія не несе!!!!

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
16.02.2020

Здравствуйте! Обратилась в ск " Эталон" со стороны виновника ДТП в г.Мариуполь в июне месяце мне не предложили выбрать СТО для ремонта машины. Нас поставили просто перед фактом что ремонтируется на СТО которое с ними сотрудничает. СК "Эталон" насчитала с учётом уже всех вычетов а также и франшизы получилась сумма 49900. СК"Эталон" нам отчиталась в телефонном режиме что перевела деньги на СТО не спросив нашего разрешение на перечисление денежных средств. Деньги были переведены в Октябре 2019 на СТО. Но директор СТО на отрез отказывается что деньги ему не переводили, хотя у директора СТО каждый меняется версия о получении денег. На сегодняшний день 16.02.2020 автомобиль находится на СТО в разобранном состоянии многие детали с машины разворованы. Что делать дальше я не знаю специалистов нет собрать её не могут деньги не возвращают. И нам приходится ездить самим собирать машину но директор СТО отказывается приобрести разворованые детали. ЧТО ДЕЛАТЬ ДАЛЬШЕ? А СК "Эталон " не предпринимает ни каких мер!!!!!!

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
17.07.2019

Ця компанія не виконала своєї безпосередньої роботи: не ввела страховий поліс до бази даних. Коли наш автомобіль зупинила поліція, то виявилось, що наша страховка є звичайним папірцем, який не має ніякої правової сили, адже страховка не введена до бази. Ми мусимо виплатити штраф за адміністративне правопорушення. Після звернення до компанії, отримали відповідь: "Чекайте лист з поясненнями". Листа так і не дочекалися. Хочемо анулювати страховий поліс. Подаємо до суду на страхову компанію.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
810
17.04.2019

Иванович Федор Федорович. Авария произошла 10.01.2019. Виновник аварии признал свою вину. Был составлен европротокол. Выплату произвели через 95 дней. Сумма выплаты в принципе устраивает, хотя фактически потратил на 3000 грн.больше. Ну и бог с ним, в жизни всегда приходится что-то терять. Персонал центрального офиса вежливый и тактичный. В принципе с этой страховой компанией можно иметь дело.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
11.04.2019

Виновник аварии был застрахован в СК "Эталон". Авария произошла 28.06.2018 года, на месте ДТП сразу был составлен протокол и установлен виновник. СК ожидала решения суда. Уже прошло более двух месяцев после получения всех документов компанией, сразу обещали выплаты произвести до 31 марта, теперь сбрасывают телефон, невозможно ничего узнать,

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
03.04.2019

Никогда и ничего не страхуйте в этой компании!! Я пострадавшая сторона. Срок выплаты 3 месяца, нарочно затягивают все действия чтобы не было желания к ним обращаться. Дело №14102 за замену заднего бампера, заднего фонаря, водительского сиденья, вытяжку на стенде, рихтовку заднего крыла, рихтовку заднего лонжерона с покраской всего этого и износом 70% на запчасти насчитано 3218,84 !!! минус франшиза виновника 2000грн к выплате 1218.84 !! Классные ребята!! И забыли посчитать стоимость сиденья, хотя на осмотр я привозил поломанное. На мой запрос почему не посчитали сиденье получил ответ: власники пошкодженого майна зобовязані зберігати пошкоджене майно (транспортні засоби) у такому стані, в якому воно знаходилося після дорожньо-транспортної пригоди, до тих пір, поки його не огляне призначений страховиком представник. т.е я, 10 дней должен был ездить на поломанном сиденье, пока они назначили мне осмотр повреждений? На осмотр я привез сломанное сиденье в багажнике, как мне по другому было добираться без спинки?? Естественно я купил и поставил себе другое сиденье, за что и получил, а точнее не получил выплату. Ладно, пусть недоплаченная сумма останется им на лекарства!! Не хочу скандалить и делать себе нервы... Мне нечего скрывать и бояться. Мой контакт 067-965-31-71 Александр.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
30.01.2019

Никогда не страхуйте в этой компании ничего! Я пострадавшая сторона, дело №13508, обратилась в страховую Эталон 24.09. 2018г., документы по страховому случаю отправили в Киев 28 сентября 2018 года,16 октября отправили акт осмотра. Четыре месяца не могут насчитать сумму выплаты, каждый раз им чего-то не хватает.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
24.01.2019

не рекомендую!!!!!! я пострадавший в машину въехали сзади, разбило кабину заднеюю часть 3 месяца они считали ущерб, операторы тупо бросают трубки!!! постоянно придумывают что чегото не хвотает, отношение хамское!!!! в итоге через 3 месяца они насчитали 1600грн)))) интерестно какой ремлонт они просчитывали на 1600грн

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
10.01.2019

Не задоволена цією компанією — це м'яко кажучи (Київська область). Я постраждала сторона, винуватець ДТП застрахував свій автомобіль у цій «конторі», минуло 2 місяці після мого першого звернення про настання ДТП, вже місяць спава на погодженні (на підпису), суму компенсації нарешті озвучили в телефонному режимі, при цьому телефонувала майже кожен день!!! Сума виплати настільки замала, що не вистачить ні на що!!! Для погодження суми виплати скинула заявку на електронну адресу з проханням вислати детальний розрахунок по моїй справі. Не можу розпочати ремонт автомобіля, можливо виникне потреба в незалежній експертизі… Коротше кажучи, це не страхова — це «ша***кіна контора» яка не дотримується норм Законів України про старові випадки, прострочує всі терміни встановлені законодавством України на затвердення суми виплати, гарна відмовка — «якщо хочете дізнатись рух по своїй справі -телефонуйте». Кожна страхова компанія, яка дорожить своїм клієнтом, створює всі умови для цього, АЛЕ НЕ СТРАХОВА «ЕТАЛОН», ЛИШЕ ОДИН НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ???? ВЕСЬ ЧАС ВІДПОВІДАЄ ОДИН І ТОЙ САМИЙ ОПЕРАТОР??? Перший раз стикаюсь з такою безвідповідальністю до клієнта. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! Якщо не хочете мати клопоту купуйте страхові поліси в інших компаній, шкода людей, та витрачених нервів!!! Сподіваюсь на мій лист хтось відреагує з представників даної компанії, та нарешті надішлють на мою елетронну адресу детальні нарахування по виплаті згідно висновку експерта, для подальших моїх дій. Контактний номер тел.:0973485366, справа №14032.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
910
06.05.2018
Случилось ДТП, страховой случай. Машина была старая, страховая решила, что тотал (не подлежит восстановлению, т.к. сумма за ремонт превышает сумму подобного авто). Озвучили сумму примерно через 2 недели после предоставления всех документов. Выплатили через 2 месяца среднюю рыночную стоимость такой же машины. В целом доволен данной страховой.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
710
19.04.2018
Доброго дня! Хочу поділитись своїм досвідом. Я мав справу зі страховою компанією ЕТАЛОН, спочатку дуже розчарувався коли побачив дану страхівку у виноватця ДТП і ще начитавшись негативних відгуків у інтернеті. Але потрохи потрохи мене заспокоювали оператори їхньої гарячої лінії, що страхова компанія платить, правда потрібно чекати 90днів згідно закону. Впродовж цього часу я кілька разів дзвонив до них цікавився по справі свого страхового випадку. І ось сьогодні рівно на 91-й день прийшла виплата на мою карту приватбанка. Я реально швидше і не розраховував та і були сумніви чи взагалі виплатять. Тепер можу сказати усім що все ОК! ЕТАЛОН -- ВИПЛАЧУЄ КОШТИ! буду рекомендувати знайомим! Отож у кого є справи з цією страховою, наберіться терпіння і просто дочекайтесь. У мене ДТП було оформлене по євро протоколу за участі єврокомісара.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
510
23.03.2018
26.02.18 г. Мариуполь случилось ДТП, мне ударили машину. На месте составили европрлтокол. Пофотографировали, составили акт повреждений на СТО, которое сотрудничает с Эталоном. Дальше началась оценка эксперта компании. Оценили быстро, но почему то -70 процентов на износ. Машина 2007г. Почему 70, а не 60 или 80 понять не возможно. Естественно, что полученной суммы не хватает для ремонта на ихнем же партнерском СТО. Кроме того, еще от полученной суммы отнимут 20 процентов НДС, если не будет акта выполненных работ с какого либо СТО. Возникает вопрос, какое отношение имеет НДС к ущербу? Это вопрос к СК Эталон. Ответьте, если читаете.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
1010
19.03.2018
Все отлично!Оплатили все !!Правда в последний день !!Спс Людочке отличный диспечер!!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
810
24.02.2018
Отзыв о Страховой Компании «Эталон» Авария случилась в середине сентября 2017 года И страховая компания должна нам была выплатить ущерб, все документы собрали очень быстро, написали заявление( в нашем городе нет филиала) поэтому в телефонном и электроном режиме было общение. Нам прислали страхового анента, который должен оценить ущерб, но МЫ НАНЯЛИ СВОЕГО НЕЗАВИСИМОГО ЭКСПЕРТА. Они оба оценили ущерб, все документы отправили на Киев, последний документ ( судебное решение) было отправлено в середине ноября и с того момента нам сказали, что в течении 90 дней все деньги выплатят, я частенько прозванивала им, напоминала(так как начитались плохих отзывов) Прошло 90 дней, выплату нам задержали всего на пару дней (они предупредили) поэтому Вцелом Все Хорошо! Нас не дурили, и всю сумму выплатили. P.S Собирайте полный пакет документом, нанимайте своего эксперта, читайте законы, знайте свои права, в случае не выплаты, пишите иск в суд) Всем Удачи!)
Докладніше

Клієнтська оцінка:
610
15.02.2018
Доброго дня. 14.02.2018 р. у Львові сталося ДТП, де винуватцем став клієнт даної компанії. Оформили ДТП по європротоколу(визивали комісара). Одразу ж після оформлення зателефонував у call-центр компанії і повідомив їх про ДТП з участю їх клієнта. З нетерпінням очікую на дзвінок аварійного комісара для оцінки пошкоджень... ПОДЗВОНИВ під час написання відзиву!!! Цікаво, що буде далі...
Докладніше

Клієнтська оцінка:
1010
20.12.2017
Хорошая компания. Выплачивают все вовремя
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
10.08.2017
категорично нерекомендую звязуватись з ціею страховою водять заноса постійно пидумують якісь нові правила й пакет нових докумендів. немаетє платити то неморочіть голову !(то документи в нормі і направили навідшкодуваня чекайте дзвінка то знову якісь потрібно документи бо ці їм непідходять)
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
04.07.2017

Ребята эта ужаснейшая компания, которая только кормит завтраками, даже их руководство ( П******о Дмитрий ) не за что не отвечает ... Мою выплату уже задерживают на 120 дней . Не в коем случае не пользуйтесь услугами данной компании , с ними только через суд возможно решить вопросы. АФЕРИСТЫ !!!

Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
07.06.2017
Вітаю Всіх читачів про цю компанію Єталон.Ця компанія після оформленя дтп.нарахувала кошти за 5місяців.Постійно кормила завтраками а потім вибачти то в них якась затримка.І врешті решт нарахували мені тільки 60% коштів мого ремонту на який я потратив а 40% виклав зі свого кармана отака ця страховка Минайти цю страховку боком.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
01.06.2017
В следствии дтп авто которое мне пренадлежит не подлежит востановлению страховая нащитала 21000грн виплати и обещала в срок от 15 до 90 дней зделать проплату но до сих пор росказивают сказки что дело в бугалтерии и ожыдайте виплату.что за кантора блин.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
28.04.2017
На парковці вдарив своїми дверима сусідній автомобіль. (вирвало поривом вітру з рук ) Аварійний комісар сказав що це природні катаклізми , от якби повне каско було.... Відмовили. Бред. з їхньою страховкою тільки по дворі кататись. бо може бути катаклізм ожеледь , сонце в очі , дощик мокрий і т.д. То це зажали 100 дол. Уявляю що вони видумають коли серйозно вляпаєшся.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
18.04.2017
Обходьте цю страхову стороною! Всі документи по страховій події були подані 25.12.2016р. Згідно чинного законодавства України виплата повинна була бути здійснена до 06.03.2017р. 40 днів "Еталон" вже порушує закон. Годують "завтраками".
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
20.03.2017
Не страхова компанія а шарашкіна контора РОГА і КОПИТА. Працівники Страховика ігнорують запити Потерпілого, не даючи жодних коментарів ні по телефону, ні при особистих зустрічах, говорять "ЧЕКАЙТЕ, ВАША СПРАВА В БУХГАЛТЕРІЇ, СКОРО БУДЕ ВИПЛАТА". Другому потерпілому було виплачено страхове відшкодування після того як Нач. служби безпеки ходив до Страховика як на роботу, вранці-обід та вечором і виніс всі мозги. ДТП сталося 15 червня 2016 р. в м. Києві На місце ДТП були викликані інспектора НПУ, що зафіксували ДТП та провели огляд на стан сп’яніння із застосуванням приладу «Драгер», результат 1,93 % проміле, Також повідомлено по телефону СК «ЕТАЛОН» про страховий випадок. 05 липня 2016р. Страховику було подане повідомлення про настання страхового випадку. 01 листопада 2016 р. Шевченківським районним судом м. Києва була винесена Постанова, якою водія було визнано винним у скоєнні правопорушенні за ст. 124 та ч. 1 ст. 130 КУпАП. 21 листопада 2016р. Страховику були подані усі необхідні документи, Останнім документом, який надав Потерпілий, була вищезазначена постанова Суду. Після чого між Потерпілий та Страховиком було погоджено розмір збитків, Відповідно ч.2. ст. 36. Закону Страховик протягом 15 днів з дня узгодження ним розміру страхового відшкодування з особою, яка має право на отримання відшкодування, але не пізніш як через 90 днів з дня отримання заяви про страхове відшкодування зобов'язаний у разі визнання ним вимог заявника обґрунтованими - прийняти рішення про здійснення страхового відшкодування (регламентної виплати) та виплатити його. Тобто, відповідно до зазначеної статті Закону України № 1961-IV крайній строк виплати страхового відшкодування припадав на 19 лютого 2017 р. Проте на даний момент виплату визначеного розміру страхового відшкодування Страховик не здійснив. Тобто, вже більш ніж один місяць Страховик затримує виплату страхового відшкодування без пояснення причин.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
03.03.2017
Ужас!!! Выплаты после заявления нет уже четыре месяца
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
03.02.2017
Попали в ДТП.Виновен водитель со страховкой Еталона.*Кормили * обещаниями больше 3-х месяцев.В итоге звонок чтобы мы пошли на встречу компании потому что у них финансовые трудности и вместо положенных 73000грн они в течении трех дней выплатят 65000.В итоге пришло 45 000грн.На наш звонок ответ.что по договору такая сума.Хоть у нас в договоре сума 65 000грн.Короче ЛЮДИ не пользуйтесь их услугами,ЛОХОТРОН и ОБДУРИЛОВО!!!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
910
03.02.2017
Нормальная страховая, ДТП было в начале августа. Вчера заплатили. Сумой доволен. Все как и должно быть.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
13.10.2016
Туристическое страхование. На письма просто не отвечают, к асистансу дозвониться нереально, выходила на каких-то их сотрудников в фейсбуке. Назначили прием, гарантировали его, после возвращения собрала документы, подала в их офисе, говорили больше беспокоится не нужно. Затем мне в фейсбуке написали, что оплачивать сам прием не будут! Мол, диагноз не существенный. На самом деле, врач была студенткой и просто сделала какой- то поверхностный осмотр. Но вы же гарантировали сам прием! Не попадайтесь.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
1010
03.10.2016
Добрый вечер. У меня произошло ДТП с клиентом этой страховой компании. Сумма ущерба вышла не маленькой, по этому не был уверен, что выплата будет произведена в сроки. Выплатили в течении двух месяцев. Рекомендую!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
810
30.09.2016
Все в порядке со СК Эталон, не верьте конкурентам.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
810
16.09.2016
Ничего плохого не скажу. Все как и должно быть. Насчитали адекватную сумму. Заплатили через 2 месяца после ДТП. К Европротоколу не придирались. В целом доволен.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
910
15.09.2016
Всем советую СК Эталон!!!
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
14.09.2016
Сволочи редкие - деньги не выплачивают. Только через суды и жалобы. Жду уже полгода - ни ответа ни привета. В суде тянут время
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
22.08.2016
Самая хитрая и гнилая компания. Выплачивают половину стоимости повреждений, и то нужно ждать пол года
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
20.07.2016
Добрый день, компанию не рекомендую!!!!уже прошло 2,5года после ДТП а страховка так и не выплачена! Виновник ДТП мажор с Луганска (есть решение суда,экспертиза) можно было обратится в страховую виновника ДТП но Обратилась в свою страховую так как было полное КАСКО. но сначало мне говорили только на их СТО а у меня новая машина на гарантии после доллар вверх пошел у них убытки и т д хотя в убытках была я когда за ремонт заплатила 45000грн на тот момент это было 5000$ т к $ уже был 9 ну а после $ так вообще полез вверх и на сегодня даже в грн выплаты небыло!!!!!!результат страховка так и не выплачена директор филиала наглый!!! Через какое то время звоню спрашиваю что с выплатой и вот удивление когда девушка говорит у нас отмечено что вам выплатили! И приезжала и ругались крайних не нашли и деньги никто мне не выплатил сказали можете подавать на нас в суд, но это опять нервы время здоровье дороже!!!!!так что нужно это КАСКО или нет стоит задуматься
Докладніше

Клієнтська оцінка:
710
04.07.2016
добрый день меня зовут виталий отзыв пока еще рано оставлять надеюсь компания заслуживает доверия у меня случилось дтп 24июня возле мелитополя виновник дтп был застрахован в страховой компании эталон почитав отзывы о компании я был очень огарчен так как ремонт моего авто выйдет мне в кругленькую сумму надеюсь мне повезет и негативного отзыва я оставлять не буду надеюсь на справедливость
Докладніше

Клієнтська оцінка:
810
31.05.2016
Много читал негативных отзывов о этой страховой. Сам ничего плохого не скажу. Посчитали нормально, заплатили через 2 месяца после ДТП. В принципе, все ок.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
31.05.2016
СКАЗАТЬ МОШЕННИКИ , ЭТО НИЧЕГО НЕ СКАЗАТЬ.. Водят за нос,, за то чтобы оформить выплату страховки по ДТП вовремя, требовали взятку в размере 5 тис.грн. Даже врагу не посоветую связываться с этой фирмочкой.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
22.05.2016
Мошенники. подложили оценку состояния авто после дтп, которую никто не проводил и авто не осматривал с мизерной суммой ущерба. Мои документы из госоценки и сто не приняли. Ремонтировала за свой счет. Выплатили с максимальным затягиванием три копейки. Судиться не стала по состоянию здоровья.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
20.05.2016
26.01.2016р. Я, Титаренко О.І. став постраждалою стороною унаслідок дорожньо-транспортної пригоди, винуватцем якої визнано рішенням суду від 10.02.2016р. Павленка Василя Григоровича який керував автомобілем застрахованим у ПрАТ «Страхова компанія «Еталон». 29.01.2016р. Всі необхідні документи на виплату мені відшкодування були передані страховій компанії яка згідно наданих їй документів відкрила справу за №9776 від 29.01.2016р., але до цього часу не зважаючи на те, що всі передбачені законодавством України терміни вичерпані ніяких виплат не здійснила, а на мої звернення і телефонні дзвінки відповідей не дають. Таким чином, Страховик ПрАТ СК «Еталон» порушив чинне законодавство України. 
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
04.03.2016
Страховий випадок в липні 2015 року. Не дивлячись на неодноразові звернення, виплата не проведена. Такого нахабного відношення до клієнтів не зусрічав! Планую прорекламувати цього "гіганта " страхування в ЗМІ.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
110
09.02.2016
Страховку не платят, сроки по выплате уже давно прошли. Если хотя бы один день просрочен, а они говорят "...Завтра, завтра..." - однозначно в суд.
Докладніше

Клієнтська оцінка:
910
18.10.2015

Я хочу поблагодарить Еталон за работу. Уже 2 года работаю с компанией. Авто завтрахованое по КАСКО. 2 раза происходил несщастный случай с автомобилем. Виплатилы без задержек.

Спасибо!!!!!!!!

Докладніше

Клієнтська оцінка:
1010
27.08.2015

Ездили отдыхать семьей заграницу. Приболел ребенок - температура, горло, насморк...
Страховая нормально сработала: прогарантировала визит к врачу и оплатила медикаменты незамедлительно. Отдых немного подпорчен, но страховая свою функцию выполнила.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
910
27.08.2015

Не понимаю почему такие плохие отзывы. У меня после ДТП не прошло и 90 дней как я получил деньги. На сколько я знаю у компании раньше біли серьезyые задержки, но сейчас все выравнилось - нормально платят!

Докладніше

Клієнтська оцінка:
1010
27.08.2015

Хочу выразить благодарность сотруднику СК "Эталон" Кислому Юрию Анатольевичу, который в свой выходной день уделил время и помог с приобретением полиса страхования для выезжающих за рубеж.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
410
27.08.2015

После страхового случая дтп прошло 80 дней. Все необходимые документы, в том числе решение суда и экпертиза аварийного комиссара, счет для получения денег,компанией были получены в течении 2 недель. Но до сих пор даже не просчитана и не утверждена сумма ущерба.Хотя она и не велика. Ни поддержка ни телефонные разговоры не проливают свет на ситуацию. Полный игнор или "перезвоните через неделю".

Докладніше

Клієнтська оцінка:
410
27.08.2015

Фирма работает просто отвратительно.
Начиная с работы самих менеджеров и заканчивая лживыми обещаниями и безусловными отмазками, чтоб не выплачивать деньги.
Сумма небольшая (порядка $320) на сам факт...
Первое - это невозможность дозвониться в "горячую линию". Когда человек за границей и звонит в страховую кампанию - это подразумевает что у него что-то случилось... Что-то нехорошее! Представьте мое состояние когда я пытаюсь вызвать скорую а мне в страховой говорят "вы знаете, у нас пересменка, перезвоните через полтора часа". или когда ты 3-4 раза звонишь, а тебя сбрасывают или просят ждать на линии, дают другие номера, и ты КАЖДЫЙ РАЗ новому человеку должен рассказать, что с тобой (все это время корчась от боли). Не говоря уже о том, что стоит порядка 3-5 долларов минута звонка (звонил и на 8-800 и напрямую в в офис Киева).
После этого тебе говорят - просто собирайте чеки. ПРОСТО ЧЕКИ о своих затратах, мы все возместим. И конечно-же, оказывается что нужны не просто чеки а полная история болезни с кучей отзывов врачей.
Есть Узи, заключения врачей, даже таблетки, которые выписали и курс лечения - но не хватает документов все равно.
Уже дважды обращался, получил дважды отказ. Причем все документы забрали и теперь они где-то в недрах юр.отдела (хотя сдавал их в одессе).
Вывод? Обычный развод, сделано все так, чтоб деньги не возвращать.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
210
27.08.2015

Компания платит выплаты лишь поступления жалобы в НАЦКОМФИНПОСЛУГ.
Судом вы их не испугаете лишь время тяните.
Хотите быстрого решения вопроса и 100% выплаты - пишите жалобу в НАЦКОМФИНПОСЛУГ.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
210
27.08.2015

Доброго время суток.
В декабре 2012 года произошло ДТП. Виновник, счастливчик, имел полюс ГО в СК « Эталон».
Я обратился в СК "Эталон" 24.12.12 г. Дело 6847, номер страхового полиса № АВ/3580038 от 13.07.2012 г. и № АВ/9052263 от 15.12.2012 г., написали, отксерили, сформировали.
- «Расширенную справку ГАИ об обстоятельствах ДТП, Постановление суда о виновнике ДТП возьмите сами. Это ускорит выплату, так как запросы страховой компании идут долго»-посоветовали в СК.
Все документы собраны, сумма выплаты согласована, заявление на выплату написано 15 января. Ждем выплаты.
19 февраля, звонок от СК «Эталон»: -« Перепишите заявление. Вы не указали номер карточки, куда перечислить возмещение. Наши бухгалтера не могут произвести выплату…» Хотя р\с, все данные банка были указаны. Казалось бы все хорошо, дело в бухгалтерии на выплате. Думаю: классная страховая компания, все оперативно! Не тут -то было. Прошел месяц, денег нет!
Звоню в колл-центр, «ждите 90 дней от написания последнего заявления на выплату, в мае будут перечислены деньги»
Звоню в мае, оператор колл-центр, который ничего не знает, а только делает запросы в отдел урегулирования убытков, сообщает мне, что мое дело запланировано на выплату в июне месяце, точнее сказать он не может.
И так каждые две недели со словами как они меня понимают, что мое дело стоит на выплату первым, что платят только по пятницам, а выплата будет или в начале следующего месяца или в конце. Дали телефон отдела урегулирования убытков 044 537 55 68, где могут дать более внятную информацию, -« на него тяжело дозвонится», конечно тяжело, он занят даже ночью. Других телефонов дать не можем…
Делаю официальный запрос в СК «Эталон» почему задерживается выплата. Прошло два месяца, ответа нет.
Вопрос! Зачем нас обязали, ввели штрафы, за отсутствие полиса ГО?
А страховые компании типа Эталона, на все …. с прибором, их походу никто не проверяет, о том как они исполняют свои обязанности.
Разговариваю с оператором КЦ.
-Вы задерживаете выплату!
Ответ: ну да, так получается….
-Вы нарушаете законодательство?
Ответ: да, нарушаем, если вам, что то не нравится подавайте в суд (им пофиг), у вас еще вопросы к СК « Эталон» будут?
Выбирайте внимательно для себя Страховую компанию, вам с нею дальше жить.
Меня они уже накормили своими обещаниями. Готовлю документы в суд, моторотранспортное и комиссию финансовых услуг. Дабы прославить данную Страховую компанию.

Докладніше

Клієнтська оцінка:
410
27.08.2015

Голові Національної комісії, що здійснює державне
регулювання у сфері ринків фінансових послуг
ВІЗІРОВУ Борису Йосиповичу
01001, м. Київ-1, вул. Б. Грінченка, 3,
факс: +38(044) 235-77-51, info@dfp.gov.ua
копія: Голові Правління ПАТ СК «Еталон»
Нечипоренко Ю.В.
Копія:Верховна Рада Украiни,
Комітет з питань фінансів, банківської діяльності
01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5
+38(044)255-44-45
Скаржник: Чонка Василь Степанович
Адреса 90124 Закарпатська обл.,Тячівський р-н,с.Вільхівці,вул.Гагаріна,13
Телефон 0673121381
Серія, номер страхового поліса ПАТ СК «Еталон» 070000-12100262 від 04.11.2011 року
Дата подання заяви про страховий випадок 14 квітня 2011 року
Номер Страхової Справи 070000-12100262
Сума страхового відшкодування до сплати 77702,70 грн.(Сімдесят сім тисяч сімсот два грн. 00 коп.

01.07.2013 р.
Скарга

При настанні страхового випадку на підставі поліса виданого ПАТ СК «Еталон» 070000-12100262 від 04.11.2011 року я звернулась до Страховика, який зобов’язався відшкодувати завдані збитки в межах страхової суми у порядку і на умовах, передбачених Договорами страхування та Законом.

Але, станом на дату підписання цієї скарги Страховик ПАТ СК «Еталон» не здійснив виплату страхового відшкодування у встановлений Законом строк.

Таким чином, Страховик ПАТ СК «Еталон» порушив чинне законодавство України.

На підставі вище викладеного, та керуючись:

- Ст. 9 Закона України «Про страхування» страховим випадком є подія, передбачена договором страхування або законодавством, яка відбулася і з настанням якої виникає обов’язок страховика здійснити виплату страхової суми (страхового відшкодування) страхувальнику, застрахованій або іншій третій особі;
- Ст. 612.1 Цивільного кодексу України Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов"язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.. та відповідає перед кредитором за завдані простроченням збитки...;
- Ст. 20 п. 3 Закона України «Про страхування» Страховик несе майнову відповідальність за несвоєчасне здійснення страхової виплати (страхового відшкодування) шляхом сплати страхувальнику неустойки (штрафу, пені), розмір якої визначається умовами договору страхування або законом;
- Ст. 230 Цивільного кодексу України Обман має місце, якщо сторона заперечує наявність обставин, які можуть перешкодити вчиненню правочину, або якщо вона замовчує їх існування. Сторона, яка застосувала обман, зобов"язана відшкодувати другій стороні збитки у подвійному розмірі та моральну шкоду, що завдані у зв"язку з вчиненням цього правочину.
- Ст. 55 Конституції України передбачає право захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань;
- Ст. 17 Цивільного кодексу України передбачає Захист цивільних прав та інтересів громадян Президентом України, органами державної влади;
- Ст. 35 Закона України «Про страхування» Державний нагляд за страховою діяльністю здійснюється з метою дотримання вимог законодавства України про страхування, та захисту інтересів страхувальників.
- Ст. 19 Закона України «Про захист прав споживачів» Нечесна підприємницька практика включає: будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману. якщо виконавець не може надати товару протягом розумного строку.
- Ст. 23.11 Закона України «Про захист прав споживачів» Відповідальність за порушення умов договору між споживачем і виконавцем про виконання роботи, надання послуги - у розмірі ста відсотків вартості виконаної роботи (наданої послуги), а за ті самі дії, вчинені щодо групи споживачів, - у розмірі від одного до десяти відсотків вартості виконаних робіт (наданих послуг) за попередній календарний місяць
- Ст. 26 ч 1п.10 Закона України «Про захист прав споживачів» передбачено право органів, які захищають інтереси споживачів фінансових послуг, подавати до суду позови щодо захисту прав споживачів
- Ст. 20 Закона Украiни "Про звернення громадян» Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п"ятнадцяти днів від дня їх отримання.

ПРОШУ:
1. В межах своїх прав та обов’язків провести перевірку у частині дотримання страхового законодавства ПАТ СК «Еталон» щодо затримки виплат страхових відшкодувань.

2. При виявлені факту порушення страховиком законодавства та умов договору застосувати відповідні заходи впливу для відновлення порушених прав скаржників, шляхом інiцiювання виплат вiдшкодувань тa належних фiнансових санкцій одночасно.

3. Про розгляд заяви повідомити скаржника в строки та терміни, що передбачені чинним законодавством.


З повагою, ____________________________В.С.Чонка 01.07.2013

Докладніше

Клієнтська оцінка:
210
27.08.2015

Это самая ужасная компания, было ДТП с пострадавшими , я был не виноват меня ударили взад. Получир решение суда на руки собрал все документы, но ездил по доверенности, доверенность закончилась и пришлось переоформить машину на жену, так как хозяин машины погиб в ДТП. Спустя пару дней страховая говорит что это не страховой случай мол принесите свидетельство о смерти, а что дальше? выкопать человека и предоставить его!!!! Ребята не обращайтесь и нестрахуйтесь в этой компании

Докладніше

Клієнтська оцінка:
210
27.08.2015

Полный развод. Выплат ждали год Получили только благодаря обращению в Госфинуслуг. Светлана сотрудник в ЦО в Киеве- самая некомпетентная и наглая....Хамка!

 

Докладніше

Клієнтська оцінка:
410
27.08.2015

Ну что сказать. Случился у меня страховой случай. Попал в ДТП. Приехал, сделал экспертизу, насчитали сумму ущерба, собрал все документы сдал их стал ждать когда выплатят. Позвонил узнать, когда будет выплата. Сначала назвали одну дату, потом вторую, потом третью. Каждый раз мне рассказывали чего да почему не была проведена выплата. Я тем временем посмотрел договор страхования и увидел, что все сроки уже прошли. Говорю об этом страховой компании, но понимаю, что особенно никого это не волнует. Вывод напрашивается только один - страховая компания не дорожит клиентами, а сроки договора - пустое место. Слова конечно общие, но все же. При этом следует заметить, что машина у меня не в кредите, страховался я добровольно, и теперь с такими потугами пытаюсь получить то, что положено мне договору. Менеджер, который вел страховое дело звать Дроздов Дмитрий. 102201-06000078

Докладніше

Клієнтська оцінка:
410
27.08.2015

ДТП 30.11.2010. Виновник Вигура В.В С/Д 416232. ВЕ2870258, автомобиль РЕНО АМ 3033АІ. 15.02.2011 отнесли последний документ решение суда. На 18.04.2011 денег не получил, информации также. "Эталон"(имя ничему не обязивает?)

Докладніше

Клієнтська оцінка:
1010
27.08.2015

Застрахован в Эталоне в г. Херсоне. Хочу выразить благодарность сотрудникам компании. Всегда приветливые, доброжелательные лица, по какому бы поводу не пришел к ним. Страховался по КАСКО, в апреле произошло ДТП, деньги получил вовремя и в полном объеме. Огромная благодарность директору Каправчук Ирине Ивановне за правильно подобранный персонал!!! Советую всем в Херсоне страховаться только в ЭТАЛОНЕ!!! Честная компания!!!Еще раз ВАМ спасибо!!!

Докладніше

Клієнтська оцінка:
410
27.08.2015

В первый год был застрахован в ЭТАЛОНе. Выплату ждал больше 10 месяцев, передал дело в суд. Перешёл в другую компанию. Так у них хватает звонить и рассказывать, что эта компания лишена аккредитации в банке "Надра", не страхуйтесь у них. Пошёл в банк, взял список страховых - оказалось ЭТАЛОН нагло лгал, чтобы заманить меня снова к себе. Сделал вывод, что Эталон - непорядочная компания, работают отстойные "специалисты". Зато админресурс имеют: в НАДРе мне ОЧЕНЬ НАСТОЯТЕЛЬНО РЕКОМЕНДОВАЛИ СТРАХОВАТЬСЯ ИМЕННО В ЭТАЛОНЕ. Береги вас Бог от аферистов Эталона, там одна стервозина Света Бех чего стоит. (Харьков)

 

Докладніше
Акції та знижки

Зараз у компанії немає діючих акцій

Офіси

Вінницька область

Вінниця


Волинська область

Луцьк


Київська область

Біла Церква


Черкаська область

Черкаси


Чернігівська область

Чернігів