Мой страховой агент





Отзывы

На сайте зарегистрировано большинство страховых компаний работающих в классическом понимании. Сотрудники страховых компаний отвечающие за качество работы или пиар видят ваш отзыв и делают запросы в отдел урегулирования тем самым оживляя процесс. В любом случае, вы получите больше информации о процессе или ускорите выплату.


Последние отзывы о страховых компаниях:


не страхова а щось з чимось.зламав ногу.вислав довідку.там чорним по білому все розписано що і як сталось.мовчать.почав дзвонити кажуть вишли ще.пішов азяв ще одну в лікаря.вислав.знову нетака тіпа.вже більше місяця видзвонюю то банк не відповідає страховій то ще щось.

подробнее



Розповім, про свій перший страховий випадок в житті по полісу накопичувального страхування від Метлайф. Свій поліс я відкрила в найбільшій світовій корпорації по страхуванню життя американській компанії Metropoliten life incurance на 10 000 грн/рік до 55 років. Купувала свій поліс через страхового посередника Старлайф - там мені розповіли всі нюанси і допомогли вибрати підходящу мені програму. Вперше в житті зі мною стався страховий випадок в 2019 році. Ми з чоловіком поїхали в Буковель. Я обожнюю кататись на лижах, за спиною уже шість відкатаних сезонів по декілька разів за зиму. Ми дійшли уже до чорних трас без особливого страху, оскільки досвід і навики певну впевненість дають, тому є розуміння, що справишся. А цього разу ми вірішили спробувати сноуборд. В нас, лижників, є свої сленги з приводу трас в Буковелі, так ось 7 траса біля всім відомого готелю Radisson Blu ми називаємо горочкою для чайничків. Ми пішли на цю трасу для чайничків і на 7-й спускові я зламала руку. Тільки стало гарно виходити, як я впала з характерним "хрусь" в руці. Спустилась в травмпункт, зробили рентген і сказали: «Вітаємо, у вас перелом». Знали би вони яка буде виплата по такій незначній травмі (перелом був без зміщення, у народі такі називають просто тріщинами), то дійсно би всіх застрахованих людей так вітали. Відверто кажучи, це був перший випадок, коли мені знадобились мої поліси і я була щиро рада, що вони у мене є. Наші витрати по лікуванню - лише бандаж на руку (лікар дозволив замість гіпсу) - 540 грн. Рука почала сильно боліти вночі і ми повернулись в Рівне. В Рівному в міській лікарні лікар прийняв, подивився і виписав довідку. Для виплати потрібно довідка від лікаря з вказаним діагнозом та три печатки, а саме: лікуючого лікаря, завідуючого відділенням та печатка в реєстратурі. Також потрібен знімок. Відправила документи в страхову і через декілька тижнів я отримала виплату від Метлайф. Виплату отримала по системі АВАЛЬ-ЕКСПРЕС в банку Райфайзен банк АВАЛЬ, хоча можна і вказувати просто існуючий номер картки будь-якого банку. Але я хотіла мати гарний документ для себе і для прикладу, як дійсно неочікувані неприємності можуть бути компенсованими, якщо попередити їх заздалегіть і захистити себе від форс-мажорів. Від Метлайф я отримала 6100 грн. Це було дійсно приємно, купила одразу собі платтячко, дівчата зрозуміють. :) А чоловікам рекомендую задуматись всерйоз про медичний захист, особливо тим, в кого є діти і від них особисто залежить, чи буде їх сімї що їсти, якщо вони за станом здоровя не зможуть принести доходу, хоч кілька місяців. І скільки часу протяне сімя на резервних запасах, якщо такі є. Особисто я дуже рада, що маю програму уже декілька років і роблю стратегічні резерви, якими скористаюсь через 20 і більше років. Бо там вже не буде того здоров'я і бажання активно працювати, а потреби точно будуть, бо, як бачим, вони з кожним роком ростуть. А також я маю спокій на душі, що якщо щось буде не так зі здоровям, то мій поліс в компанії Метлайф мені допоможе значно більше, ніж всі родичі разом взяті. Завдяки механізму «страхування життя» всі люди в розвинених країнах відчувають себе у безпеці, і я дуже рада, що моя сімя має змогу цим користуватись в нашій славній Україні.

подробнее



Был застрахован в упск несколько лет подряд, ни каких жалоб и претензий не было пока не попал в дтп, самое обидное что машина стояла и в меня в ехали, повредили переднюю левую дверь, все бы ни чего пока не обратился в страховую там то все и началось. Принимал документы какой то мужик, он же и был оценщиком повреждений. Разговаривал он грубо, кидал документы как собаке кость, по мино этого пришлось ездить туда не однократно потому что то програма зависала то после трех часов перебывания у него в кабинете каких то документов не хватало, а принимал он только три дня в неделю. Пришлось сильно часто отпрашиватся с работы, это принесло много не удобств. Вообщем сильно не доволен ихней работой и то как они оценили стои мость работы, выплатили в три раза меньше чем пришлось отдать за ремонт!!так что не советую вам связыватся с этой страховой, держитесь от нее подальше!!

подробнее



Выберите интересующую вас страховую команию, и узнайте отзывы клиентов о ее деятельности, скорости и качестве урегулирования страховых событий. Лучше один раз увидеть, чем сто раз услышать. Вперед!