Відгуки

На сайті зареєстровано більшість страхових компаній, що працюють в класичному розумінні.
Співробітники страхових компаній які відповідають за якість роботи або піар бачать ваш відгук і роблять запити до відділу врегулювання тим самим оживляючи процес.
У будь-якому випадку, ви отримаєте більше інформації про процес або навіть прискорите виплату.

Всього відгуків на сайті:6208
За останні 30 днів:37
 Відкинуто фальшивих:14
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
1010
31.03.2025 10:34
На трасі під час руху з-під коліс фури посипались камінці, що пошкодило моє авто: сколи на фарах, капоті, стійках і лобовому склі. Страхова оперативно оцінила збитки та покрила витрати без зайвих проблем. Справу вирішили за 17 днів. Повністю задоволений їхньою роботою та швидким реагуванням
Докладніше
Оцінка:
110
28.03.2025 16:57
Настав страховий випадок,надав всі документи.Висновок,щоб отримати страхування я повинен залишитися без кінцівки або померти.
Докладніше
Оцінка:
910
27.03.2025 17:27
Швидко все компенсували як постраждалій стороні.
Докладніше
Оцінка:
210
27.03.2025 09:46
8.12.24 стався страховий випадок, мій перший за весь час водіння (4роки). Я була винуватцем ситуації на парковці, Utico була моя страхова, до якої більше звертатися за новим полісом не буду ні в якому разі. В день випадку звернулася в страхову. Залишити заявку і оформити страховий випадок далось не складно, за 2 дні. Справа тяглася більше 3х місяців, а саме 13 тижнів. Страхова після подачі заявки припиняє свою участь у інформуванні свого клієнта про проходження етапів процесу. Доводилося самій писати їм і запитувати. Через 2, 5 місяці я дізнаюся від потерпілої сторони, що маю сплатити їй напряму 3200грн. Сама сумма компенсації була на той момент вирішена, але мене ніхто не інформував. Це було шок контентом, що страхова консультує потерпілу сторону, не повідомляючи свого клієнта. Звідки я мала дізнатися, не маючи досвіду таких ситуацій, не відомо. Сума виплат від страхової була нижчою (3150грн)за те, що мала (як потім виявилося) сплатити я. Компенсацію потерпілій стороні виплатили, наскільки мені відомо. Але головної болі від такої 'співпраці' було більше, аніж толку. Тому якщо хочете робити все самостійно, тримати щотижня руку на пульсі ситуації і вибивати з страхової інформацію, з якою не стикалися,(подану обривками в вайбері без люб'язно прийнятого людського спілкування) - тоді звертайтеся в Utico.
Докладніше
Оцінка:
110
26.03.2025 16:23
Після оперативного втручання представник лікарні звертався з моїм страховим полісом, тому що лікарня надавала мені лікування, після виписки у підтримці мені так і не надали відповідь чому страхова відмовила, сто разів перепитати і отримали відповідь, що і я купувала препарати і лікарня надавала, питання не вирішили) кажуть ви не попереджала, так я по швидкій потрапила в лікарню одразу на операцію, виМбачте, компенсація це не про цю страхову
Докладніше