Відгуки

На сайті зареєстровано більшість страхових компаній, що працюють в класичному розумінні.
Співробітники страхових компаній які відповідають за якість роботи або піар бачать ваш відгук і роблять запити до відділу врегулювання тим самим оживляючи процес.
У будь-якому випадку, ви отримаєте більше інформації про процес або навіть прискорите виплату.

Всього відгуків на сайті:6444
За останні 30 днів:19
 Відкинуто фальшивих:11
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
310
21.12.2025 10:34
Дуже довго все треба чекати, нагадувати, дзвонити та ще будьте готові, що з вами будуть говорити без поваги, типу, що ви взагалі хочете. В мене страховка від роботи і я думала збільшити покриття за власний кошт, але буду дивитись в іншій компанії. Вусо не рекомендую 
Докладніше
Оцінка:
110
20.12.2025 12:52
Маю вкрай негативний досвід взаємодії зі СК «Оранта» після ДТП. На місці аварії приїхав представник компанії, який виявився знайомим винуватця. Винуватець визнав вину і був складений Європротокол. Європротокол було складено з помилками та невірними даними. На зауваження відповіли, що «пізніше все виправлять», але цього зроблено не було. Подальша комунікація — суцільний хаос. Відповіді нібито надсилалися на адресу, якої я не вказував. Про помилку в адресі я неодноразово (понад 10 разів) повідомляв гарячу лінію, звернення фіксувалися, але жодної реакції не було. Листи, відео та інші матеріали, які я надсилав, залишилися без відповіді. Невідомо, чи їх взагалі долучили до справи. У місцевому відділенні компанії поводилися зневажливо й навіть кинули слухавку. За понад 60 днів я не отримав жодної офіційної відповіді, окрім усного повідомлення, що їхній клієнт «не винен», хоча обставини ДТП та ПДР явно свідчать про протилежне. Не рекомендую СК «Оранта», особливо у випадках, де потрібен чесний і прозорий розгляд.
Докладніше
Оцінка:
1010
19.12.2025 11:17
Потрапила в серйозне ДТП через водія зі зустрічної смуги, який виконував поворот і не надав мені перевагу в русі. Моє авто зазнало значних пошкоджень, тож довелося звернутися до страхової. Усе швидко зафіксували, і вже за 17 днів я отримала виплату згідно з рішенням. Дякую за професіоналізм і людяність. У складні моменти особливо цінно відчувати справжню підтримку
Докладніше
Оцінка:
1010
18.12.2025 19:12
Клієнт СК Граве Україна. ТЗ КА1972ОТ. Укладено договори страхування на автомобіль в т.ч. Каско. Потрапила в ДТП 29.10.2025 р. Виплату отримала вже 05.11.2025. Дуже задоволена рівнем обслуговування співробітників компанії. Вічливі та компетентні. Рекомендую СК Граве Україна.
Докладніше
Оцінка:
110
18.12.2025 12:08
Укладання договору зі страховою - фактично це передплата за послугу (платиш зараз, послугу отримаєш в майбутньому). ВУСО: ремонтувати авто у випадку аварії будете на сервісі з нашого списку Я: чи можте надати список СТО? ВУСО: він вам не потрібен, він у нас кожні два тижні змінюється (упс, не можуть вказати СТО, з якими співпрацюють роками) Я: я даю передплату і хочу знати, як буду отримувати послугу, якщо вона знадобиться. Дайте прелік, з якими працюєте зараз. Далі стисло: Дали 6 адрес, 5 з них на гугл-картах відсутні. Хто з цих шести рмонтує електромобілі - ніхто. Ви ж поліс висилаєте на електромобіль! Відповідь: цим займається інший відділ, вони вам потім скажуть, куди їхати. Підсумок: 1) ремонтувати на їхній СТО 2) СТО, з якими працюють роками, відсутні 3) СТО, з якими працюють, на гугл-мапі не зазначені, через гугл контакти не знайти. 4) продають поліс на електромобіль, а жодного договору з СТО, які знаються на електромобілях, не мають. Тобто, на момент укладення договору вони гадки не мають, як будуь виконувати послугу.
Докладніше