21.11.2024 17:10
Не рекомендую!!!
Знаходжусь у напівнесвідомому стані з вірусно-бактеріальною інфекцією в Дахабі.
Служба підтримки не відповідає цілодобово, оплачувати страховий випадок не хочуть.
Зворотний дзвінок я просила 4 дні тому, мені ніхто не передзвонив.
Партнеру, який надав мені госпіталь, вони не відповідають цілодобово, скрін прикладено.
З лікарем вони не спілкуються.
У мене температура 39 четверту добу, і навіть крапельниці її не можуть збити.
Діагноз вірусно-бактеріальна інфекція – це страховий випадок.
Сьогодні на моє запитання – чому не відповідають партнеру, служба підтримки відповіла, що я їм повинна надавати щоденні звіти від лікаря.
Але я зараз не в змозі щось надавати, я важко доходжу до туалету. Лікар надіслав звіт ще вчора партнерові, партнер спілкується з лікарем, але вже добу не може отримати відповіді від служби підтримки.
Я у дуже поганому стані. І я боюся — якщо я потраплю в несвідомий стан, то я теж мушу надсилати звіти???
У служби підтримки є контакт лікаря, скажіть – чому вони не працюють безпосередньо.
Я купувала страховку еліт із надією, що проблем не буде.
Але служба підтримки не відповідає цілодобово і постійно пропонує мені оплачувати лікування самостійно. Чому????
навіщо тоді взагалі потрібна страховка?
За необхідності готова надіслати скрини всього листування зі службою підтримки.
І що мені робити у цій ситуації.
Консультант при купівлі страховки обіцяв мені зовсім інше.