Відгуки

На сайті зареєстровано більшість страхових компаній, що працюють в класичному розумінні.
Співробітники страхових компаній які відповідають за якість роботи або піар бачать ваш відгук і роблять запити до відділу врегулювання тим самим оживляючи процес.
У будь-якому випадку, ви отримаєте більше інформації про процес або навіть прискорите виплату.

Всього відгуків на сайті:6050
За останні 30 днів:28
 Відкинуто фальшивих:26
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
210
27.11.2024 14:02
Багато років був страхувальнриком PZU і вірив, що надійна компанія. На жаль, став постарждалим, винуватець теж в цій компанії застрахована. Оцінили вартість ремонту і запчастин вдвічі менше, ніж вживані запчастини і малярка в гаражах. Подав заяву і обґрунутвання від авторизованого сервісу Рено, який нарахував ремонту них дуже дорого - в 5 разів дорожче. У підсімку відмова. Доведеться тепер звертатися до суду. А це витрати на адвоката, час, нерви, авто розбите. Номер моєї справи - 48704. Пора міняти страхову. А був багато років з ними, страхував і себе, і авто, і членів товариства при виїзді за кордон.
Докладніше
Оцінка:
110
27.11.2024 10:16
Маю страховку від приват банку,вже цілий рік ніхто мені з Уніки не телефонує ,проблема у тому що зареєструвалася у додатку але має прийти підтвердження за номером телефону але вже рік немає підтвердження,кошти плачу а не можу скористуватися
Докладніше
Оцінка:
110
26.11.2024 17:30
Багато писати не буду,то не варто !Все одно нічого це не змінить,але шановні водії не страхуйте свої автівки у цій жадібній компанії як упск.(зневажливо пишу з маленьких літер).Як до мене так і я. Страхове відшкодування (тобто реально те що потрібно на ремонт з нинішніми цінами ) орієнтовно нараховано на СТО 23 900 грн. Так ці ..... виплатили 7472 грн + 3200 грн франшизи я ще клянчив у винуватця ДТП. Навіть не компенсували чек на суму 854.40 за розвал-сходження коліс. Отака компанія...
Докладніше
Оцінка:
310
22.11.2024 20:53
Маю корпоративну страховку від Євроінс. 22.11.24 звернувся в страхову з захворюваням грибка шкіри ступні. Вони направили до свого лікаря онлайн, який виписав направлення на аналізи, попереднє лікарство і повторну консультацію в 10.3год. В 10.5 год. Передзвонили з страхової і сказали що страхова неможе оплатити аналізи, лікарство і наступну консультацію в лікаря дерматолога. Тому вони відправляють викше запит на погодження. До 20.00 годин відвовіді від страхової не получив. Написавши в чат страхової отримав відповідь що результату ще немає і можливо буде з понеділка 25.11. Тоді написав їм що до 25.11 захворювання може погіршитис. Отримав відповідь що можу піти самостійно оплатити аналіз і якщо вони погодять то вернуть кошти. Хоча я на 99% впевнений що це грибок, і мені дешевше піти купити мазь від грибка шкіри ніж чикати поки вони надумають можливо оплатили аналізи і мазь.
Докладніше
Оцінка:
110
21.11.2024 17:10
Не рекомендую!!! Знаходжусь у напівнесвідомому стані з вірусно-бактеріальною інфекцією в Дахабі. Служба підтримки не відповідає цілодобово, оплачувати страховий випадок не хочуть. Зворотний дзвінок я просила 4 дні тому, мені ніхто не передзвонив. Партнеру, який надав мені госпіталь, вони не відповідають цілодобово, скрін прикладено. З лікарем вони не спілкуються. У мене температура 39 четверту добу, і навіть крапельниці її не можуть збити. Діагноз вірусно-бактеріальна інфекція – це страховий випадок. Сьогодні на моє запитання – чому не відповідають партнеру, служба підтримки відповіла, що я їм повинна надавати щоденні звіти від лікаря. Але я зараз не в змозі щось надавати, я важко доходжу до туалету. Лікар надіслав звіт ще вчора партнерові, партнер спілкується з лікарем, але вже добу не може отримати відповіді від служби підтримки. Я у дуже поганому стані. І я боюся — якщо я потраплю в несвідомий стан, то я теж мушу надсилати звіти??? У служби підтримки є контакт лікаря, скажіть – чому вони не працюють безпосередньо. Я купувала страховку еліт із надією, що проблем не буде. Але служба підтримки не відповідає цілодобово і постійно пропонує мені оплачувати лікування самостійно. Чому???? навіщо тоді взагалі потрібна страховка? За необхідності готова надіслати скрини всього листування зі службою підтримки. І що мені робити у цій ситуації. Консультант при купівлі страховки обіцяв мені зовсім інше.
Докладніше