Отзывы

На сайте зарегистрировано большинство страховых компаний работающих в классическом понимании.
Сотрудники страховых компаний отвечающие за качество работы или пиар видят ваш отзыв и делают запросы в отдел урегулирования тем самым оживляя процесс.
В любом случае, вы получите больше информации о процессе или даже ускорите выплату.

Всего отзывов на сайте:6213
За последние 30 дней:42
 Отброшено ложных:14
Внимание! Клиенты оставляют негативные отзывы гораздо охотнее, чем позитивные.
Оценка:
110
01.04.2025 18:34
Я з СК АРКС Лайф працюю дуже давно  десь з 2017 року, в березні 2025 року у мене видалили орган Матку з матковими трубами так як була міома яка з кожним роком росла та почала давити на всі органи, я послала всі документи які у мене були, вони мені зателефонували та відмовили у виплаті так як міому виявили ще у 2018 році то для них це не підстава для виплати…..То тоді була підстава коли виявили міому у 2018 році це що??? Це просто ЛОХОТРОН. Не ведіться, вони роблять усе щоб не платити!!! А зараз у мене виявили верикозне розширення вен 2 ступеня, я лікуюся то що коли дойде до операції вони теж скажуть що безпідставно бо хворобу виявили ще у 2025 році , як в інші хвороби …..Тож роблю висновки оті кошти що я платила кожний місяць  відкладати на окрему картку та за 7 років у мене була б сума для такої операції!!
Подробнее
Оценка:
110
01.04.2025 13:30
Змушений залишити цей відгук маючи жахливий досвід зі страховою компанією ТАС. Потрапив у ДТП, де винуватцем був їхній клієнт, і, як виявилося, це стало початком ще більших проблем. 1. Повне ігнорування клієнтів. Замість оперативного вирішення ситуації – постійні відмовки, бюрократія та нескінченне затягування часу. 2. Непрофесійність персоналу. Складається враження, що працівники взагалі не розуміють, що вони роблять. Дати чітку відповідь на прості питання – проблема. 3. Катастрофічно повільна робота. Якщо розраховуєте швидко вирішити питання – забудьте. Процес затягують максимально, щоб клієнт просто махнув рукою і сам вирішував проблему. 4. Відмова визнавати реальні збитки. Незалежна СТО оцінила вартість ремонту, але ТАС вирішили, що знають краще і запропонували компенсацію, якої не вистачить навіть на половину робіт. Вони просто відмовляються платити реальну суму! Як підсумок: ТАС – це компанія, яка не цінує людей, їхній час і не виконує своїх зобов’язань. Якщо не хочете зайвих проблем і нервів – тримайтеся подалі від цієї "страхової"!
Подробнее
Оценка:
110
31.03.2025 15:57
Потрібно було змінити номера в страховому полісі , 2 неділі звонила на гарячу лінію, які відправляли у відділення, а з відділення направляли дзвонити на гарячу лінію і так замкнутий круг. Висновок забути за цю шарашкіну контору, бо не дай Бог страховий випадок і чи є у Вас страховка чи ні , це все рівно.
Подробнее
Оценка:
1010
31.03.2025 10:34
На трасі під час руху з-під коліс фури посипались камінці, що пошкодило моє авто: сколи на фарах, капоті, стійках і лобовому склі. Страхова оперативно оцінила збитки та покрила витрати без зайвих проблем. Справу вирішили за 17 днів. Повністю задоволений їхньою роботою та швидким реагуванням
Подробнее
Оценка:
1010
30.03.2025 19:34
Після бурі в місті на машину впало дерево. Думав, шо страхова скаже «це не наше», але в ск Оранта спокійно прийняли заяву і компенсували ремонт.
Подробнее