Все отзывы

Внимание! Клиенты оставляют негативные отзывы намного охотнее, чем позитивные.
Оценка:
310
22.11.2024 20:53
Маю корпоративну страховку від Євроінс. 22.11.24 звернувся в страхову з захворюваням грибка шкіри ступні. Вони направили до свого лікаря онлайн, який виписав направлення на аналізи, попереднє лікарство і повторну консультацію в 10.3год. В 10.5 год. Передзвонили з страхової і сказали що страхова неможе оплатити аналізи, лікарство і наступну консультацію в лікаря дерматолога. Тому вони відправляють викше запит на погодження. До 20.00 годин відвовіді від страхової не получив. Написавши в чат страхової отримав відповідь що результату ще немає і можливо буде з понеділка 25.11. Тоді написав їм що до 25.11 захворювання може погіршитис. Отримав відповідь що можу піти самостійно оплатити аналіз і якщо вони погодять то вернуть кошти. Хоча я на 99% впевнений що це грибок, і мені дешевше піти купити мазь від грибка шкіри ніж чикати поки вони надумають можливо оплатили аналізи і мазь.
Подробнее
Оценка:
110
21.11.2024 17:10
Не рекомендую!!! Знаходжусь у напівнесвідомому стані з вірусно-бактеріальною інфекцією в Дахабі. Служба підтримки не відповідає цілодобово, оплачувати страховий випадок не хочуть. Зворотний дзвінок я просила 4 дні тому, мені ніхто не передзвонив. Партнеру, який надав мені госпіталь, вони не відповідають цілодобово, скрін прикладено. З лікарем вони не спілкуються. У мене температура 39 четверту добу, і навіть крапельниці її не можуть збити. Діагноз вірусно-бактеріальна інфекція – це страховий випадок. Сьогодні на моє запитання – чому не відповідають партнеру, служба підтримки відповіла, що я їм повинна надавати щоденні звіти від лікаря. Але я зараз не в змозі щось надавати, я важко доходжу до туалету. Лікар надіслав звіт ще вчора партнерові, партнер спілкується з лікарем, але вже добу не може отримати відповіді від служби підтримки. Я у дуже поганому стані. І я боюся — якщо я потраплю в несвідомий стан, то я теж мушу надсилати звіти??? У служби підтримки є контакт лікаря, скажіть – чому вони не працюють безпосередньо. Я купувала страховку еліт із надією, що проблем не буде. Але служба підтримки не відповідає цілодобово і постійно пропонує мені оплачувати лікування самостійно. Чому???? навіщо тоді взагалі потрібна страховка? За необхідності готова надіслати скрини всього листування зі службою підтримки. І що мені робити у цій ситуації. Консультант при купівлі страховки обіцяв мені зовсім інше.
Подробнее
Оценка:
110
20.11.2024 19:42
Маю негативний досвід зі страховою ТАС.Оформляла договір страхування витрат,повʼязаних з наданням допомоги,під час подорожі.Під час настання страхового випадку телефон гарячої лініі не відповідав.Працівник страхової,який оформлював договір порекомендував самостійно шукати клініку.І був дуже не компетентний у наданні інформації щодо документів,які потріно отримати для оплати страхового випадку.Думаю це було навмисно,щоб не оплачувати.Страхова два місяці не давала відповіді .Хоча за цей час мали можливість дати запит в клініку і отримати всю потрібну інформацію.Категорично не рекомендую цю страхову.
Подробнее
Оценка:
110
19.11.2024 15:58
Жахлива страхова компанія. Не рекомендую таку компанію.За ремонт авто пропонують в рази менше ніж коштує реальний ремонт, лише дають поради з винуватця вибивати кошти самостійно. Не влаштовує, то допобачення. Обходьте стороною такі страхові компанії.
Подробнее
Оценка:
110
18.11.2024 21:47
Страхуюсь у цій "чудовій" компанії більше 5 років. Ці чудові співробітники, які безпосередньо страхують (страхові агенти) настільки ласкаві, що готові залізти язиком у задній прохід, а жіночки, можливо, якщо дасте 200 гривнів, зроблять вам "омлет". І ось в кінці кінців, нас спіткала невдача, на 5 році відбулось ДТП. І ТАК: оця бл***ька контора не хотіла зафіксувати навіть ДПТ. Півтори години дзвонили на гарячу лінію. На другий день прийшли в офіс. Там сиділа с....а з наколотими губами, яка навіть не взяла у нас заяву про ДТП.і виперла нас зі свого кабінету, сказала розбиратись самим. І так, хто хоче ви***ть себе в душу, звертайтесь до Оранти. Вибачте за мій французький. Я цю контору вам не рекомендую!!!
Подробнее
Оценка:
110
18.11.2024 13:54
Дуже погана страхова компанія. Майже три місяці рахували вартість і заплатили 10.5тис. це смішно!. подав заяву на перерахунок. Це ще місяць чекати. Сто нарахувала 30 тис. Якщо не виплатять буду судитись. Короче якщо хочете комусь насолити оформіть автоцивілку в оранта і ваш опонент буде довго тра#атись зі страховою поки отримає свої гроші.
Подробнее
Оценка:
110
18.11.2024 09:22
Никому не рекомендую связываться с Оранта. Попали в ДТП, виновник клиент Оранта. Так как повреждения автомобиля были значительные около 130 тысяч грн, дело решали через суд, не по европротоколу. Оранта решила проигнорировать и решение суда и смету с официального СТО, и без моего согласия выплатить сумму которая покрывает 30 процентов от стоимости ремонта!!! Полный игнор клиентов! Готовьтесь ремонтировать свой автомобиль за свои деньги. Буду писать отзывы и на других сайтах, чтобы предостеречь от этих мошенников!
Подробнее
Оценка:
110
15.11.2024 13:12
Клієнт даної компанії вчинив ДТП, після звернення, я нічого не можу дізнатись в страхового консультанта, він не відповідає на поставлені питання, обіцяє набрати і не набирає, маю тільки негативний досвід, не раджу мати досвід з цією компанією. Виплати не було. Відкорегую, так як ваша компанія комунікує тільки у відгуках гугла. Прошу пояснити, раз ви вже тут написали про попереднє дтп? А я вам скажу що його не було. Тому прошу не вводити в оману людей це раз. По друге ви жодного разу не подзвонили і не пояснили ні терміни, ні те що щось йде не так, а зараз озвучили свої припущення. Ваш консультант мав глупість сказати з самого початку тиждень-два. Тому можете своє згідно законодавства розказувати на базарі. Бо треба комунікувати правильно, або в вашому випадку просто комунікувати. Бо ви цього не робите. При першій зустрічі треба було сказати реальні терміни, а не фантазії. Оновлення Після дзвінка з менеджером і після відгуку, ніхто так і не почав працювати. Документи після 2 дзвінків так нікуди не передавалися. Менеджер не компетентний, організація дно. Максимально кончена страхова компанія. Оновлення 2 Виплачена сума, за які не зробиш навіть половини ремонту, сума не була озвучена, коментарі відсутні. Буду оскаржувати.
Подробнее
Оценка:
310
14.11.2024 04:08
Прошу переглянути справу по ДТП 27.01.2024Г и досконально перевірити всі висновки по справи 6558850.
Подробнее
Оценка:
110
13.11.2024 15:42
Питання до керівництва СК "Гардіан" - ВІДСУТНІ !!!! Співпраця з клієнтами - на "ЛОХА", на мою думку, є стратегією даної компанії... Навіщо телефонувати, та пропонувати не зрозумілі (занижені) суми для виплати по СВ ? Зворотній зв'язок з клієнтом - легко кажучи, бажає кращого...
Подробнее