Всі відгуки

Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
110
12.09.2025 09:26
Я була застрахована , здоров'я платила декілька років , при оформленні запитала чи розповсюджується якщо хвороба виявлена та лікування за кордоном, сказали так , звичайно ,а тепер коли звернулася , то повідомили, що з 25 року змінили це положення , АЛЕ МЕНЕ НІХТО НЕ ПОВІДОМИВ !ЦЕ ПРОТИЗАКОННО НЕ ПОВІДОМИТИ СТРАХОВИКА ПРО ЗМІНУ ДОГОВОРУ!
Докладніше
Оцінка:
110
11.09.2025 15:31
Це саме дно серед страхових ,в них завжди відмазки що по договору покривання не передбачено,інші страхові по таких діагнозах без проблем,навіть на застуду виписуть саме дешеве.
Докладніше
Оцінка:
110
10.09.2025 11:28
Дана страхова має зробити виплату як потерпілому. І ось вони зробили помилку в документах, дзвонять винять мене що я не подав доки і ще кажуть якщо мені не цікаво то вони можуть не платити) Або в них є 90 днів і вони будуть тягнути всі 90 днів. Тепер я точно знаю в якій компанії точно нічого не буду собі страхувати
Докладніше
Оцінка:
110
03.09.2025 23:02
Була потерпілою стороною в ДТП, на жаль, мене стукнув власник полісу від страхової компанії Оранта. Звернулася до них. Обслуговування це просто жах. Персонал хамовитий і повністю некомпетентний. На чітко поставлені питання в них немає відповіді... Виплатили мені без оголошення суми відшкодування 18500 грн, хоча це і близько не покриває збитків. Поїхала на офіс, хотіла повернути ці кошти назад, в них бачте немає такої форми... До речі відповіді чекала майже три місяці і вони напишуть відповідь на відгук, що це в межах законодавства... Просто хочу попередити всіх, хто буде це читати двічі подумайте, перед тим, як мати справу з цією компанією. І те, що читала в інших відгуках, що в Оранті справжній совок, підтверджую
Докладніше
Оцінка:
1010
03.09.2025 18:43
ДТП трапилась уперше, не знала з чого почати. Подзвонила в контакт-центр Оранта, мені все пояснили по кроках, куди звернутися в офіс, які документи потрібно. Велике спасибі!
Докладніше
Оцінка:
1010
03.09.2025 10:37
Повністю задоволений страховою компанією Оранта. Цього року застрахував у них авто. Оформив все онлайн з дому не виходив. Коли стався страховий випадок, я потерпіла сторона, звернувся у свою страхову. Оформили і оглянули швидко. Оцінили пошкодження теж швидко, за три дні. Сума мене влаштувала. Подалі планую страхувати авто тільки в Оранті.
Докладніше
Оцінка:
110
02.09.2025 22:39
Жахлива страхова компанія! Спочатку вони взагалі відмовили у виплаті без жодних пояснень. Потім запропонували сміхотворні 5200 грн, а коли я попросив калькуляцію — просто зменшили суму ще більше, аж до 800 грн! Це виглядає як знущання і відверте ухилення від виконання своїх обов’язків. Моя досудова претензія залишена без відповіді — повний ігнор. Не раджу нікому зв’язуватись із цією компанією! Вони зневажають клієнтів, занижують виплати і роблять все, щоб уникнути відповідальності.
Докладніше
Оцінка:
1010
28.08.2025 15:50
Виявила подряпини на передньому бампері свого авто. Зразу звернулась у страхову до менеджера, з яким оформлювала поліс. Мінімум зусиль з мого боку, професійна послідовність дій з боку менеджера і справу було вирішено за якихось 6 днів. Ще раз переконалась у правильності свого вибору страхової компанії. Рекомендую!
Докладніше
Оцінка:
110
27.08.2025 14:52
Ребёнка, что то в море укусила пошла алергическая реакция после укуса, нужно была срочно врач ,в таких случаях нужно экстренно делать укол,мало то что в ватцапе не торопились,ответить дальнейшие действие,дозвонится я не могла, так как в чёрный список поставили. Не рекомендую эту страховую.
Докладніше
Оцінка:
110
26.08.2025 13:51
09/07 стався страховий випадок, де я була постраждалою стороною. З ТAC маю підписаний договір на Легке-Каско. 11/07 звернулась і зареєструвала все, на місці працівник ТАС зробив всі фото та запропонував два варіанта - 1. виплата відшкодувань на мій рахунок (визначається лише по фото, без додаткового огляду) або 2. дефектовка на їхньому СТО-партнері. Ми обрали дефектовку на СТО, про що повідомили агента. Проте всеодно отримали дзвінок про погоджену суму у виплаті, яка була більше ніж вдвічі меншою від необхідної для ремонту, тому і відмовились від цього. 28/08 СТО надіслав звіт разом з кошторисом, два тижня не було жодного повідомлення і потім знову дзвінок, про те, що сума не погоджена, бо "задорого". Згідно договору, будь-які рішення у відмові чи виплаті, повинні бути офіційно надісланні у письмовому вигляді протягом 10 днів. Жодного офіційного документа від страхової, в мене досі немає на руках і досі машина розібрана стоїть на СТО, без будь-якого рішення. На прохання надіслати мені всі офіційні документи по справі, разом з офіційною відмовою та причиною відмови, мене ігнорують.
Докладніше