Всі відгуки
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Якщо ви потерпілий і у винуватця поліс від княжої - будете фактично ремонтувати машину за свій рахунок. Поваги до позивача - 0, ніколи ні про що не інформують, отримати письмову відповідь на заяву - нереально, отримати звіти/розрахунки - тільки через адвокатський запит, щось дізнатись - їдьте в наш офіс, по телефону нічого не говоримо, на прохання об'єктивно розглянути ситуацію - забудьте, за пару тисяч гривень удавляться. Вся схема заточена під те, що потерпілому буде дорожче звертатись до стороннього експерта/суду.
Докладніше
Дуже розчарована роботою компанії «Експрес Страхування». Після ДТП минуло вже багато часу, але виплати за пошкоджене авто досі немає. Постійні відмовки, затягування перевірки документів і повна відсутність конкретних термінів. Складається враження, що компанія просто шукає будь-яку причину, щоб не виплачувати гроші.
Усі документи, фото та довідки я надала вчасно, але результату — нуль. Не рекомендую «Експрес Страхування» — лише зіпсуєте нерви, витратите час і не отримаєте обіцяної допомоги.
Докладніше
На консультації просто жах люди не компетентні, де ви берете таких працівників.Звернувся по страховому випадку надали не повний перелік ліків який призначив лікар аргументуючи це тим, що в даній аптеці їх немає.Надав інформацію стосовно куди я ще можу підійти, щоб забрати ліки за призначенням лікаря зворотнього зв'язку немає, ліків немає.Страхова просто жах.Не рекомендую.
Докладніше
Не очікував, що звичайна поїздка сільською дорогою може призвести до пошкодження автомобіля: при наїзді на гілку пошкодив парктронік. Компенсацію перерахували майже відразу після підписання рішення. Сподобалося, що дії страхової були чіткими та прозорими, а ще подбали про те, щоб я міг швидко організувати ремонт. Роботою компанії залишився задоволений
Докладніше
Хочу выразить огромное спасибо компании Княжа город Одесса, филиал на ул Жуковского менеджеру Степану за высокий профессионализм и оперативность касательно оформления документов и выплат по ДТП . Я пострадавшая сторона, виновник даже не заявил в страховую о ДТП . Деньги пришли в течении 10 дней, все четко и быстро. Руководству огромное спасибо за таких ответственных работников как Степан .Рекомендую!
Докладніше
Бігають навʼязливо за тобою, шоб купив страхівку. Настільки набридла їх фінансова консультантка, як вона себе називає Валентина з міста Хмельницький. Хоча два слова не може звʼязати, тупо набір слів, який вивчила і по заданих питаннях немає конкретної відповіді. Знайомий повівся і купив в неї страхівку, так відмовила у виплаті. Але ж коли страхувала, то розказувала, що такі випадки входять у перелік для виплат.
Докладніше
15 жовтня я впала зі сходів, сильно побилася, в лікарні зробили кт, рентген, узі, переломів немає, тому було відказано в виплаті. Я вже на мазі і витратила дві тисячі плюс узі, яке було рекомендовано в епікризі. Виписка і всі документи були надані. Я з 2019 року ні разу не обращалась, але зараз для пенсіонера це грош
Докладніше
Потрапив в ДТП, я потерпіла сторона. Страхова компанія Уніка, гарна реклама, гарні обіцянки. Як на справді? Спочатку тобі говорять що все компенсуємо, потім у вас машина 2013 року, тільки аналогові запчастини(до дтп аналогова була тільки фара, капот крило бампер і решта пошкодженгого оригінал). Експерт приїхав на СТО, оглянули, згідно рахунку Сто було нараховано 89000 грн, коли почали розбирати виявилось, що багато деталей пошкоджено + трохи порушилась геометрія кузова. Скидую рахунок в чатбот, довгі тижні очікування, результат 60000 грн.. Дивлюсь і порівнюю рахунки:
1. Запчастини аналогові і самі дешеві
2. Ціни робіт занижено, страхова компанія нарахувала що пофарбувати всі деталі коштує 11300 грн, а фарбувати треба крило, капот(з обох сторін), бампер, кронштейн, шарнір. Цікаво є такі СТО в Києві, що фарбують за таку суму.
3. І найголовніше при нарахуванні вартість запчастин оцінювалась на 22.10.25
Щоб було зрозуміло
ДТП 27.09.25
Подав всі документи 29.09.25
Огляд експерта відбувся 7.10.25
Рахунок в чатбот скинув 11.10.25
Відмову по рахунку і перерахування отримав 7.11.25
Крайній термін врегулювання справи 29.11.25(згідно змін в законі від 1.01.2025).
Закон змінили, страхові поліси коштують дорого, клієнти оплачують день в день, і стільк скільки нараховано, не важливо чи 2013 року авто чи 2018,
але коли черга платити страховій, вони платять рівго стільки, скільки нарахують вони самі. Австрійська надійність в дії!
Докладніше