Мой страховой агент





Все отзывы



Обратились в страховую было отказано так как обратились не вовремя лекарства купили за свои деньги .Альфу не рекомендую

подробнее


ожидает реакции


Недавно обращались с заявление по факту наступления страхового случая. На стоянке повредили крыло моего автомобиля. Когда дозвонились на горячую линию, подсказали, что нужно делать в моем случае и как правильно оформить документы. В офисе быстро приняли документы и тут же провели автоэкспертизу. И только подписания соглашения была произведена выплата. В моем случае компания показала высокий уровень обслуживания, и закрепила чувство уверенной защиты. Желаю компании процветания и хороших клиентов!

подробнее


ожидает реакции


09.07.2017 року сталась ДТП ,на момент аварії я керував авто без довіреності на авто,коли судове рішення стало на мою користь 04.11.2017року я не зміг отримати компенсацію (біля 10 тисяч грн) по-перше я не написав заяву на виплату(мене ніхто не повідомляв) і по-друге в мене не було довіреності ,на той момент я займався пошуками власника авто (перед пошуками я звертався в СК по телефону та перепитував чи я вкладаюся в терміни подачі документів,на що отримав позитивну відповідь) .Власника я знайшов та взяв довіреність ,та надав її до СК 23.10.2018 року але виявилося що не можу отримати кошти так як я не вчасно написав заяву на виплату.

подробнее


ожидает реакции


Предоставил все нужные документы . По их расчётам насчитали выплаты на 45% меньше . И по итогу в письме написали сумма на выплату 0 грн . Позвонил в колл центр и даже женщина сказала это абсурд, причины по не выплате нету . Сказала после выходных перезвонит. Главное при оформление все коллективом кричали оформляйте у нас , возместим 100%. А по факту 55% и то , по итогу отказ

подробнее


ожидает реакции


Отримав побутову травму хребта, яку зафіксував у страховій компанії. Після довгого лікування отримав 3тю гр. інвалідності внаслідок травми. Перед травмою ні в яких лікувальних закладах не лікувався . Але по висновках спеціалістів компанії я був хворий а після травми в мене лише загострення було. Тобто компанія любими методами старається не виплачувати кошти за страховим випадком. Шкодую що з 2012 застрахувався в цій компанії. Нікому не раджу.

подробнее


ожидает реакции


Оформила ребенку карту Юниора и паралельно оформила страховку "Защита на каждый день."В октябре 2016 года ребенок получил травму ТРЕЩИНА ПЯТКИ.Документы подали вовремя,не успели доехать домой деньги были выплачены в сумме 7500.Не думаю ,что 20 грн в месяц так заметны)

подробнее


ожидает реакции


Виновник аварии был застрахован в СК "Эталон". Авария произошла 28.06.2018 года, на месте ДТП сразу был составлен протокол и установлен виновник. СК ожидала решения суда. Уже прошло более двух месяцев после получения всех документов компанией, сразу обещали выплаты произвести до 31 марта, теперь сбрасывают телефон, невозможно ничего узнать,

подробнее


ожидает реакции


12.11 2018.года сомной случился нещясний случай .я досихпор на лечении. 11.04.2019. мне севодне позвонили и отказали в страховке.без либо каких предупрежденей .оргументируя что не здал нужную выписку з болницы. сначала просили одну когда я предоставил в банке сказали что не розборчево в болныце мне другую не дали потом оказалось что нету мокрой печати. .

подробнее


Комментарии (1)

ожидает реакции


Получала страховое возмещение по ОСГПО как пострадавшая сторона, г. Херсон. Все обошлось одним визитом в страховую компанию, возмещение выплатили через 1.5 месяца, сумма соответствовала причиненному ущербу. Благодарю за сотрудничество

подробнее


ожидает реакции


Страхова компанія УНІКА порушує закон щодо договору КАСКО СК УНІКА не виконує умови договору КАСКО, порушує законодавчі норми, маніпулює інформацією та даними і здійснює протиправні дії щодо мого майна. На даний момент страхова компанія де-факто відмовляється від прийняття рішення щодо виплати страхового відшкодування та його здійснення. Відповідальні співробітники та керівництво компанії неодноразово відмовлялись від зустрічі щодо шляхів вирішення проблемної ситуації. Як наслідок, за задокументованими фактами порушень, мною та моїм адвокатом було підготовлено скаргу до Нацкомфінпослуг (голова ПАШКО Ігор Володимирович), копію – Голові правління ПрАТ «Страхова компанія «УНІКА» Олені Ульє. ДТП, яку «не бачать» страховики 05 лютого 2019 року мій автомобіль BMW X5 потрапив у ДТП, яке було оформлено за участю патруля Нацполіції та зафіксовано офіційним аварійним комісаром СК Уніка. Крім того, маршрут мого автомобіля у цей та попередні дні, в тому числі місце ДТП зафіксовано вбудованою трекінг-системою та сигналізацією, що в автоматичному режимі збирає та аналізує інформацію – про початок та завершення роботи двигуна, переміщення транспортного засобу та карту маршрутів. Після оформлення ДТП відповідно до рекомендації представника «гарячої лінії» СК автомобіль евакуатором було відправлено на СТО офіційного дилера «АВТ Баварія». 07 лютого 2019 року я звернувся до офісу страхової компанії, де подав письмове повідомлення про обставини події та надав копії необхідних документів. Упродовж лютого-квітня 2019 року, внаслідок документальних та організаційних махінацій із залученням експертної кампанії «Фаворит» представники страхової компанії Уніка почали робити заяви про те, що ДТП не відбувалось, або відбулось в інший час в іншому місці. Тим самим, ставляться під сумнів протоколи оформлення ДТП, складені представниками Нацполіції, а також акт огляду місця події, складений та підписаний аварійним комісаром Уніка. На основі цих маніпуляцій з даними, представники страхової компанії намагались зменшити суму зафіксованої договором виплати, а також пропонували мені варіанти «обміну» пошкодженого автомобіля на інший, характеристики якого суттєво відрізняються від мого у бік зменшення вартості та комплектації. Як страховики доламали мій автомобіль Представники СК Уніка, без узгодження зі мною як власником автомобіля, декілька разів були на СТО «АВТ Баварія Київ», нібито для додаткового поверхневого огляду пошкодженого автомобіля. Взявши ключі у майстра СТО, страховики здійснили декілька спроб завести двигун та увімкнути передачі на ушкодженому автомобілі, при тому, що мастило з двигуна та коробки витікло ще при ДТП. Як наслідок – пошкодили коробку передач та інші агрегати, чим збільшили розмір збитку. Порушення законодавства та нормативних документів Зафіксовані порушення з боку СК Уніка є такими, що серйозно порушують законодавство і мають бути розглянуті Нацкомфінпослуг, яка видає ліцензію на здійснення діяльності в Україні. Мій адвокат, відповідно до Закону України «Про адвокатську діяльність», офіційно запросив у страхової компанії матеріали страхової події. Але ні через 5 днів, визначені Законом, ні пізніше матеріали йому не було надано. Все це відбувається для ймовірного ухиляння від виконання в повному обсязі договірних зобов’язань за договором КАСКО. Оскільки СК Уніка ухиляється від прийняття рішення щодо страхової виплати за договором КАСКО, складено офіційну скаргу на ім’я Голови Нацкомфінпослуг ПАШКО Ігор Володимирович з детальним викладенням обставин справи та проханням: – провести перевірку в частині дотримання страхового законодавства Приватним акціонерним товариством «Страхова компанія «УНІКА» та допущених порушень щодо затягування розгляду справи та виплати страхового відшкодування; – вжити заходів щодо порушника законодавства України про страхування; – повідомити мене письмово про прийняте рішення та вжиті заходи. Цим повідомленням я звертаю увагу всіх існуючих та потенційних клієнтів СК Уніка на необхідність контролю виконання всіх умов страхових договорів. Будьте пильними, впевненими та вимагайте від страхової компанії та регулятора виконання зобов’язань за вашими договорами.

подробнее


Комментарии (1)

ожидает реакции

Страница 1 из 341









Оставьте свой отзыв!


Что вам это даст? Важно!

  • Оживление процесса выплат;
  • Шанс на пересмотр решения по делу;
  • Оценка работы страховой компании.
  • Бесплатная юридическая консультация.