Всі відгуки

Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
110
02.04.2025 10:28
Змушений залишити цей відгук маючи жахливий досвід зі страховою компанією ТАС. Потрапив у ДТП, де винуватцем був їхній клієнт, і, як виявилося, це стало початком ще більших проблем. 1. Повне ігнорування клієнтів. Замість оперативного вирішення ситуації – постійні відмовки, бюрократія та нескінченне затягування часу. 2. Непрофесійність персоналу. Складається враження, що працівники взагалі не розуміють, що вони роблять. Дати чітку відповідь на прості питання – проблема. 3. Катастрофічно повільна робота. Якщо розраховуєте швидко вирішити питання – забудьте. Процес затягують максимально, щоб клієнт просто махнув рукою і сам вирішував проблему. 4. Відмова визнавати реальні збитки. Незалежна СТО оцінила вартість ремонту, але ТАС вирішили, що знають краще і запропонували компенсацію, якої не вистачить навіть на половину робіт. Вони просто відмовляються платити реальну суму! Як підсумок: ТАС – це компанія, яка не цінує людей, їхній час і не виконує своїх зобов’язань. Якщо не хочете зайвих проблем і нервів – тримайтеся подалі від цієї "страхової"!
Докладніше
Оцінка:
110
02.04.2025 10:07
Я з СК АРКС Лайф працюю дуже давно  десь з 2017 року, в березні 2025 року у мене видалили орган Матку з матковими трубами так як була міома яка з кожним роком росла та почала давити на всі органи, я послала всі документи які у мене були, вони мені зателефонували та відмовили у виплаті так як міому виявили ще у 2018 році то для них це не підстава для виплати…..То тоді була підстава коли виявили міому у 2018 році це що??? Це просто ЛОХОТРОН. Не ведіться, вони роблять усе щоб не платити!!! А зараз у мене виявили верикозне розширення вен 2 ступеня, я лікуюся то що коли дойде до операції вони теж скажуть що безпідставно бо хворобу виявили ще у 2025 році , як в інші хвороби …..Тож роблю висновки оті кошти що я платила кожний місяць  відкладати на окрему картку та за 7 років у мене була б сума для такої операції!!
Докладніше
Оцінка:
110
31.03.2025 15:57
Потрібно було змінити номера в страховому полісі , 2 неділі звонила на гарячу лінію, які відправляли у відділення, а з відділення направляли дзвонити на гарячу лінію і так замкнутий круг. Висновок забути за цю шарашкіну контору, бо не дай Бог страховий випадок і чи є у Вас страховка чи ні , це все рівно.
Докладніше
Оцінка:
1010
31.03.2025 10:34
На трасі під час руху з-під коліс фури посипались камінці, що пошкодило моє авто: сколи на фарах, капоті, стійках і лобовому склі. Страхова оперативно оцінила збитки та покрила витрати без зайвих проблем. Справу вирішили за 17 днів. Повністю задоволений їхньою роботою та швидким реагуванням
Докладніше
Оцінка:
1010
30.03.2025 19:34
Після бурі в місті на машину впало дерево. Думав, шо страхова скаже «це не наше», але в ск Оранта спокійно прийняли заяву і компенсували ремонт.
Докладніше
Оцінка:
110
28.03.2025 23:27
Страхування повного каско .  Агент спеціально вводив в оману і тягнув час щоб потім дати відписку що строки звернення всі пройшли.  Уважно читайте договір і все одно не факт що коли ви саме будете у стресовій ситуації цим можуть скористатися агенти цієї компанії щоб вам потім не сплачувати компенсації. Нажаль у мене саме такий випадок і прикро що я страхував у цих шар***нів.  Самий низький відсоток, так це у експрес страхування, але буде багато але коли вам дійсно знадобиться відшкодування. Юристи працюють з агентами на добре для своєї компанії . 
Докладніше
Оцінка:
110
28.03.2025 16:57
Настав страховий випадок,надав всі документи.Висновок,щоб отримати страхування я повинен залишитися без кінцівки або померти.
Докладніше
Оцінка:
910
27.03.2025 17:27
Швидко все компенсували як постраждалій стороні.
Докладніше
Оцінка:
210
27.03.2025 09:46
8.12.24 стався страховий випадок, мій перший за весь час водіння (4роки). Я була винуватцем ситуації на парковці, Utico була моя страхова, до якої більше звертатися за новим полісом не буду ні в якому разі. В день випадку звернулася в страхову. Залишити заявку і оформити страховий випадок далось не складно, за 2 дні. Справа тяглася більше 3х місяців, а саме 13 тижнів. Страхова після подачі заявки припиняє свою участь у інформуванні свого клієнта про проходження етапів процесу. Доводилося самій писати їм і запитувати. Через 2, 5 місяці я дізнаюся від потерпілої сторони, що маю сплатити їй напряму 3200грн. Сама сумма компенсації була на той момент вирішена, але мене ніхто не інформував. Це було шок контентом, що страхова консультує потерпілу сторону, не повідомляючи свого клієнта. Звідки я мала дізнатися, не маючи досвіду таких ситуацій, не відомо. Сума виплат від страхової була нижчою (3150грн)за те, що мала (як потім виявилося) сплатити я. Компенсацію потерпілій стороні виплатили, наскільки мені відомо. Але головної болі від такої 'співпраці' було більше, аніж толку. Тому якщо хочете робити все самостійно, тримати щотижня руку на пульсі ситуації і вибивати з страхової інформацію, з якою не стикалися,(подану обривками в вайбері без люб'язно прийнятого людського спілкування) - тоді звертайтеся в Utico.
Докладніше
Оцінка:
110
26.03.2025 16:23
Після оперативного втручання представник лікарні звертався з моїм страховим полісом, тому що лікарня надавала мені лікування, після виписки у підтримці мені так і не надали відповідь чому страхова відмовила, сто разів перепитати і отримали відповідь, що і я купувала препарати і лікарня надавала, питання не вирішили) кажуть ви не попереджала, так я по швидкій потрапила в лікарню одразу на операцію, виМбачте, компенсація це не про цю страхову
Докладніше