Мой страховой агент





Все отзывы



Не раджу тут страхуватися!!! В Польщі був як турист, мене побили поляки за мову. Вдалося затримати кривдника, бо допомогли не байдужі люди і викликати поліцію. Поліція все оформила і пояснила, що я маю йти до суду і писати заяву (все як в Україні…). На слідуючий день місця побою набрякли і стали боліти, добре що був застрахований в ТАС. А не !!! Не добре !!! Після дзвінка до Асистанса ТАС зі мною дуже швидко зв’язалися у Viber і запропонували допомогу. Я вибрав з запропонованого мені відвідати лікарню на слідуючий день. На цьому все закінчилось! Час і лікарню мені не повідомили. Після дзвінка до страхової мені відповіли, Що я Сам відмовився від допомоги і мені не допоможуть, БО Я САМ ВІДМОВИВСЯ. Коли приїхав в Україну і відвідав страховика який мені видав страховий поліс _ Він пояснив що мені Повинні були організувати меддопомогу. Я зв’язався з гарячою лінією ТАС і там мені пояснили що Вони мені не відмовляли в допомозі, а то я сам відмовився! Потім мені через добу передзвонили і повідомили що то знов не вони мені відмовили, а то відмовив мені їх закордонний Асистанс ТАС з яким вони працюють. Добре що розмова була в Viber там все записано. Представник ТАС запропонував написати заяву на їхнього Завального … Що я хочу сказати! Поки ви в ТАС приносите грощі, вони вам раді, а якщо щось станеться – вони роблять тупий вигляд наче вони вас перший раз бачать ! Я раніше в ТАС страхувався вже років 5 (авто, будинок, туристичні подорожі…) Така наша у українців доля!!

подробнее


ожидает реакции


Доброго дня! 16.02 в 10.30 звернулася на гарячу лінію АСКА, для уточнення інформації здачу яких аналізів зможе покрита страховка (новачок при страхуванні, тому консультація представники була б дуже доречною). Представник страхової нахамила нічого зрозумілого не сказала, крім слів "відправте заключення лікаря на електронну пошту".(

подробнее


ожидает реакции


З цією компанією мав справу кілька років. Основний поліс на випадок смерті або дожиття передбачав щорічні виплати у розмірі більше 5000 гривень. Компанія активно агітувала мене щодо отримання полісів за програмою страхування додаткових ризиків: переломів та опіків внслідок нещасного випадку (страхова сума 27000гр) та страхування на випадок тілесних ушкоджень внаслідок нещасного випадку (страхова сума 32990гр) — сумарно 729гр щороку. У компанії переконували, що навіть якщо будуть незначні опіки на сонці, чи невеликий поріз на тілі — все компенсують. Ніхто не збирється спеціально хворіти чи травмуватися, але життя є життя. Втратив одне око. Лікування дороговартісне. Перспективи 50/50. Надсилаю ксерокопію виписного епікризу — не влаштовує. Посилають запит в обласну лікарню, де робили операцію. Лікарі розписали все як є. У тому числі і перспективи. І метлайф компенсує мені травму у сумі ...3300гр! Згідно тарифної сітки… Мабудь у цій страховій компанії оцінюється не важливість органу, а його вага. Цікаво, при повній втраті зору сума була б удвічі більшою? Рекомендую працівникам цієї компанії страхуватися у інших страхових компаніях. Там надійніше.  Принаймі одного клієнта ви втратили. А вашим потенційним клієнтам раджу: якщо не хочете розчарувань, не зв'язуйтеся з цією компанією

подробнее


ожидает реакции


Мало того что урезали выплату так ещё и затянули на 15 дней. На запрос о предоставлении информации о начислении и расчету и оставлении заявки чтобы перезвонили и предоставили информацию по истечении месяца никакой реакции.

подробнее


ожидает реакции


Являлась клиентом данной компании с 2016 года.Корпоративная страховка,ежемесячный платеж.Первый год облуживания (по всей видимости когда менеджеру был оплачен его бонус за группу людей и подписанных страховых полисов) было %80 удовлетворительными. В 2017 году качество обслуживания упало на %20 (денежные средсвта переводите как удобно менеджеру компании,покрытия страхового полиса и тд). Окей,работаем дальше. В 2018 году обслуживание упало на 50% после чего хотела разоравать договор,но все же была надежда да и к обслуживанию в мед клиниках уже привыкла!!!! Но 2019 год работа сотрудников данной компании удивила напрочь!!!Жаль нельзя скрин ее высказываний нельзя вложить)))))Самое главное,не минус один клиент,который обслуживался долгое время и платил ежемесячно,а важно ведь то,что какие профессионалы там работают)))Это же надо быть далекой умом,обделенным профессионализмом,грубить клиентам от которых зависит твой %,страдает твое лицо как професионала.Не говорю уже о репутации компании,хотя мне кажеться,что ее это меньше всего волнует(((( P.s. *имя скрыто* именно тебе огромное спасибо за испорченный взгял о компании Провидной.

подробнее


ожидает реакции


Застрахован КАСКО в СК Омега. В результате ДТП (камешек) треснуло лобовое стекло. В этот же день поехал в СК. Приятно удивил процесс фиксирования и написания заявления (в отделе урегулирования) - быстро, причем по дороге заехал в СТО, в котором обслуживаю автомобиль, взял счет на замену лобового стекла, чтобы дважды не ездить в СК, но не знал приймут ли его до момента написания завления - наоброт спросили, нет ли у меня счета. Предупредили, что проверят счет, перед тем, как делать оплату на СТО, по факту - оплатили весь счет по замене. Весь процесс от заявления до оплаты занял чуть больше 3 недель, в СК был 1 раз (во время написания заявления) плюс был один звонок, чтобы понять когда ориентировочно будет оплата, чтобы на СТО могли заказать лобовое стекло. В целом - быстро, оперативно и моего времени заняли не много, что также порадовало.

подробнее


ожидает реакции


Впервые познакомился с компанией 4 года назад, когда их клиент ударил мой автомобиль Renault Megan. В офисе помогли написать заявление, подсказали, проконсультировали, очень вежливые сотрудники, напоили чаем и угостили конфетой, в общем сервисом остался доволен, а вскоре и скоростью выплаты (после решения суда выплатили за 1 месяц). Создалось ощущение, что я в надежных руках, и я продолжил сотрудничество по сей день. Меня каждый год встречают на офисе в г. Днепр с улыбкой и дружелюбной атмосферой, поэтому я смело могу сказать, что это крутая компания и за ними будущее.

подробнее


ожидает реакции


Мав неприємний досвід по медичному страхуванню: Встановили діагноз. Вазомоторний риніт. Також підозру на алергічний риніт. Лікар виписав лікування Фліксом. По контракту не покриваються алергії. А от риніт покривається Але страхова відмовила у покритті повністю по невстановленому діагнозі (алергії). Тобто шукають любі можливості відмовити, навіть якщо діагноз не встановлено.

подробнее


ожидает реакции


Хочу висловити щиру подяку страховій компанії KD LIFE за професійну роботу по виплаті внаслідок нещасного випадку, який стався із моїм чоловіком. ****** запропонували нам придбати стаховий полюс і ми без усіляких вагань погодилися, бо знали, що це потрібно не лише для нашого майбутнього але й для нашого сина. Ми поїхали на семінар, почули багато цікавої інформації, яку повинен знати кожен. Цю інформацію я стараюся донести до людей. Поки всі ми здорові і забезпечені, то і не задумаємося над тим, що буде завтра. Правду кажуть, біда не спить. Тому кожен із нас повинен берегти себе та свою сім’ю від захворювань, травм та нещасних випадків. Адже в житті трапляються непоправимі ситуації, до яких ми не готові. Я з впевненістю можу сказати, що зробила правельний вибір страхової компанї, тут працюють чесні, порядні люди, які в повсякденному житті є прикладом для будь- кого.

подробнее


Комментарии (1)

ожидает реакции


Про мою бабушку, 77 лет. Год назад летала к дочке в Израиль на 3 месяца, застраховали в ИНГО по выезжающим за рубеж, не воспользовались ни разу - слава Богу. Кстати, ИНГО - единственная в Украине, кто застраховал человека старше 75 лет, среди компаний к которым обращались. В этом году поехала ко второй дочке в Питер, встретить Новый год. Долго и подробно расписывать не буду, личное. По факту, бабушки не стало 9 января 2019 года, тромб. Питер... РФ... Бабушка... Война между Украиной и РФ... граница... как везти... что делать... и .тд.. И есть какой-то полис, за который оплачена 401 гривна ... Этот полис, за 401 гривну, покрыл вызов скорой помощи, вызов скорой реанимации, переезд на реанимации из больницы в больницу, саму реанимацию в обоих больницах. Далее. Оплатили морг. Оплатили бальзамирование (33000 р). Оплатили прощание с родственниками в зале в Питере. Оплатили цинк. Далее. Оплачено транспортировку тела в цинке с Питера до границы "Беларусь - Украина", "граница - Черкассы", до морга. Ни копейки никто нигде не попросил. И самое главное, сотрудники страховой всё организовали. Будучи в стрессе, мы просто делали то, что от нас было нужно и то, что нам говорили сотрудники компании. Мы им полностью доверились. В итоге, 14 числа уже прошли похороны. Знакомые и люди. которые бывали в подобной ситуации прогнозировали минимум 2 недели переезда... и что на 9 дней тело ещё не будет придано земле... Но! По нашим скромным подсчётам, страховая потратила не менее 3000$, а по факту, думаю, больше. Деньги - это важный фактор, но организация процесса в тяжелую минуту - не менее важный фактор. Спасибо, ИНГО. Номер полиса 310623509.18

подробнее


ожидает реакции

Страница 1 из 328









Оставьте свой отзыв!


Что вам это даст? Важно!

  • Оживление процесса выплат;
  • Шанс на пересмотр решения по делу;
  • Оценка работы страховой компании.
  • Бесплатная юридическая консультация.