Всі відгуки
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
ARX не дает акт осмотра авто. После случая говорят не возмещаем у вас тут что то было. И это повторяется вечно. Хотя при страховании когда берут огромные деньги уверяют что с авто все в порядке и возместят все в случае ДТП . У меня уже 2-раза такое с ними было. Я обратился в НБУ. Жду ответа . Потом суд. Не страхуйте авто без акта осмотра автомобиля. Потом нечего доказать не сможете .
Докладніше
Я - *ім'я приховане* - обурений діями СК Універсальна"!!!!! Страхова компанія "Універсальна" - ШАХРАЙСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ!!! Кожного місяця дерли з мене плату за страхування, а коли стався страховий випадок, - самоусунулися від виконання своїх договірних зобов'язань, перекинувши мої проблеми на поліцію! І це йдеться всього за сумму - 3600 грн. !?!?!? Що ж тоді казати про більш значні виплати?!?!?!?! Тут звісно ця шахрайська страхова компанія знайде тисячу приводів, щоб не сплачувати заподіяну громадянину шкоду! Шановні українці! Уникайте будь-яких ділових стосунків з цією страховою компанією "Універсальна"!!!
Докладніше
Найгірша страхова у світі, хочуть обманути на кожному кроці, не хочуть виплачувати гроші. Відмовляються йти на зустріч навіть коли не винуватий у ДТП. Навіть не думайте звертатись до цієї страхової, обходьте 10тою дорогою!!!
НАЙГІРША СТРАХОВА у м. Чернівці!!!
Докладніше
Дякую співробітникам страхової компанії! Співпрацею дуже задоволений! Хоч випадок (ДТП) не приємний, та все ж завдяки оперативності і лояльності працівників, неприємних згадок майже не залишилося! Компанію рекомендую!
Докладніше
31 серпня в мій автомобіль в’їхала вантажівка. На щастя, я була застрахована в компанії «Інтерполіс». Оскільки живу у Львові, а офіс компанії знаходиться в Києві, я зв’язалася з ними телефоном де мене проконсультували та надали всю потрібну інформацію.
Після чого швидко надіслали документи, які я заповнила та повернула не електронну пошту. Незабаром ( а саме протягом 10-ти робочих днів) приїхав експерт, оглянув автомобіль і оцінив суму збитків.
23 жовтня я отримала страхову виплату — усе пройшло чітко, без зайвих нервів і з повною компенсацією ремонту.
Хочу подякувати «Інтерполіс» за професійність, оперативність і людяне ставлення. Приємно мати справу з компанією, яка дійсно виконує свої зобов’язання
Докладніше
Аферисти висшей масти.після дтп складний перелом кісток гомілки,зробили операцію,і за 5 місяців не відшкодували ні копійки!
Докладніше
Дуже жахлива страхова , краще обминайте її стороною. Ставлення ужасне, ігнорять дзвінки, повідомлення. Кажуть зараз Вам відпишемо чи передзвонимо і пропадають. Відповісти на елементарні питання не можуть .
ДТП, яке сталося 2 жовтня і я потерпіла сторона розглядають дуже довго, вже пройшов майже місяць часу , а вони досі не можуть зробити калькуляцію на машину. Коли дзвониш , то цілий квест попасти щоб персональний менеджер взяла телефон , а відповідь чуєш або відпише на вайбер або надіється , що того тижня вже зроблять і результату нема. В більшості просто телефонуєш і просто гудки або виключений мобільний телефон і так можна дзвонити два дня без результату!!!!
Я ще досі чекаю калькуляцію!!
Докладніше
Не очікував, що звичайна поїздка сільською дорогою може призвести до пошкодження автомобіля: при наїзді на гілку пошкодив парктронік. Компенсацію перерахували майже відразу після підписання рішення. Сподобалося, що дії страхової були чіткими та прозорими, а ще подбали про те, щоб я міг швидко організувати ремонт. Роботою компанії залишився задоволений
Докладніше
Не очікував, що так легко. Зателефонував, записали на прийом, усе оплатили — без жодних нервів.
Докладніше
Хочу поділитися своїм вкрай неприємним досвідом співпраці зі страховою компанією «Євроінс Україна». Я є постраждалою стороною у ДТП (зг. з рішенням суду),винуватець був застрахований саме в цій компанії.
Документи на виплату страхового відшкодування я подала 10 липня. Потім зі мною зв’язався куратор, який зорієнтував мене що розгляд справи займе до 1 місяця. Виплату мені погодили лише 09.10, ще й сума була зменшена. Співпраця зі страховою залишила дуже негативне враження:
- будьте готові до того, що вся комунікація відбувається лише у вайбері, і лише з вашої власної ініціативи. Телефонні дзвінки ігноруються, відповіді на свої повідомлення я чекала неділями;
- жодної клієнтоорієнтованості — працівники не повідомляють, коли йдуть у відпустку, до кого можна звернутися, у разі їч відсутноті, і клієнт змушений сам шукати, до кого звернутися;
- сума страхового відшкодування була зменшена;
- за день до довгоочікуваного погодження (!) мені повідомили, що будуть піднімати питання щодо даного СТО, тому що він, на їх думку, є проблемним, хоча документи з цього СТО були подані ще три місяці тому, і з цим СТО СК співпрацює.Така безвідповідальна та непрофесійна робота не лише затягує процес отримання законної виплати, але й створює додатковий стрес для людини, яка й без того постраждала у ДТП.
Враження таке, що компанія робить усе можливе, щоб уникнути або максимально відтягнути виплату.
!!!! Не рекомендую «Євроінс Україна» як надійного страховика. Якщо ви або винуватець ДТП маєте поліс у цій компанії — будьте готові до затримок, непрофесійного ставлення та повної відсутності комунікації.
Докладніше