Всі відгуки

Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
110
03.09.2025 23:02
Була потерпілою стороною в ДТП, на жаль, мене стукнув власник полісу від страхової компанії Оранта. Звернулася до них. Обслуговування це просто жах. Персонал хамовитий і повністю некомпетентний. На чітко поставлені питання в них немає відповіді... Виплатили мені без оголошення суми відшкодування 18500 грн, хоча це і близько не покриває збитків. Поїхала на офіс, хотіла повернути ці кошти назад, в них бачте немає такої форми... До речі відповіді чекала майже три місяці і вони напишуть відповідь на відгук, що це в межах законодавства... Просто хочу попередити всіх, хто буде це читати двічі подумайте, перед тим, як мати справу з цією компанією. І те, що читала в інших відгуках, що в Оранті справжній совок, підтверджую
Докладніше
Оцінка:
1010
03.09.2025 18:43
ДТП трапилась уперше, не знала з чого почати. Подзвонила в контакт-центр Оранта, мені все пояснили по кроках, куди звернутися в офіс, які документи потрібно. Велике спасибі!
Докладніше
Оцінка:
1010
03.09.2025 10:37
Повністю задоволений страховою компанією Оранта. Цього року застрахував у них авто. Оформив все онлайн з дому не виходив. Коли стався страховий випадок, я потерпіла сторона, звернувся у свою страхову. Оформили і оглянули швидко. Оцінили пошкодження теж швидко, за три дні. Сума мене влаштувала. Подалі планую страхувати авто тільки в Оранті.
Докладніше
Оцінка:
110
02.09.2025 22:39
Жахлива страхова компанія! Спочатку вони взагалі відмовили у виплаті без жодних пояснень. Потім запропонували сміхотворні 5200 грн, а коли я попросив калькуляцію — просто зменшили суму ще більше, аж до 800 грн! Це виглядає як знущання і відверте ухилення від виконання своїх обов’язків. Моя досудова претензія залишена без відповіді — повний ігнор. Не раджу нікому зв’язуватись із цією компанією! Вони зневажають клієнтів, занижують виплати і роблять все, щоб уникнути відповідальності.
Докладніше
Оцінка:
1010
28.08.2025 15:50
Виявила подряпини на передньому бампері свого авто. Зразу звернулась у страхову до менеджера, з яким оформлювала поліс. Мінімум зусиль з мого боку, професійна послідовність дій з боку менеджера і справу було вирішено за якихось 6 днів. Ще раз переконалась у правильності свого вибору страхової компанії. Рекомендую!
Докладніше
Оцінка:
110
27.08.2025 14:52
Ребёнка, что то в море укусила пошла алергическая реакция после укуса, нужно была срочно врач ,в таких случаях нужно экстренно делать укол,мало то что в ватцапе не торопились,ответить дальнейшие действие,дозвонится я не могла, так как в чёрный список поставили. Не рекомендую эту страховую.
Докладніше
Оцінка:
110
26.08.2025 13:51
09/07 стався страховий випадок, де я була постраждалою стороною. З ТAC маю підписаний договір на Легке-Каско. 11/07 звернулась і зареєструвала все, на місці працівник ТАС зробив всі фото та запропонував два варіанта - 1. виплата відшкодувань на мій рахунок (визначається лише по фото, без додаткового огляду) або 2. дефектовка на їхньому СТО-партнері. Ми обрали дефектовку на СТО, про що повідомили агента. Проте всеодно отримали дзвінок про погоджену суму у виплаті, яка була більше ніж вдвічі меншою від необхідної для ремонту, тому і відмовились від цього. 28/08 СТО надіслав звіт разом з кошторисом, два тижня не було жодного повідомлення і потім знову дзвінок, про те, що сума не погоджена, бо "задорого". Згідно договору, будь-які рішення у відмові чи виплаті, повинні бути офіційно надісланні у письмовому вигляді протягом 10 днів. Жодного офіційного документа від страхової, в мене досі немає на руках і досі машина розібрана стоїть на СТО, без будь-якого рішення. На прохання надіслати мені всі офіційні документи по справі, разом з офіційною відмовою та причиною відмови, мене ігнорують.
Докладніше
Оцінка:
110
26.08.2025 13:05
23.07. 2025 года подал заявку на получение компенсации, по амбулаторному лечению. Прошла неделя результата Нет. Звоню на горячей линию оператор ск вусо отвечает, что нет всех чеков, хотя я сделал фото всех чеков и отправил им через приложение ск вусо. 03. 08. 2025 года статус заявки " В РАБОТЕ" . Звоню на горячей линию ответ на мой вопрос КОГДА БУДЕТ ОТВЕТ НА МОЮ ЗАЯВКУ. Оператор сказала Я НЕ ЗНАЮ. ПРИ ЭТОМ СРОК РАССМОТРЕНИЯ ЗАЯВКИ НА КОМПЕНСАЦИЮ СОСТАВЛЯЕТ 15 РАБОЧИХ ДНЕЙ.
Докладніше
Оцінка:
110
24.08.2025 20:30
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! Добрий день, жалкую, що обрала цю компанію. Розчаруванню моєму нема меж!! Зі мною стався нещасний випадок, перерізані сухожилки згиначі на 2 пальцях правої руки. Складна операція, 8 днів лікарні, місяць рука у гіпсі, і ще попереду шість місяців реабілітації.. Зібрала всі документи, відіслала, почала чекати. Приблизно через 2 тижні зателефонувала на гарячу лінію,щоб дізнатись, як іде справа, виявилось, що не вистачило якогось документу і компанією був направлений лист на мою адресу Укрпоштою. Лист не прийшов, надіслали ще раз. Знов не прийшов, а на моє прохання надати ттн, щоб я його відслідкувала, відмовили. Надали тільки тоді, коли зібралась на них скаржитись. Виявилось, що мені потрібна довідка від лікаря, про тимчасову втрату працездатності, так як я безробітна. З цим питанням я звернулася до лікаря свого сімейного, вона сказала що такої довідки нема, та ж сама ситуація була з хірургом і з травматологом. Усім лікарям потрібен був номер цієї довідки. На моє запитання до страхової про номер, відповіді не отримала. Оскільки я переселенка з Харківської області, живу в Ужгороді, а оперували мене у Харкові, то мені довелось їхати у Харків, вмовляти лікаря , надати хоч якусь довідку. З його слів, ніколи такі довідки страхові не просили, достатньо було виписки, в якій усе написано. Довідку написав, відправила. Прийшла виплата .588 грн. 588грн!!!!! Серйозно?! Окрім того що мені поставили найнижчий відсоток, так ще вкрали один день з мого лікарняного!!!! Тож, перед тим, як страхувати себе в ГАРДІАН, подумайте 8 разів. Некомпетентність співробітників, затягування процесу, дуже низькі ставки ,ніякої помочі і співчуття. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!
Докладніше
Оцінка:
110
22.08.2025 14:37
Застрахувалась від нещасного випадку у страхової компанії Uniqa 03.12.2024р. Вартість страхування склада 2880 грн. 02 серпня 2025 консервувала компот, і при цьому лопнула одна 3-хлітрова банка з окропом, а слідом друга, яка стояла поруч. У результаті опіки живота та стегон. Оскільки мешкаю за містом, у травмпункт поїхала на наступний ранок, попередньо обробивши рани як змогла. У травмпункті дали лікарняний та направлення до хірурга, який призначив лікування та подовжив лікарняний — загалом 13 днів. Звернулася в UNIQA. Коли закінчився лікарняний, подала необхідні довідки. Мені призначили і вже надіслали виплату аж… 3363,10 грн. Різниця між витраченими на страховку коштами коштами та призначенлю виплатою аж… 483 грн. За 13 днів непрацездатності. За опіки, яки я лікувала у спеку. Який сенс у такому страхуванні, якщо виплата мізерна та не покриває ані ліки, ані таксі до травмпункту (в маршрутці не поїдеш) та поїздок до хірурга? Звернулася до компанії UNIQA за коментарями з приводу суми. На прохання переглянути суму мені відповіли відмовою. Тому НЕ рекомендую дану страхову компанію ані друзям та знайомим, ані інтернетспільноті.
Докладніше