Акції від страхових компаній України, на нашу думку, переслідують декілька базових завдань: поліпшити ставлення ЦА до страхової компанії; познайомити аудиторію з пропонованими страховими продуктами; направити дії можливих клієнтів в заплановану сторону. Цільовою групою акції у страхуванні є потенційні та існуючі клієнти, думка суспільства, громадські організації, тобто всі хто виявляє помітний вплив на суспільний вибір.
При проведенні страхування акції для конкретного виду або продукту страхування - цільова група, зазвичай, менше ніж вона б була при проведенні спільної акції. Так як вона охоплює в основному тільки цільові сегменти і референтні групи для яких потенційно може бути корисним даний страховий продукт, тоді як глобальна акція - вся аудиторія без винятків. Наприклад, покупка автомобільної страховки - в основному чоловіча справа, але на вибір СК може істотно впливати думка дружини. У зв'язку з чим, акція, як реклама, повинна бути спрямована не тільки на чоловіка, як цільового споживача, але і повинна враховувати відмінності сприйняття його дружиною даного рекламного продукту.
Читать дальше
Просування загальних акцій має як свої плюси, так і мінуси. До плюсів можна віднести охоплення ширшої аудиторії, особливо якщо за умовами акції пропонуються знижки на страхування, максимальна ефективність досягається коли послання страхової компанії направлено всім потенційно зацікавленим особам.
Якраз цим і накладається серйозне обмеження використання реклами страхування в засобах масової інформації: пропозиція індивідуальних страхових пропозицій для свого сегменту аудиторії і використовувані зараз підходи до маркетингової сегментації конфліктують з умовами досягнення максимального ефекту акції страхових компаній в ЗМІ.
Для акції рекламні аргументи визначаються страховиком за результатами аналізу ринків, а так же переваг споживачів і їх уподобань, які усвідомлюються в результаті ринкових досліджень і створення стратегії страховика в області модернізації своїх страхових продуктів.
Яскравим прикладом є знижки в страхуванні разом з відносно хорошим сервісом страхування. За зауваженнями професіоналів, кількість аргументів у страховій акції має становити максимум три. Наприклад, можуть робити страхові компанії знижки, подарунки після укладення договору страхування та подовження терміну дії договору. Все ж краще коли аргументів два, а ще краще - один. Так, страховик може робити в акції посил на близькість до клієнтів через широку регіональну мережу, посилюючи страхування знижки.
Звичайно ж, акційні аргументи повинні мати відповідність зі світоглядом ЦА: складно припустити, що дорослі люди розділять заклик страхуватися, який виходить від відомого рокера в шкіряній куртці з тату і нафарбованими очима.
Страхова акція починається з тестів обраної стратегії на реальному ринковому сегменті. Але, вирішальне значення має правильне підведення результатів акції. Крім економічних підсумків (порівняння зростання продажів до витраченим коштам) робота включає в себе аналіз впливу кожного з факторів окремо і їх дії на результат. Аналізуючи результати, страхові компанії акції - їх плюси і мінуси, ця робота дозволить позбутися від більшості помилок в подальшому.
Страхова реклама і акції, як один з видів реклами, з'явилися дуже давно: вже з середини 18 століття страхові компанії використовували рекламні афіші. Трохи пізніше, до них додалася преса, а в наші дні - радіо, телевізійні і комп'ютерні мережі.
У нашій ситуації, знижки від страхових компаній України є одним з головних аргументів який сприймає середній страхувальник. Низька страхова культура і історично сформований ареал навколо страхового ринку, змушує клієнтів відноситься до страхової премії як до втрачених грошей які потрібно якщо не "відбити" так хоча б максимально заощадити. На страховому ринку діє дуже багато гравців які користуючись такими настроями клієнтів ще більше демпінгують ринок надаючи бажаючим заповітні знижки страхових компаній.