Акції та знижки

Розділ допоможе Вам дізнатися про поточні акції страхових компаній і скористатися запропонованими знижками для своєї вигоди.
Ми постійно відстежуємо цю інформацію і поспішаємо нею поділитися з Вами.
У разі, якщо Вам стало відомо про акцію, яка в даному розділі не згадується, просимо повідомити про це на нашу електронну адресу: office@myagent.com.ua


Діє до 31.10.2025

СГ «ТАС» проводить акцію з нагоди дня народження компанії

19 жовтня Страхова група «ТАС» відзначатиме свій день народження – 27 років від дати заснування! Та попри те, що на день народження іменинники зазвичай отримують подарунки, СГ «ТАС» їх дарує!

Читати далі

Акції від страхових компаній України, на нашу думку, переслідують декілька базових завдань: поліпшити ставлення ЦА до страхової компанії; познайомити аудиторію з пропонованими страховими продуктами; направити дії можливих клієнтів в заплановану сторону. Цільовою групою акції у страхуванні є потенційні та існуючі клієнти, думка суспільства, громадські організації, тобто всі хто виявляє помітний вплив на суспільний вибір.


При проведенні страхування акції для конкретного виду або продукту страхування - цільова група, зазвичай, менше ніж вона б була при проведенні спільної акції. Так як вона охоплює в основному тільки цільові сегменти і референтні групи для яких потенційно може бути корисним даний страховий продукт, тоді як глобальна акція - вся аудиторія без винятків. Наприклад, покупка автомобільної страховки - в основному чоловіча справа, але на вибір СК може істотно впливати думка дружини. У зв'язку з чим, акція, як реклама, повинна бути спрямована не тільки на чоловіка, як цільового споживача, але і повинна враховувати відмінності сприйняття його дружиною даного рекламного продукту.

Читать дальше

Просування загальних акцій має як свої плюси, так і мінуси. До плюсів можна віднести охоплення ширшої аудиторії, особливо якщо за умовами акції пропонуються знижки на страхування, максимальна ефективність досягається коли послання страхової компанії направлено всім потенційно зацікавленим особам.


Якраз цим і накладається серйозне обмеження використання реклами страхування в засобах масової інформації: пропозиція індивідуальних страхових пропозицій для свого сегменту аудиторії і використовувані зараз підходи до маркетингової сегментації конфліктують з умовами досягнення максимального ефекту акції страхових компаній в ЗМІ.


Для акції рекламні аргументи визначаються страховиком за результатами аналізу ринків, а так же переваг споживачів і їх уподобань, які усвідомлюються в результаті ринкових досліджень і створення стратегії страховика в області модернізації своїх страхових продуктів.


Яскравим прикладом є знижки в страхуванні разом з відносно хорошим сервісом страхування. За зауваженнями професіоналів, кількість аргументів у страховій акції має становити максимум три. Наприклад, можуть робити страхові компанії знижки, подарунки після укладення договору страхування та подовження терміну дії договору. Все ж краще коли аргументів два, а ще краще - один. Так, страховик може робити в акції посил на близькість до клієнтів через широку регіональну мережу, посилюючи страхування знижки.


Звичайно ж, акційні аргументи повинні мати відповідність зі світоглядом ЦА: складно припустити, що дорослі люди розділять заклик страхуватися, який виходить від відомого рокера в шкіряній куртці з тату і нафарбованими очима.


Страхова акція починається з тестів обраної стратегії на реальному ринковому сегменті. Але, вирішальне значення має правильне підведення результатів акції. Крім економічних підсумків (порівняння зростання продажів до витраченим коштам) робота включає в себе аналіз впливу кожного з факторів окремо і їх дії на результат. Аналізуючи результати, страхові компанії акції - їх плюси і мінуси, ця робота дозволить позбутися від більшості помилок в подальшому.


Страхова реклама і акції, як один з видів реклами, з'явилися дуже давно: вже з середини 18 століття страхові компанії використовували рекламні афіші. Трохи пізніше, до них додалася преса, а в наші дні - радіо, телевізійні і комп'ютерні мережі.


У нашій ситуації, знижки від страхових компаній України є одним з головних аргументів який сприймає середній страхувальник. Низька страхова культура і історично сформований ареал навколо страхового ринку, змушує клієнтів відноситься до страхової премії як до втрачених грошей які потрібно якщо не "відбити" так хоча б максимально заощадити. На страховому ринку діє дуже багато гравців які користуючись такими настроями клієнтів ще більше демпінгують ринок надаючи бажаючим заповітні знижки страхових компаній.