залишив відгук про ПрАТ "Страхова компанія "Еталон" (ID 8851)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10
Працює страхової адвокат

Олександр
Не страхова компанія а шарашкіна контора РОГА і КОПИТА. Працівники Страховика ігнорують запити Потерпілого, не даючи жодних коментарів ні по телефону, ні при особистих зустрічах, говорять "ЧЕКАЙТЕ, ВАША СПРАВА В БУХГАЛТЕРІЇ, СКОРО БУДЕ ВИПЛАТА". Другому потерпілому було виплачено страхове відшкодування після того як Нач. служби безпеки ходив до Страховика як на роботу, вранці-обід та вечором і виніс всі мозги. ДТП сталося 15 червня 2016 р. в м. Києві На місце ДТП були викликані інспектора НПУ, що зафіксували ДТП та провели огляд на стан сп’яніння із застосуванням приладу «Драгер», результат 1,93 % проміле, Також повідомлено по телефону СК «ЕТАЛОН» про страховий випадок. 05 липня 2016р. Страховику було подане повідомлення про настання страхового випадку. 01 листопада 2016 р. Шевченківським районним судом м. Києва була винесена Постанова, якою водія було визнано винним у скоєнні правопорушенні за ст. 124 та ч. 1 ст. 130 КУпАП. 21 листопада 2016р. Страховику були подані усі необхідні документи, Останнім документом, який надав Потерпілий, була вищезазначена постанова Суду. Після чого між Потерпілий та Страховиком було погоджено розмір збитків, Відповідно ч.2. ст. 36. Закону Страховик протягом 15 днів з дня узгодження ним розміру страхового відшкодування з особою, яка має право на отримання відшкодування, але не пізніш як через 90 днів з дня отримання заяви про страхове відшкодування зобов'язаний у разі визнання ним вимог заявника обґрунтованими - прийняти рішення про здійснення страхового відшкодування (регламентної виплати) та виплатити його. Тобто, відповідно до зазначеної статті Закону України № 1961-IV крайній строк виплати страхового відшкодування припадав на 19 лютого 2017 р. Проте на даний момент виплату визначеного розміру страхового відшкодування Страховик не здійснив. Тобто, вже більш ніж один місяць Страховик затримує виплату страхового відшкодування без пояснення причин.