18.03.2024 11:55
Хочу поділитись своїми враженнями щодо страхування ДМС у Страховій Компанії Еталон. Захворіла: піднялась температура, боліло горло, через декілька днів зробила аптечний тест на covid і він виявився позитивним. До лікарів не зверталась, думала, що все само минеться. Але через тиждень я вже мала ознаки гаймориту, отиту та страшенний кашель. Звернулась до сімейного лікаря телефоном - сказали, що з підтвердженим covidom не приймають і призначили стандартне лікування вірусної інфекції телефоном, а я хотіла, щоб мене особисто прийняли, оглянули, послухали. Тоді згадала, що на роботі нам всім співробітникам оформили медичне страхування. Подзвонила до страхової, розказала свої скарги і щодо бажання потрапити на консультацію до лікаря особисто. У мене запитали адресу, де я мешкаю і пообіцяли підшукати лікаря поближче до мене. Буквально через 15 хвилин мені перетелефонували і запропонували три клініки поруч: одну - де також готові були проконсультувати лише телефоном, другу - де можуть прийняти особисто, але з франшизою, третю - де готові прийняти і без франшизи. Звісно записалась у третю клініку, мене прийняли в той же день. Прослухали, оглянули, призначили аналізи, лікування та направили до ЛОРа. Страхова все прогарантувала, а також передзвонили уточнили в якій аптеці мені зручно забрати призначені ліки. Швидко вилікувалась і залишилась повністю задоволеною медичною страховкою в Еталоні!