Відгуки про страхову компанію ПАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна»

Клієнтська оцінка (за рік):
3,010
Відгуків за останній рік:22
Всього відгуків:204
36 Позитивних
7 Нейтральних
161 Негативних
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
310
14.05.2021 18:48
Сидя у врача с острым тромбозом, ПЗУ сказали что через 30 мин. Согласуют, дадут ответ. Через 1,5 часа я сам дозвонился, сказали что 2 дня на решение. Не рекомендую их. Врач даже с такой страховой в шоке Но на сам приём записали хорошо и перезвонили, тут конечно норм.
Докладніше
Оцінка:
110
13.05.2021 16:11
Справа №2484 від 15/02/21. Пошкодження бампер. До кінця березня оцінили ремонт в 3400 грн , готовий був писати заяву на компенсацію 800 грн. з страхової щоб далі подавати в суд на винуватця який не компенсував розмір франшизи 2600грн. , але звільнився менеджер і щоб знайти контакти нового я вже півтора місяці дзвоню на гарячу лінію і відповідь проста шукаємо заміну, далі багато справ ще трошки і дійде до Вашої справи а тепер просто кажуть розглядається і менеджер коли захоче то Вам передзвонить. Маю підозру що просто у винуватця є там знайомі і цю справу затягують навмисно. Колись страхував авто десь 7 років в цій страховій і думав що надійна , якщо щось то компенсують людям шкоду, а зараз вважаю одною з найгірших страхових. Не рекомендую Вам страхувати в цій конторі. Якщо хтось з ПЗУ хоче заперечити факт моїх слів то готовий надати запис розмов з Вашими працівниками та копію листів на писаних на Вашу електронну адресу. Думаю що потрібно збирати ці докази та писати на них скаргу в МТСБУ. В нашій країні є обов'язкове страхування але немає обов'язкової умови виплати по страхуванню і штрафів накладених на страхові компанії за таке затягування, ігнорування законних прав.
Докладніше
Оцінка:
110
11.05.2021 16:05
PZU. Відгук Вкрай НЕГАТИВНИЙ!!! Халатне відношення, компанія не виконує взяті на пластмаса, потрібен був повний огляд. Експерт передзвонив і назначив час огляду, так як я був 1000 км від свого авто, я візично не міг показати автомобіль, про що йому повідомив, на що почув відповідь що в такому разі коли огляне авто невідомо ,бо він з іншого міста і заради мене їхати сюди не буде. Пройшло пару днів, я йому сам зателефонував, сказав що тоді сам приїду в його місто раз тут не виходить оглянути, але мені потрібно зняти бампер бо там є під ним пошкодження, щоб сказав куди можна підїхати для повного огляду, ніби домовились. По приїзду телефоную, питаю куди їхати щоб зробити повний огляд, на що мені відповіли, я огляну авто а бампер де хочеш знімай це не мої проблеми. Після питання для чого я тоді до нього їхав 150 км, ми про інше домовлялись. На повишених тонах з обох боків, огляд закінчився не розпочавшись. Заїхав на офіс PZU, розказав ситуацію. Сказали що неприємність , начальнику експерта повідомлять, а мені дадуть нового експерта який в моєму місті все огляне. Нового експерта не дали, я відразу знав що вже буде за огляд. При огляді записав: деформований бампер, пошкоджено покраску, і вистрілило ліве крило. Після того сам поїхав на СТО, зняли бампер, під ним розлетівся підсилювач бампера, сфотографував експерту і він долучив до справи. За послугу СТО заплатив 300 гр. В страховій сказали компенсують. Після заключення Експерта повідомили про суму, 2600гр франшиза, яку сплатив винуватець дтп, і 800 гр заплатить страхова. Покраску бампера не врахували, пояснили тим що бампер потребував покраски до дтп, хоч там були незначні царапини збоку, які були закрашені, а удар був в задню частину, це 70% бампера, але красити я маю за свій кошт весь бампер. Крило теж не врахували. Телефоную до експерта, спитав чому він при огляді писав одне, а в страхову зовсім інше, на що відповів що крило прогинається(грає), але на вигляд нормалене , буде так як є. І що в нього договір з страховою і кинув трубку, нічого не пояснивши. Після дзвінка в PZU, ,чому не врахували крило і покраску бампера, сказали що переглянуть. ПЕРЕГЛЛЯНУЛИ ТАК СКАЗАТИ, забрали навідь тих 800 гр що мали заплатити. Чому змінилась сума нічого не пояснюють, сказали ждіть листа, а в листі пояснень немає ніяких, просто написали що після експертизи втановлено загальну ціну 1600 яку покрив винуватець дтп. І де навідь ті 800 гр що мали сплатити невідомо, просто свідомо пишуть що хочуть, таке враження що моїми коштами з експертом розрахувалися. Ті кошти які нарахувала страхова, мені не покривають навідь половини ремонта. Сума незначна, але шкода потраченого часу і своїх коштів які витратив на всю цю процедуру!!!
Докладніше
Оцінка:
110
27.04.2021 16:50
Добрий день Я Вас турбую по справі 3896. Я є потерпівшою стороною. В зв'язку з тим що ДТП сталося 26 квітня у м. Львові коли місто вже перейшло в жовту зону мене цікавить чому ваші відділення працюють дистанційно і вимагають фото з ДТП і багато інших документів з яких заява і тому подібне на які я потрібен трари свій власний час. Видруковувати їх , сканувати потім відправляти. Чи не можна простіше щоб підїхати до відділення врегулювання і це скласти відповідальним працівником. На численні питання до вашої інформаційної служби є ссилання на указ керівництва компаннії. Но це вже не відповідає регіональним потребам де вже перейшли у жовту зону по ковід і обмеження суттєво знизились. зато добитись правди у вашої служби та розуміння донести дану інформацію і оперативно відреагувати немає. Я дуже розчарований таким сервісом
Докладніше
Оцінка:
410
06.04.2021 10:33
Коротко об этой компании – дорого и плохо! ) Имею длительный опыт с этой компанией. И пока проблем не возникало, всё было хорошо. Напоминали за месяц до окончания действия полиса ОСАГО. И предоставляли скидки, как лояльному клиенту (скидки от своих завышенных ценников))). Но как случилось два ДТП за два года и выяснилось, что в эти высокие цены не входит ничего кроме эвакуатора, который ещё и приедет к тебе лишь к вечеру (а ДТП случилось утром перед въездом в город) и только если ты ещё вспомнишь об этом пункте в договоре (оператор, естественно же, ничего не предложил). И вот в этом году даже забыли о себе напомнить. Что и к лучшему – по совету друзей взял полис в компании, которая предлагает больше и за меньшие деньги.
Докладніше
Оцінка:
110
17.03.2021 05:28

Хочу поделиться отзывом о моём опыте страхования моего авто пакет Каско со всеми 0% франшизами в компании ПЗУ (Одесса). При заключении договора с менеджером было оговорено , что ремонт моего авто из США в случае страхового случая будет производиться на СТО по МОЕМУ выбору. При наступлении 2го страхового случая ( по вине другого водителя, не меня) мне было сказано, что ремонт на моём СТО невозможен, потому что спустя полгода по истечении договора были внесены изменения по страхованию авто из США - СТО по выбору страховой компании. Просчёт от СТО, на котором я ранее всегда делала ремонт, сочли завышенным и не оставили мне никакого другого выбора кроме как произвести ремонт (он был оценен в 2 раза дешевле, чем счёт выставленный моим СТО) на СТО-партнёре ПЗУ. Второй вариант у них был - ремонтируйте где хотите - мы выплачиваем фиксированную стоимость, посчитанную нами, а вы самостоятельно можете доплатить остаток (т.е. половину счёта!). О ремонте на СТО-партнёре (GAS Motors) много говорить не буду - долго и безответственно, при установке бампера были плохо выставлены зазоры и мне пришлось ехать на другое СТО, где исправили эту проблему. Также старые запчасти (которые были заменены на новые), а именно бампер - забрали. По несоблюдению сроков - ДТП 07.2020, деньги на СТО-партнёр перевели 12.2020, т.е. спустя 5 месяцев после ДТП....в договоре прописаны 14 дней с даты подписания заявления о наступлении страхового случая. Но больше всего хочу отметить работу сотрудников ПЗУ - мне не отвечали на звонки, сообщения, меня (клиента) втянули в волокиту с перечислением оплаты (деньги были перечислены на моё СТО - потом делали возврат), мне не пошли на встречу и не предложили компромисс. Ведущий менеджер, с которым я подписывала договор, в вопросах возмещения средств и ремонта - не участвовал вовсе, передал вопрос в другой офис. По итогу выше сказанного - никому не советую оформлять Каско в данной компании.

Докладніше
Оцінка:
110
11.03.2021 14:54

Европейская страховая компания с именем превратилась в нашей адаптации в полнейший скам. Оператор борется с вами чтобы найти причину для отказа. При этом, отправляют в довольно недешевые клиники, где просто осмотр врача через страховую стоит 150 долларов! Естественно гарантии покрытия нет, и по итогу я вынужден заплатить из своего кармана. Какой смысл мне было покупать у них страховой полис и платить самому за такой дорогущий прием, если я мог в той же клинике получить услугу в 5 раз дешевле? Мой итог страхования на двоих. Затраты 200$ (полисы) + 550$ за 4 обращения в клиники Тайланд и Малайзия. Выплаты: 0 Итог: -750$ Спасибо PZU!

Докладніше
Оцінка:
110
09.03.2021 03:01

На данний момент знаходжусь на території Польщі і "користуюсь" послугами компанії ПЗУ Україна.Я вас благаю біжіть подалі від їх офісів! Мені надали допомогу аби як і відмовляються надати коректну поміч . 7 людей писали мені на електронну пошту і зсилаючись на пункти договору який не має жодного відношення до звернення. Оператор кол центру Юлія нахамила та поклала слухавку. Проблеми вашого здоров‘я це тільки ваші проблеми- ось посил цієї компанії. Робіть все за ваші кошти. Я знаходжусь в шоковому стані після тижня безкінечних переписок з асістанс а тим паче після розмови з оператором кол центру пані Юлією. Страхова компанія записала мене до першого лікаря який прийшов їм на думку замість консультації з терапевтом і направлення до вузькопрофільного спеціаліста а саме невролога. Страхова відмовляє мені в наданні випису з місця проходження обстеження. Роблю висновок із всіх контактів що я мала із працівниками цієї компанії що вони його навіть не мають. По приїзду в Україну на данну компанію буде складена скарга до правоохоронних органів . Бажаю співробітникам компанії ПЗУ потрапити у таку саму ситуацію і сидіти тиждень на знеболюючих через те що їм відмовляє їх страхова по безглуздих причинах.

Докладніше
Оцінка:
110
24.02.2021 07:08

Дитина зламала ногу. Згідно правил ПЗУ вчасно подали всю інформацію та документи. Пройшло більше місяця - ніяких ні виплат ні інформації. Зверталась ЧОТИРИ рази на гарячу лінію. Щоразу обіцяли передзвонити до кінця дня - жодного разу не передзвонили. Написала скаргу в типовій формі на сайті . Реакції - нуль. Це страховка просто для "галочки", якщо потрібний такий папірець для оформлення іншого папірця.

Докладніше
Оцінка:
110
05.02.2021 04:29

Решила приобрести полис ОСАГО, позвонила в офис на Дегтяревской, вопрос о месте регистрации авто мне не был задан, а сразу была названа сумма к оплате. Перезвонила еще раз уточнить, сказала, что регистрация не Киев, в ответ услышала, что это не имеет значения и тариф равный для всех регионов. Позвонила в региональный офис (в город, в котором зарегистрировано авто) - там мне назвали меньший размер платежа. Вывод - если бы я самостоятельно не сидела бы и не вычитывала, чтобы разобраться в вопросе, в ПЗУ меня бы просто намахали. Взяли бы больше, чем полагается. И это, на минуточку, центральный офис.

Докладніше