Отзывы о страховой компании ЧАО "Страховая компания "ПЗУ Украина"

Клиентская оценка (за год):
2,910
Отзывов за последний год:27
Всего отзывов:210
36 Положительных
7 Нейтральных
167 Негативных
Внимание! Клиенты оставляют негативные отзывы намного охотнее, чем позитивные.
Оценка:
110
21.07.2021 16:14
Договір ЕМВ.09648049, дата припинення 10.06.2021. , м.Миргород ,Полтавщина. Звернення на гарячу лінію ПЗУ, як і звернення на ел.адресу офісу в Києві безрезультатні: документи не надійшли, хоча кошти до повернення вже 11 днів тому мали бути на моєму рахунку. Ще сподіваюся на запізніле вирішення. Дякую!
Подробнее
Оценка:
110
20.07.2021 15:43
Являлся клиентом данной компании. За день созвонился с офисом на проспект Победы 80/57 г.Киев, *имя скрыто* сказал что страховка будет стоить 400 грн на взрослого и со скидкой на ребенка. В итого сегодня мне этот человек впарил 2 страховки за 860грн. Я потратил время, деньги и получил страховку дороже чем мне говорили по телефону. Может это такой развод лично этого человека а может политика всей компании.
Подробнее
Оценка:
110
16.06.2021 20:59
Некому не рекомендую. Это ужас а не сервис. Подал документы на прямое урегулирование тишком нырком кто что считал не понятно. Выплатили на карту деньги , только на них только запчасти купить. Написал претензию и не ответа не привета. Некому не дозвонишься никакой информации не добьешься. Сидит какая ку***а ничего не знаю кому то напишу кому то позвоню и целый год не ответа ни привета. Вообщем не связывайтесь с ней. Отстой полный.
Подробнее
Оценка:
310
03.06.2021 17:58
Справа №2484 від 15/02/21. Пошкодження бампер. До кінця березня оцінили ремонт в 3400 грн , готовий був писати заяву на компенсацію 800 грн. з страхової щоб далі подавати в суд на винуватця який не компенсував розмір франшизи 2600грн. , але звільнився менеджер і щоб знайти контакти нового я вже півтора місяці дзвоню на гарячу лінію і відповідь проста шукаємо заміну, далі багато справ ще трошки і дійде до Вашої справи а тепер просто кажуть розглядається і менеджер коли захоче то Вам передзвонить. Маю підозру що просто у винуватця є там знайомі і цю справу затягують навмисно. Колись страхував авто десь 7 років в цій страховій і думав що надійна , якщо щось то компенсують людям шкоду, а зараз вважаю одною з найгірших страхових. Не рекомендую Вам страхувати в цій конторі. Якщо хтось з ПЗУ хоче заперечити факт моїх слів то готовий надати запис розмов з Вашими працівниками та копію листів на писаних на Вашу електронну адресу. Думаю що потрібно збирати ці докази та писати на них скаргу в МТСБУ. В нашій країні є обов'язкове страхування але немає обов'язкової умови виплати по страхуванню і штрафів накладених на страхові компанії за таке затягування, ігнорування законних прав.
Подробнее
Оценка:
510
20.05.2021 06:48
Користувався послугами компаніі 4 роки поки не стався страховий випадок дтп у Львові 12.03.21 Страхова компанія виплатила потерпілому лише 50% від вартості ремонту, решту 50% потерпілий хоче відсудити в мене через суд, не розумію за що ми платимо страховій компаніі кошти за поліс  якшо потрібно в кінцевому результаті заплатити гроші зі своєі кишені. ПЗУ не рекомендую нікому.
Подробнее
Оценка:
110
18.05.2021 20:38
Родичі моєї дружини оформили на мене якусь страховку про яку я і слухати не хотів. Проплатили, і тепер просять від мене гроші.  Бо там потрібно платити кожен рік чималу суму, а розірвати той договір можна тільки через три роки.  Я розумію що це проблема з родичами які зомбовані цим ПЗУ. Але як можна оформити на мене таку серйозну річ без жодного мого підпису?!  Просто принесли гроші і все...  А чи я взагалі живий то нікого не хвилює. Дуже дивна компанія.  Тепер я розумію що я платитиму далі, або зіпсую відносини з родичами. Просто підсаджують на гачок, НАВІТЬ НЕ ПИТАЮЧИ ЧИ ТИ ЦЬОГО ХОЧЕШ. Наголошую жодного підпису і жодних обстежень я не проходив. Без жодних обстежень та перевірок, просто проплатили гроші і все... Буду шукати вихід з цієї ситуації. 
Подробнее
Оценка:
110
18.05.2021 17:42
Я являюсь клиентом ПЗУ уже 4 года по страховке каско. (для тех кому лень читать весь текст можно прочитать пару последних строчек)В первый год был один случай, который они быстро рассмотрели, оплатили, и я довольный катаюсь дальше.Но в этом году страховая сильно расстроила и теперь не то что не советовать, а отговаривать людей буду.14 апреля 2021 произошел неприятный случай с машиной, без других участников движения повредил порог авто.С мой стороны все действия были выполнены как  и требовалось. Звонок, регистрация происшествия, фото и т.д.16 апреля связалась менеджер компании к которому скинул информацию, фото, заполнили заявления  и т.д.Дальше счет на ремонт, фото пересылка и т.д.Вообщем есть случай, есть фиксация случая, есть счет.Казалось два-три дня и меня пригласят на ремонт. Но нет, сегодня 18 мая решение по моему делу нету, поговорить кроме как с оператором или менеджером продаж, я не могу. Это как так в крупной компании все зашифрованые и скрытые ?Я месяц слышу что мое обращение отправлено дальше ждите с вами свяжуться, или юр.отдел отправил вам письмо ождайте.Прошел месяц с моменты подачи заявления, и больше 2 недель с момента последнего документа.Ответа от компании никакого нет! Вообщем, за не маленькие деньги которые плачу за КАСКО обслуживание ужасное. Поговорить кроме как с оператором который ничего сказать не может и переключить на компетентного сотрудника тоже не может, нет возможности. Компания полностью закрыта для общения с клиентами.Все строки по рассмотрению дела вышли.Если вы рассматриваете хорошую страховую, то проходите мимо ПЗУ.ПЗУ позор вам!
Подробнее
Оценка:
310
14.05.2021 18:48
Сидя у врача с острым тромбозом, ПЗУ сказали что через 30 мин. Согласуют, дадут ответ. Через 1,5 часа я сам дозвонился, сказали что 2 дня на решение. Не рекомендую их. Врач даже с такой страховой в шоке Но на сам приём записали хорошо и перезвонили, тут конечно норм.
Подробнее
Оценка:
110
11.05.2021 16:05
PZU. Відгук Вкрай НЕГАТИВНИЙ!!! Халатне відношення, компанія не виконує взяті на пластмаса, потрібен був повний огляд. Експерт передзвонив і назначив час огляду, так як я був 1000 км від свого авто, я візично не міг показати автомобіль, про що йому повідомив, на що почув відповідь що в такому разі коли огляне авто невідомо ,бо він з іншого міста і заради мене їхати сюди не буде. Пройшло пару днів, я йому сам зателефонував, сказав що тоді сам приїду в його місто раз тут не виходить оглянути, але мені потрібно зняти бампер бо там є під ним пошкодження, щоб сказав куди можна підїхати для повного огляду, ніби домовились. По приїзду телефоную, питаю куди їхати щоб зробити повний огляд, на що мені відповіли, я огляну авто а бампер де хочеш знімай це не мої проблеми. Після питання для чого я тоді до нього їхав 150 км, ми про інше домовлялись. На повишених тонах з обох боків, огляд закінчився не розпочавшись. Заїхав на офіс PZU, розказав ситуацію. Сказали що неприємність , начальнику експерта повідомлять, а мені дадуть нового експерта який в моєму місті все огляне. Нового експерта не дали, я відразу знав що вже буде за огляд. При огляді записав: деформований бампер, пошкоджено покраску, і вистрілило ліве крило. Після того сам поїхав на СТО, зняли бампер, під ним розлетівся підсилювач бампера, сфотографував експерту і він долучив до справи. За послугу СТО заплатив 300 гр. В страховій сказали компенсують. Після заключення Експерта повідомили про суму, 2600гр франшиза, яку сплатив винуватець дтп, і 800 гр заплатить страхова. Покраску бампера не врахували, пояснили тим що бампер потребував покраски до дтп, хоч там були незначні царапини збоку, які були закрашені, а удар був в задню частину, це 70% бампера, але красити я маю за свій кошт весь бампер. Крило теж не врахували. Телефоную до експерта, спитав чому він при огляді писав одне, а в страхову зовсім інше, на що відповів що крило прогинається(грає), але на вигляд нормалене , буде так як є. І що в нього договір з страховою і кинув трубку, нічого не пояснивши. Після дзвінка в PZU, ,чому не врахували крило і покраску бампера, сказали що переглянуть. ПЕРЕГЛЛЯНУЛИ ТАК СКАЗАТИ, забрали навідь тих 800 гр що мали заплатити. Чому змінилась сума нічого не пояснюють, сказали ждіть листа, а в листі пояснень немає ніяких, просто написали що після експертизи втановлено загальну ціну 1600 яку покрив винуватець дтп. І де навідь ті 800 гр що мали сплатити невідомо, просто свідомо пишуть що хочуть, таке враження що моїми коштами з експертом розрахувалися. Ті кошти які нарахувала страхова, мені не покривають навідь половини ремонта. Сума незначна, але шкода потраченого часу і своїх коштів які витратив на всю цю процедуру!!!
Подробнее
Оценка:
110
27.04.2021 16:50
Добрий день Я Вас турбую по справі 3896. Я є потерпівшою стороною. В зв'язку з тим що ДТП сталося 26 квітня у м. Львові коли місто вже перейшло в жовту зону мене цікавить чому ваші відділення працюють дистанційно і вимагають фото з ДТП і багато інших документів з яких заява і тому подібне на які я потрібен трари свій власний час. Видруковувати їх , сканувати потім відправляти. Чи не можна простіше щоб підїхати до відділення врегулювання і це скласти відповідальним працівником. На численні питання до вашої інформаційної служби є ссилання на указ керівництва компаннії. Но це вже не відповідає регіональним потребам де вже перейшли у жовту зону по ковід і обмеження суттєво знизились. зато добитись правди у вашої служби та розуміння донести дану інформацію і оперативно відреагувати немає. Я дуже розчарований таким сервісом
Подробнее