Напередодні новорічних свят Страхова група «ТАС» провела вже традиційне опитування клієнтів, спрямоване на отримання об’єктивної інформації від безпосередньо споживачів страхових послуг щодо їх оцінок якості сервісу в компанії, актуальності пропонованих страхових продуктів тощо.
Загалом в телефонному опитуванні взяли участь понад 120 тисяч клієнтів СГ «ТАС» з усіх куточків України.
Як свідчать результати проведеного дослідження, 96% страхувальників цілком задоволені якістю обслуговування в компанії та готові рекомендувати її як надійного страховика своїм друзям, рідним та знайомим. При цьому 97,5% опитаних зазначили, що за рівнем обслуговування клієнтів СГ «ТАС» заслуговує виключно на найвищі оцінки: «дуже добре» та «відмінно». 97,8% учасників анкетування вказали, що вони налаштовані на тривалу співпрацю з СГ «ТАС» та навіть не розглядають питання зміни страховика.
Основними перевагами СГ «ТАС» порівняно з іншими страховими компаніями опитані назвали якість та оперативність врегулювання страхових випадків (на це вказали 93,5% учасників опитування з числа тих, в кого траплялися страхові події), фаховість персоналу (це відзначили 94% респондентів), цікаві страхові продукти (90,5%), забезпечення гідного супроводу клієнта впродовж всього періоду дії договору страхування (95,8%).
Взагалі, як показали результати дослідження, репутація компанії, її надійність, якість і оперативність врегулювання страхових випадків мають першочергове значення при виборі страховика для 93,2% страхувальників, для 92% респондентів найважливішу роль відіграють характеристики конкретного страхового продукту та наявність в ньому відповідних опцій, що цікавлять клієнтів, та можливість комбінувати їх.
Про своє бажання на систематичній основі отримувати інформацію щодо нових продуктів компанії та її акційних пропозицій заявили 89% опитаних. Ще більше – 92% – респондентів вказали, що хотіли б заздалегідь одержувати повідомлення від страховика щодо закінчення терміну дії чинного договору страхування, аби унеможливити ситуацію, коли, наприклад, поліс обов’язкової «автоцивілки» доводиться купувати не в того страховика, в якого хочеш, а просто в першого-ліпшого «з коліс».
Варто зазначити, що понад 90% опитаних відзначили, що в продуктовій лінійці СГ «ТАС» їх цікавить не лише обов’язкова «автоцивілка», але й інші продукти – зокрема, КАСКО, програми туристичного страхування та страхування майна. Водночас інтерес до програм страхування здоров’я – «TAS-Doctor», «Територія здоров’я» тощо –виявили 85,4% респондентів.