Олена залишив відгук про ПрАТ "Страхова компанія "VUSO" (ID 72250)
Олена18.12.2025 12:08
Укладання договору зі страховою - фактично це передплата за послугу (платиш зараз, послугу отримаєш в майбутньому).
ВУСО: ремонтувати авто у випадку аварії будете на сервісі з нашого списку
Я: чи можте надати список СТО?
ВУСО: він вам не потрібен, він у нас кожні два тижні змінюється (упс, не можуть вказати СТО, з якими співпрацюють роками)
Я: я даю передплату і хочу знати, як буду отримувати послугу, якщо вона знадобиться. Дайте прелік, з якими працюєте зараз.
Далі стисло: Дали 6 адрес, 5 з них на гугл-картах відсутні. Хто з цих шести рмонтує електромобілі - ніхто. Ви ж поліс висилаєте на електромобіль! Відповідь: цим займається інший відділ, вони вам потім скажуть, куди їхати.
Підсумок:
1) ремонтувати на їхній СТО
2) СТО, з якими працюють роками, відсутні
3) СТО, з якими працюють, на гугл-мапі не зазначені, через гугл контакти не знайти.
4) продають поліс на електромобіль, а жодного договору з СТО, які знаються на електромобілях, не мають.
Тобто, на момент укладення договору вони гадки не мають, як будуь виконувати послугу.