залишив відгук про ПАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна» (ID 68536)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Mariia-Ilona Ohnosu
Не рекомендую!!! Знаходжусь у напівнесвідомому стані з вірусно-бактеріальною інфекцією в Дахабі. Служба підтримки не відповідає цілодобово, оплачувати страховий випадок не хочуть. Зворотний дзвінок я просила 4 дні тому, мені ніхто не передзвонив. Партнеру, який надав мені госпіталь, вони не відповідають цілодобово, скрін прикладено. З лікарем вони не спілкуються. У мене температура 39 четверту добу, і навіть крапельниці її не можуть збити. Діагноз вірусно-бактеріальна інфекція – це страховий випадок. Сьогодні на моє запитання – чому не відповідають партнеру, служба підтримки відповіла, що я їм повинна надавати щоденні звіти від лікаря. Але я зараз не в змозі щось надавати, я важко доходжу до туалету. Лікар надіслав звіт ще вчора партнерові, партнер спілкується з лікарем, але вже добу не може отримати відповіді від служби підтримки. Я у дуже поганому стані. І я боюся — якщо я потраплю в несвідомий стан, то я теж мушу надсилати звіти??? У служби підтримки є контакт лікаря, скажіть – чому вони не працюють безпосередньо. Я купувала страховку еліт із надією, що проблем не буде. Але служба підтримки не відповідає цілодобово і постійно пропонує мені оплачувати лікування самостійно. Чому???? навіщо тоді взагалі потрібна страховка? За необхідності готова надіслати скрини всього листування зі службою підтримки. І що мені робити у цій ситуації. Консультант при купівлі страховки обіцяв мені зовсім інше.