залишив відгук про ПрАТ "Страхова компанія "VUSO" (ID 61374)

Негативний, оцінка клієнта: 6/10

Роман
Трапилась подія чи то 8-го чи то 9-го листопада 2021. По суті, дрібниця - трошки пошкрябаний бампер, пошкрябана фара противотуманки і відірваний омивач фари. 10-го листопада був у відділенні страхової компанії і написав заяву. В той же день був на офіційному СТО яке оцінило пошкодження і виставило рахунок на ремонт в 10733 грн. Маю франшизу десь 4000 грн тобто виплата від страхової мала б бути десь в районі 6500 грн. 13 грудня (пройшло більше місяця) спитав у контактної особи (Назар) як там йде процес виплати на що отримав відповідь "виплата буде. Як переведуть гроші то отримаєте смс" 29 грудня (пройшло півтора місяці) перепитав знов на що отримав відповідь "після нового року мають перерахувати на СТО" 20 січня (пройшло майже два з половиною місяці) знов перепитав на що отримав відповідь "Стоїть на виплаті, як оплатять то вам прийде смс. До кінця тижня мають перерахувати" Починаючи з 2-го лютого, контактна особа - пан Назар - перестав відповідати на повідомлення. Сьогодні, 14-го лютого, вже виповнилось більш ніж 3 місяці як я чекаю виплату жалюгідних 6 тисяч грн від страхової компанії в якій купую повне КАСКО протягом останніх 5-ти років. Дуже неприємне враження склалось зараз
VUSO17.02.2022 10:48
Доброго дня! Ваш запит взято у роботу.
Роман17.02.2022 11:53
Проблему вирішено (хоч і не на мою користь). Дружина відпустила винуватця ДТП тож більш всього що виплати не буде. Ще якась комісія буде розглядати справу але коли то буде і який буде результат - невідомо. А те що контактна особа неодноразово казала що виплата таки буде - то вона справою помилилась. Претензій до страхової щодо відмови у грошовій компенсації - не маю. Але дуже жаль що не сказали про це відразу і мені довелось чекати 3 місяці дарма