Павел залишив відгук про ПАТ "Страхова компанія "АРКС" (ID 61349)
Павел07.02.2022 12:39
Туристическая страховка, Страна Австрия.
- В договоре вы не получаете никаких деталей о том что "вы можете не получить помощь, если там, куда вы направляетесь нет наших партнеров" , а просто читаете информацию "при наступлении страхового случая или звоните или пишите"
- наступает страховой случай
- вы звоните в ассистанс и пересказав всю информацию которая есть в полисе, отправляете еще раз всю эту информацию в виде фотографий на почту в ассистанс получаете ответ "мы вам пришлем список клиник куда вы можете обратится"
- проходят сутки никаких писем на почте нет, вам звонит ассистанс и получает обратную связь о том что списка не получено, и вместо того что бы озвучить или хотя бы повторить отправку и сразу убедиться что информация получена - вам обещают отправить и еще раз пропадают на сутки
- писем нет
- еще 1 день звонок от ассистанса и опять обратная связь о том что писем не получено
- проходит несколько дней
- возвращаетесь в свою страну не получив медицинской помощи
- звоните на горячую линию АРХ и 5 раз рассказываете о ситуации людям которые перенаправляют в другой отдел
- в результате выясняете что "вам отправляли сообщение о том что вы не можете получить медицинскую помощь в том регионе, там нет наших партнеров"
- просишь вернуть деньги за договор который по факту не работает и оставляешь обратную связь о работе ассистанса
- говоришь что готов получить помощь на территории Украины
- получаешь ответ "вы должны были уточнять эти детали, о том что у вас там нет клиник партнеров сами до того как заключали договор", мы вам ничем помочь не можем, в Украине эта страховка не работает, можете написать письмо на почту и в течении 30 рабочих дней мы вам дадим официальный ответ.
Спасибо господа, раз в компании никто не хочет помогать своим клиентам которые пытаются следовать договору - значит вы теряете клиента.
АРКС16.02.2022 11:00
Вітаємо! Вами був укладений договір добровільного страхування подорожуючих за кордон № 87275t2цв від 06.01.2022. При укладенні/оплаті договору Сторони автоматично погоджуються з умовами договору. Згідно з інформацією від партнера - Асистуючої компанії Балт Ассистанс Україна 02.02.2022 Вами зареєстрований страховий випадок. Згідно з регламентом роботи проведена ідентифікація застрахованої особи (запит документів), менш ніж через дві години Вам на електронну пошту була відправлена інформація про наявність/відсутності договірних клінік у Вашому регіоні. Перевірка встановила, що адреса, на яку вирушала інформація коректний. Після Вашого дзвінка наступного дня інформація була продубльована. З Ваших слів - лист знову не був отриманий. На жаль, ні Балт Ассистанс ні Страхова компанія не може відповідати за роботу інтернет-провайдерів, ніяких збоїв у відправленні електронної пошти на стороні Ассистанса не зафіксовано. Щодо повернення страхового платежу, то згідно з умовами Договору, а саме п.п.. 16.9. «У будь-якому випадку припинення дії Договору страхування здійснюється тільки до початку відповідальності Страховика». Відповідно до п.12.2: «…..відповідальність Страховика по відшкодуванню збитків Застрахованому за ризиками, зазначеними у Програмі страхування Договору, настає з дати перетину Застрахованим кордону України при виїзді за кордон». Тобто, при виїзді з України Договір страхування почав діяти і, відповідно, не може бути розірваний. За цим договором застраховано 4 особи, за якими також настала відповідальність Страховика. Щодо покриття послуг на лікування в Україні: згідно з п.15.3.3. дані витрати не можуть бути покриті Договором страхування № 87275t2кол від 06.01.2022. (п.п.15.3.3. «збитки або витрати здійснені в Україні (або країні постійного проживання), навіть якщо вони пов'язані зі страховим випадком»). На жаль, у цій ситуації ми змогли б прийняти до відшкодування лише витрати, які Ви понесли за кордоном. Нам дуже прикро, що у Вас залишився негативний досвід використання цього продукту страхування. Ваш відгук важливий для нас, ми вже взяли його до уваги та провели роботу з Балт Ассистанс для запобігання виникненню подібних ситуацій. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Павел16.02.2022 14:32
- "На жаль, у цій ситуації ми змогли б прийняти до відшкодування лише витрати, які Ви понесли за кордоном"
озвучить это по телефону просто не судьба?
- "Интернет провайдеры и почтовые службы"?
очень смешно...
так же очень смешно слушать о том что "настала видповидальнисть" - как показала практика "ответственность которую вы несете" - 0 без палки, ни лечения, ни помощи, ни коммуникации, а лишь ответы постфактум которыми вы прикрываете свою задницу