залишив відгук про ПАТ «Українська пожежна страхова компанія» (ID 54930)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10
Працює страхової адвокат

Валентин

10.07.20 в меня вьехал клиент УПСК на "евробляхах". Заявление подал на следующий рабочий день. Сотрудники отдела выплат сказали , что скорее всего страховая не заплатит. Вот и начался процесс вытягивания из них "информации клещами". После моих звонков , приехал их эксперт на 10й день. После этого уже полтора месяца нет движения. Неоднокрантая попытка по приезду к ним в офис, узнать сумму выплаты по ущербу с нулевым результатом. Якобы эксперты по ущербу очень заняты. С моей страховой они не сотрудничают (взаимовыплат нет) , думаю, с другими тоже. Не исключаю , что вопрос с этой страховой придётся решать через суд ,либо МТСБУ.

УПСК08.09.2020 20:15
Доброго дня, Валентине. Страхова компанія УПСК виконує всі свої зобов'язання вчасно. Терміни щодо виплат ми не порушуємо та дотримуємося чинного законодавства. Для співпраці з вашою страховою компанією потрібно бути у системі прямого врегулювання збитків. Наразі лише 15 страхових компаній із 48 входить до цього списку та мають можливість взаємодіяти між собою. Інші страховики мають свою позицію з цього питання та сплачують страхове відшкодування напряму постраждалому у ДТП, а не взаєморозрахункам з іншими страховими компаніями. Тим не менш, це ніяк не впливає на якість врегулювання страхових випадків з ОСЦПВ. Щодо вашої справи, вам потрібно надати до страхової компанії заяву на виплату (наразі ми не отримали від вас цього документу). На жаль, всі наші спеціалісти з врегулювання збитків і насправді зайняті, бо приймають протягом дня постраждалих у ДТП та оформлюють справи щодо графіку виплат. Всю оперативну інформацію щодо виплат, строків, можна узнати у нас на гарячій лінії: 0 800 507 050 Також оператори кол центру можуть передати інформацію спеціалістам з врегулювання збитків, які з вами, за необхідності, зв'яжуться. Просимо вас набратися терпіння та очікувати виплату за законом протягом 90 днів з дати подання останнього документу до страхової компанії по вашій справі.
Валентин29.09.2020 13:08
Как заявление на выплату поможет адекватно решить вопрос о сумме выплаты? Ваша компания оценила материальный ущерб по замене бампера и его покраску АЖ в 300 гривен!!!! О какой адекватности может идти речь?
УПСК02.10.2020 09:37
Заява на виплату - це один із документів, без якого страхова компанія не може зробити виплату страхового відшкодування. Відшкодування за полісом ОСЦПВ відбувається з урахуванням «зносу» автомобіля. При розрахунку ми чітко дотримуємось норм чинного закону «Про ОСЦПВ» та Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів. Дуже сподіваємось, що при прийнятті нового Закону “Про ОСЦПВ”, потерпілий зможе отримувати всю суму, яка необхідна для відновлення автомобіля. На жаль, наразі інші реалії.
Валентин06.10.2020 10:47
В заяве на выплату чего? 300 грн за бампер с покраской? Вы что , от игрушечной машинки мне бампер компенсируете? Мое время существенно дороже, а если вы не цените время своих клиентов их у вас больше не будет