Мой страховой агент



Статистические данные по УПСК

Всего отзывов о компании: 96

В течение последнего года: 41 из них: позитивных - 14, нейтральных - 2, негативных - 25.
Средняя оценка компании: 4,3 /10



Дтп произошло 04.01.2020. У виновника дтп полис упск. Прошло 3 месяца, а до сих пор нет результатов, сумы никто не говорит. Звоню в Одесский филиал, они отправляют в Киевский филиал, а Киев в Одессу. Теперь у Одеского филиала заблокированы все городские номера. Информацию никто не предостовляет. Горячая линия дает не верные номера и постоянно говорят одно и тоже «звоните в свой одесский филиал», но там все номера откл. Также уволились все сотрудники Упск и работает другая фирма, якобы помогающая им. Контора не серьезная. Информации никто не предоставляет.

подробнее


ожидает реакции


13.12.19 попал в дтп по вине клиента упск. Все документы были поданы.21.12. была произведена экспертиза.С тех пор уже прошли законные 90 дней но выплаты так и нет.Запорожье отправляет звонить на Киев,Киев отправляет в Запорожье.Такой футбол.

подробнее


Комментарии (3)

ожидает реакции


Винуватець дтп мав поліс СК УПСК. Передзвонили та повідомили про страховий випадок в день дтп, заяву про відшкодування не приймали, поки їх фахівець не оцінить шкоду майну. Відмова отримана в усному порядку, нажаль. Спочатку їхав дві неділі, потім оцінював ще три. Потім чекали рішення суду, пів року. За цей час у мене змінилися реквізити банку. Довелося додавати заяву про зміну реквізитів. Страхова розцінює це, як нову заяву про відшкодування і термін між настанням страхового випадку і заявою (зміна реквізитів) додає до строку виплат (90днів+ 8 місяців у моєму випадку). Я в шоці. До речі. При цьому, хотіла би зауважити, що особа, яка здійснювала огляд є оцінювачем, а не експертом чи страховим комісаром, що не відповідає вимогам ст. 34 ЗУ «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (хіба що він є працівником УПСК). Якщо хочете отримати вчасно відшкодування від цієї компанії, рекомендую відразу йти до них зі своїм юристом і знімати все на відео. Крайніх потім не знайдеш.

подробнее


Комментарии (1)

предоставлен полный ответ


Знайшов дуже хорошу медичну страховку для мами. Більше такої не бачив серед страхових.Страховка- Турбота 24/7.Заплатив всього 995 гривень. Там є все для мами, коли я знаходжусь у відрядженнях. Якщо високий тиск, вона телефонує до страхової, а лікар з ліцензією консультує та радить, що робити. Також вона телефонувала з отруєнням, теж проконсультували, як собі допомогти, які препарати краще. Записали її на консультацію до лікаря та оплатили аналізи. Очні консультації мама сплатила сама, а от все що по телефону, навіть розшифрування результатів аналізів, які теж страхова оплатила і рекомендації щодо лікування- це все входить в поліс. Дуже зручно. Це як палочка- виручалочка для мене, бо якщо чесно, то часу зазвичай на організацію лікаря, аптеки, аналізи, черги під кабінетами витрачається дуже багато, а в мене його просто нема, тим паче коли я у відрядженнях.

подробнее


Комментарии (1)

предоставлен полный ответ


Почему мне заплатили по автоцивилке с учётом износа автомобиля.Срезали выплату прилично.Очень был не доволен. Потом проконсультировался с адвокатом и мне тыкнули статью в законе,где считается износ на не новый автомобиль.Понял,что потрепал специалистам с урегулирования достаточно нервишок по этому поводу.Сори,ребята.Но надо отдать должное, что общались со мной спокойно и культурно, рассказывали почему так а не так.Законодательство у нас ниже плинтуса,а потом и негатив на страховые.Надо что то с законами делать чтобы люди себя не чувствовали лох..ми .К УПСК претензий нет, даже респект за сдержанность.С их стороны все профисионально.

подробнее


Комментарии (1)

предоставлен полный ответ


Дякую Сергію за терпіння з моєю справою. Телефонувала йому разів з десять. І весь час отримувала відповідь на всі свої питання. Було таке відчуття, що я єдиний клієнт з яким носяться на руках. Тепер по справі:маю поліс автоцивілки УПСК,а мене протаранив Хюндай без полісу. Викликали поліцію,я повідомила свою страхову і тут почалося. Мені сказали,що виплати не буде. Виявляється,що мені треба було звертатися до страхової того хлопця,що не мав страховки. А як звертатися, якщо немає до кого???Дякую,що потрапила на Сергія,який мені розповів,що маю зателефонували у моторне бюро,що вони займаються такими випадками. Це було дуже цінною. Зараз усі процедури проходжу у мтсбу та маю надію,що отримаю виплату.

подробнее


Комментарии (1)

предоставлен полный ответ


Потрапила в ДТП із клієнтом УПСК, всі документи оформлені, рішенням суду винуватцем визнано клієнта страхової. ДТП за участю велосипеда, на який страхова вимагає підтвердження права власності. Що крім чека про купівлю може бути документом гол.спеціаліст у м. Луцьк не знає. Вислала документ з поліції,що колись у мене цей велосипед крали. У відповідь тиша. Постійно мова про те,що сума для виплати занадто велика тому,що це велосипед. Оцінку завданих збитків робила веломайстерня,де обслуговувався велосипед. Яким чином можна доказати,що я власник ТЗ на якому не передбачено номеру?

подробнее


Комментарии (1)

ожидает реакции


Я постраждавший в дтп.В меня вьехал клиент Ващей компании.По решению суда-он виновник.Все расчеты произведены,сумма ущерба назначена(хотя здесь я ставлю больщой знак??,учитывая сегодняшние цены в стране на з/части и услуги)Но в страховой мне не дали скопировть все расчеты и методики,что-бы оценить об,ективность нагесенного мне ущерба.Ну да ладно-оставим всё как есть.У вас свои правила.Но я бы просил ускорить выплату той суммы,которая назначена,не ссылаясь на установленные 90 дней.Ведь на СТО тоже существует очередь.Ведь моей вины здесь нет,а а/м (его отсутствие)лишило мою сеиью стабильного дохода.Будьте ответственными представителями и дорожите репутацией своей КОМПАНИИ.Надеюсь на взаимопонимание.

подробнее


Комментарии (1)

предоставлен полный ответ


Не один рік обслуговуюсь в UPSK. Була виплата по каско 17800 грн. Все швидко та зрозуміло: повідомила, зробили експертну оцінку, порахували, зателефонували мені та сказали, коли загнати машину на станцію. Весь процес зайняв 23 дні. Рахую, що недовго. Рекомендую.

подробнее


ожидает реакции


Доброго дня. Навіть не знаю з чого почати. Потрапив в ДТП з клієнтом цієї страхової компанії, без сумніву винна дівчина в цьому ДТП. Автомобіль в мене американець, І сума яку нарахувала страхова компанія на ремонт просто жалюгідна, і аж ніяк не задовільняє мене тому що коштів які було нараховано навіть на б/у запчастини не вистачатиме. А за виконання робіт так я взагалі мовчу. Мені на лакокрасочні роботи відразу з краскою на три деталі авто виділено було приблизно 2400 грн ., на що я розсміявся оскільки обзвонював всі шроти і станціїі на рахунок запчастин і ремонтних робіт та рихтовки , покраски і зборки мені вийшла сумма в три рази більшою. І да я знаю що там йде ще ізнос автомобіля ,тому по запчастинам там меньше ніж за нові , навіть якщо менше то не на стільки щоб не можна було купити б/у деталі. Роботу вони порахували напевне ціни брали з неба. Не об'єктивна сума. Нікому в житті не порекомендую дану страхову компанію поки не почнути виправляти помилки при чому дуже оперативно. Дізнався що товариш застрахував авто в цій страховій компанії прокоментувавши що вона найдешевша страхова . Я йому запропонував давай я тобі докладу скільки тобі потрібно щоб ти страхувався в іньшій страховій компанії.

подробнее


Комментарии (1)

предоставлен полный ответ

Страница 1 из 10









Оставьте свой отзыв!


Что вам это даст? Важно!

  • Оживление процесса выплат;
  • Шанс на пересмотр решения по делу;
  • Оценка работы страховой компании.
  • Бесплатная юридическая консультация.