Yakiv залишив відгук про ПрАТ "Страхова група" ТАС" (ID 53766)
Доброго дня! Так як довго чекав та слухав обіцянки компанії ТАС тому вирішив написати історію яка тягнеться вже 8 місяць з цією страховою. 19.11.2019 р сталось ДТП у якій я є потерпіла сторона, справа №23271/16/2019/53. Винуватець ДТП є теж страхувальником компанії ТАС. Далі історія була цікавою , ніхто не телефонував, так 11 грудня 2019 р ми самостійно визвали аварійного комісара, він зробив огляд авто, з численними порушеннями та повідомив, що на 25 грудня буде відома сума оцінки даного авто. Але на обіцяну дату ніякої обіцяної інформації не було, кожного разу телефонуючи аварійному комісару К. Андрію, були обіцянки: або часу не було, або ж багато ДТП, тому ніхто не може роглянути, таких дзвінків від мене , було безліч але за 4 разом нам повідомили 15 січня, що сума покриття є 68 664 грн. Не погоджуючись із запропонованим розміром страхового відшкодування, 29.01.2020 р я звернувся до послуг незалежного експерта який здійснив повний огляд пошкодженого авто. Так, 28 квітня 2020 року за адресою м.Луцьк, проспект Волі, 50 мною було передано скан копію автотоварознавчої експертизи у 84 стор., яку прийняв К. Андрій. А далі знову була тишина, я теж не втрачав час, а телефонув, але знаючи Андрія і його обіцянки, що десь через тиждень сума буде відома. 7.05.2020 до мене зателефонував аварійний комісар К. Андрій та повідомив в телефонному режимі , що сума така ж сама 68 664, запитавши чому сума не змінилась? На що він відповів: «Сказали, що є наша експертиза-судова то взяли її за основу, через те , що по нашій менше, але в Вас є своя оцінка то беріть в судовому порядку та звертайтесь до винуватця ДТП» Далі прозвучало запитання, коли приїдете писати заяву про 68664 грн??? На що я відповів , що найближчим часом приїду та напишу. Порадившись з адвокатом, я 18 травня прибув в Луцьк , та підготував заяву не ту суму яку мені казали писати , а свою, хоча заяву я міг ще написати і раніше, хоча про це ніхто мені не казав. Так 28.05.2020 року через Viber чат СГ «ТАС» я отримав повідомлення про те, що по справі 91923271 було прийнято рішення про виплату страхового відшкодування в розмірі 69 664 грн. Оскільки інших повідомлень по альтернативним каналам зв’язку (пошта, електронна пошта, тощо) не було, я розцінюю повідомлення в чаті як офіційну позицію СГ «ТАС» щодо моєї заяви від 18.05.2020 року і вважаю за необхідне заявити, що запропонована сума страхового відшкодування є необґрунтованою та заниженою. Безліч раз я телефонував на гарячі лінії і чув обіцянки , про виплату та чекайте ще 90 днів. 12.06.2020 мною був надісланий лист за адресою м.Київ, проспект Перемоги, 65 з відповідною заявою та обгрунтуванням своєї позиції яку ви забрали 17.06.2020 О 10:23 хв. На підставі викладеного прошу переглянути розмір страхового відшкодування у справі та задовольнити мою заяву №647 від 18.05.2020 р., як в частині виплати страхового відшкодування, так і в частині компенсації витрат за залучення незалежного експерта автотоварознавця. У випадку невиконання моїх законних вимоги я залишаю за собою право звертатися з оскарженням неправомірних дій до Моторно-транспортного страхового бюро України та Національної комісії що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг. За весь період часу я не отримав жодного офіційного листа про суму відшкодування, все лише обіцянки та 90 днів чекайте. Відношення страхової до людей які страхують авто жахливе Страхую вже багато років , всі авта в ТАС , але після цього випадку я рекомендувати друзям, знайомим колегам - ні , поки я не бачу сенсу казати, що вона ідеальна, так на двієчку! Розвиток подій, будемо інформувати надалі, з прізвищами та деталями, яку проводили з численними порушеннями!