залишив відгук про НАСК «ОРАНТА» (ID 52079)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10
Працює страхової адвокат

Артем

07.04.2020 року потрапив ДТП. Автомобіль ВАЗ 21043, 1997 року. В наслідок бокового зіткнення моя машина зазнала наступних ушкоджень: - суттєві вмятини правих передніх дверей (потребує заміни); - вмятини правих задніх дверей; - суттєві вмятини порогу (потребує заміни); - пошкодження лакофарбового покриття з правого боку машини: передні та задні двері, поріг, задне крило. Водій транспортного засобу, що спричинив ДТП повністю визнав свою провину та виплатив франшизу 2000 грн. Керівниця головного офісу Полтавського відділення повідомила, що отримання франшизи це мої особисті проблеми. І страхова компанія до цього відношення не має. Не зважаючи на те, що договір страхування складався між особою, що спричинила ДТП та СК Оранта. А я не є стороною у договорі та не маю жодних відносин із особою, спричинила ДТП. На усі питання стосовно нарахувань, виплат, послідовності дій та термінів виплат я отримував одну єдину, вкрай знервовану, відповідь - відповідно закону СК Оранта зобовязана здійснити виплату не пізніше трьох місяців після настання страхового випадку.... Жодного діалогу, пояснень, спілкування із потерпілим після ДТП. При зверненні до працівниць відділення із будь яким питанням вони переляканим поглядом показували в бік керівниці. Неймовірно складна і важка моральна обстановка. Рівно через два тижня після оформлення страхового випадку 22.04.2020 року я отримав перерахування коштів 3500 грн. Дякую за оперативність. Але скажіть чи можливо за ці кошти здійснити ремонт автомобіля?