залишив відгук про ПАТ «Українська пожежна страхова компанія» (ID 51860)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Оксана

Винуватець дтп мав поліс СК УПСК. Передзвонили та повідомили про страховий випадок в день дтп, заяву про відшкодування не приймали, поки їх фахівець не оцінить шкоду майну. Відмова отримана в усному порядку, нажаль. Спочатку їхав дві неділі, потім оцінював ще три. Потім чекали рішення суду, пів року. За цей час у мене змінилися реквізити банку. Довелося додавати заяву про зміну реквізитів. Страхова розцінює це, як нову заяву про відшкодування і термін між настанням страхового випадку і заявою (зміна реквізитів) додає до строку виплат (90днів+ 8 місяців у моєму випадку). Я в шоці. До речі. При цьому, хотіла би зауважити, що особа, яка здійснювала огляд є оцінювачем, а не експертом чи страховим комісаром, що не відповідає вимогам ст. 34 ЗУ «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (хіба що він є працівником УПСК). Якщо хочете отримати вчасно відшкодування від цієї компанії, рекомендую відразу йти до них зі своїм юристом і знімати все на відео. Крайніх потім не знайдеш.

УПСК16.03.2020 20:57
Доброго дня, Оксана. Нам дуже шкода, що врегулювання вашої справи зайняло стільки часу. Хочемо зауважити, що ми не маємо можливості впливати на швидкість судового процесу, який зайняв пів року і ми також не впливаємо на зміну ваших банківських реквізитів. Ми працюємо в рамках ЗУ «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» та виконуємо всі взяті на себе зобов'язання вчасно.