залишив відгук про ПрАТ "Страхова компанія "VUSO" (ID 51761)

Негативний, оцінка клієнта: 4/10

Роман Швець

СК дуже затягує зі страховими виплатами. Наприклад, на їхньому сайті красивими великими літерами написано що виплати по КАСКО проводять за 7 днів але у моєму випадку - подія 2004131 сталась ще 17-го січня і виплату я ще досі не отримав. Виправдовуються, мовляв, надали запит у поліцію і чекають відповіді... Шановні, я для того і купую ваше КАСКО - щоб у випадку страхової події мене не цікавила вся ця тягомотина з документами. Зробіть мені виплату і далі займатесь своєю паперовою роботою і шукайте винних скільки влізе. Доречі, термін надання відповіді поліцією (2 тижні) закінчується завтра і досі тишина. Більше того, є величезна проблема з комунікацією. Тобто як підходить час купувати нову автоцивілку, додаток до автоцивілки чи КАСКО - то працівнкии СК ВУСО ще за декілька тижнів починають дзвонити і лестити аби тільки продовжив ті договори у них. А от коли стається страхова подія - то ніхто вже не дзвонить та у месседжері майже не відповідають.

VUSO25.02.2020 11:18
Шановний пане Роман, будь-ласка, перевірте номер полісу та напишіть у розділі "Скрытая информация". Відділ контролю якості обслуговування клієнтів.
Роман Швець25.02.2020 11:55
Надав номер полісу
VUSO25.02.2020 12:06
Дякуємо. Наразі з Вами зв'яжеться наш співробітник.
Роман Швець25.02.2020 12:09
Дякую!
VUSO25.02.2020 13:35
Шановний, Романе Михайловичу! За Вашою подією з заправкою дизелем бензинового автомобіля є таке розуміння: клієнти вкрай рідко звертаються з подібними проблемами тому, що заправки завжди за свій рахунок усувають наслідки своїх помилок в повному обсязі. Тобто закінчується все дзвінком до Кол-Центру без подальшого письмового звернення та огляду автомобіля. Таким чином, в даному випадку довідка потрібна не для пошуку винних. З ними ми дійсно розбираємося після виплат. Довідка потрібна для кваліфікації події, тому що на сьогодні немає підтвердження компетентними органами заявленого Вами факту протиправних дій третіх осіб. Ми її, звичайно ж, отримаємо самі, але в 2 тижні поліція ніколи не виконувала таку роботу і не заявляла такий термін. Ми з Вами обов'язково зв'яжемося після отримання відповіді поліції. Якщо Ви маєте зв'язок зі слідчим і можете у нього отримати довідку безпосередньо, просимо надати для прискорення прийняття рішення. Зв'язатися з фахівцем в м.Львові можна по телефону 0677046384 (Юрій Грещак), або через контакт центр 0800503773. .
Роман Швець25.02.2020 14:18
По порядку :) На момент настання події мені не було відомо піде АЗС на співпрацю і компенсує витрати чи буде чинити супротив і "відмазуватись". Тому я зробив так як того вимагає СК - повідомив про подію. Пошкодження авто є? - є. Винуватий я? - ні. Відомо хто винуватий? - Так, оператор і заправщик АЗС. Більше того, оператор вашої гарячої лінії безпроблемно прийняв заявку про подію і не повідомив мені що такі випадки, як правило, потрібно вирішувати з АЗС тет-а-тет. Ще більше - людина в офісі у м. Львів, що приймала мою письмову заяву, також нічого такого мені не говорила.
Роман Швець25.02.2020 14:18
Далі... Термін в 2 тижні - то не я придумав, то мені повідомив ваш працівник що зареєстрований у Вайбері за номером +380633342213. "вони відповідають згідно закону максимум протягом двох тижнів" - цитата повідомлення від 11-го лютого. Скріншот можу надати
Роман Швець25.02.2020 14:19
Дійсно, я маю номер телефону слідчого що займається справою. Але жоден з працівників СК не сказав мені що я маю передавати всі оновлення по справі їм. Більше того, минулої середи (19-го лютого) я отримав лист від поліції щодо моєї справи і я намагався повідомити про це. Але контактна особа, що зареєстрована у Вайбері за номером +380633342213, ігнорує мої повідомлення
Роман Швець27.02.2020 16:12
Сьогодні, 27-го лютого, отримав виплату. Дякую за співпрацю. Надіюсь, в майбутньому, проблем з комунікацією не буде більше :)