Сергій залишив відгук про НАСК «ОРАНТА» (ID 30417)
Я є постаждалим у ДТП, що мало місце 08.08.2019 року і винуватцем якого є клієнт ПАТ НАСК «ОРАНТА». В результаті первинного огляду мого трансортного засобу 10.08.2019 року за адресою Здолбунівська 7Д, аварійний комісар не зміг належним чином оцінити збитки, завдані моєму авто внаслідок ДТП. Мною було написано заяву на додатковий огляд автомобіля, який було пройдено 27.08.2019 року в присутності аварійного комісара ПАТ НАСК «ОРАНТА». В результаті огляду був складений протокол працівником Оранти і мені було виставлено рахунок компанією, яка здійснювала дефектовку. На підставі інформації, наданої мені працівниками ПАТ НАСК «ОРАНТА» мені стало відомо, що сума відшкодування у, приблизно, 5 раз менша очікуваної. Компанія ціленаправлено створює перешкоди на шляху. Скажімо, ти маєш сам домовлятись за додатковий огляд, бо комісар по розкладу працює одну годину на тиждень (понеділок о 10:00, я серйозно) ти маєш видзвонювати відділи кузовного ремонту і випрошувати собі "вікно" під ці "капризи". Більш того, ти сам маєш і оплачувати додатковий огляд, бо засобів огляду як і компетентних комісарів в компанії нема. Справи розглядаються довго, гаряча лінія створена скоріш "для приколу", ніхто нічого не знає, не володіє інформацією і.т.д.