Мой страховой агент





написал отзыв про страховую компанию УПСК (Отзыв №27222)



негативный отзыв

оценка автора: 5/10



  Боб

Доброго дня всім! Моя машина попала в ДТП,приїхала поліція склали протоколи все описали,виновата інша машина як в'їхали в мене,позвонили в страхову так як її і моя страхова УПСК,написали заяви в страховій,доставили машину в страхову комісар пофоткав і тепер каже чекай калькуляції з Києва бо там всі в відпустках,чекаю тиждень машина поломана незнаю що робити.Отак в м.Рівному працює страхова на Соборній.


16.09.2019   УПСК Доброго дня, Боб. Укажить, будь-ласка, номер полісу або виплатної справи.

16.09.2019   УПСК Доброго дня, Боб. Укажить, будь-ласка, номер полісу або виплатної справи.

  Боб AM/8983586

  Боб Ну і що указав і толку, калькуляцію 3 тиждень рахують не можуть порахувати і впевнений що порахують мінімально,головне як страхуватися то так переконували що наша страхова найкраща.Побачимо кінцевий результат!А поки приходиться чекати.

17.09.2019   УПСК Шановний, Боб. Хочемо зазначити, що незалежно від відпусткного сезону, процес врегулювання за випадками в UPSK не припиняється. Просимо указати, будь-ласка, номер полісу ВИНУВАТЦЯ для ідентифікації вашої справи.

17.09.2019   УПСК Шановний, Боб. Розрахунок калькуляції буде сьогодні готовий. Вам необхідно звернутися до нашого відділення у м. Рівне, вул. Чорновола, 70 та написати заяву на отримання страхового відшкодування. Конт.телефони (0362)637032, (098)8196019

  Боб Я таку заяву писав також у вашому відділенні тільки на вул Соборній,бо як столося ДТП ,то з вулиці Чорновола мене відправили на Соборну,то що я маю бігати туди сюди в мене також є робочий тиждень.

  Боб Номер поліса Винуватця мені невідомо,це його персенольні дані і він(вона)мені його не показали,знаю що страхова ваша і також на вул Соборній м Рівне,бо ми разом там писали заяви.

  Боб А на рахунок контактного телефону є мій 0985127227,а не переписуємося як малі діти!До побачення хорошого вам дня!

18.09.2019   УПСК Шановний, Боб. Так як ваш відгук був письмовий на цьому ресурсі, ми на ньому ж надаємо вам відповідь. На жаль, перше ваше повідомлення не дає змоги ідентифікувати справу, тому і була запрошена у вас додаткова інформація. Надалі, за вашим бажанням, наше спілкування переходить в режим телефонного. Наші спеціалісти вам зателефонують та прояснять всю ситуацію за вашим запитом. Дякуємо за порозуміння.