Мой страховой агент





написал отзыв про страховую компанию КНЯЖА (Отзыв №17753)



негативный отзыв

оценка автора: 1/10



  Татьяна

Имею страховой полис на медикаменты, страховало предприятие. Сотрудники страховой отказались принимать документы, в связи с тем, что оперировалась в клинике «Гарвис». Руководитель страховой позволяет себе повышать голос на клиентов и утверждать, что ничего выплачивать не будет. Клиника не та и документы не такие, хотя сотрудница страховой по телефону просила привезти только ксерокопии документов без уточнения клиники. Буду отказываться от услуг такой компании: После общения с ними вынуждена была обратиться за медицинской помощью, т.к стало плохо ( 10 дней назад была операция). Им плевать на ваше здоровье.


13.06.2019   КНЯЖА Шановна Тетяно! Повідомте, будь ласка, Ваші ПІБ, номер договору страхуваня, місто, в якому проживаєте та назву компанії, в якій працюєте, для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, що склалась. З повагою, Страхова компанія "Княжа Вієнна іншуранс Груп"

  Татьяна Вовк Тетяна Миколаївна, 03/04-1К-120079, м. Дніпро, Комунальний заклад освіти "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 311 комбінованого типу Дніпровської міської ради

01.07.2019   КНЯЖА Шановний клієнте! Для вирішення Вашого питання, надайте, будь ласка, оригінали платіжних документів на медикаменти і скановані копії всіх документів по цьому випадку: лист непрацездатності, виписний епікриз, паспорт і ІПН. Вищеперераховані документи необхідно принести за адресою м. Дніпро, вул. Старокозацька 7, офіс СК «Княжа» медичний відділ, будні дні: пн-чт 9:00-18:00, пт 9:00-17:00 без перерви. У разі виникнення запитань, звертайтесь за цілодобовим телефоном гарячої лінії 0 800 218 800. З повагою, СК «Княжа VIG»

  Татьяна Всі документи були надані вчасно до офісу "Княжа" у м. Дніпро, але керівник Армен Олександрович відмовив у прийнятті документів, тому що лікування проходило у приватній клініці "Гарвіс" (лікарі державної лікарні оперували мене вже двічі, але невдало), підвищив на мене голос і після візиту до страхової компанії вимушена була знов звернутися до лікарні за допомогу через підвищений емоційний стан. Після інценденту мені ніхто не зателефонував і не вибачився. Термін надання документів закінчився, навіщо їх нести????

05.07.2019   КНЯЖА Шановна Тетяно! Прийміть, будь ласка, наші вибачення за ситуацію, що склалась, та дозвольте повідомити, що страхова компанія «Княжа VIG» діє виключно в рамках договору страхування. Відповідно до договору страхування, СК «Княжа VIG» зобов’язується забезпечити Застраховану особу медикаментами у випадку гострих захворювань, загострення хронічної патології при амбулаторному та стаціонарному лікуванні. Для отримання виплат Вам необхідно надати документи, що вказані в пунктах договору, а саме: п. 5.3. При самостійній оплаті Застрахованою особою вартості медичних послуг або придбанні за власні кошти медикаментів у медичному (аптечному) закладі, з яким у Страховика відсутні договірні відносини (за погодженням із Страховиком), страхова виплата здійснюється безпосередньо Застрахованій особі (або її законному представнику) на підставі наступних документів: п. 5.3.1. Основні: п. 5.3.1.1 заява про настання Події встановленого зразку з реквізитами для перерахування коштів при затвердженні страхової виплати; п. 5.3.1.2. документ з медичної установи (виписка з медичної карти амбулаторного хворого (ф. 027/о МОЗ України), виписка з історії хвороби стаціонарного хворого (виписний епікриз), консультативний висновок спеціаліста), які завірені необхідними підписами та печатками лікувального закладу, містять дату звернення Застрахованої особи та період лікування, діагноз, анамнез захворювання, об’єктивний статус, призначені (проведені) обстеження та лікування (з зазначенням назв медикаментів та кількості на курс лікування), перелік наданих медичних послуг. (Виписка з історії хвороби стаціонарного хворого має бути підписана головним лікарем (заступником з лікувальної справи, начальником медичної частини) з печаткою лікувального закладу; виписка з медичної карти амбулаторного хворого має бути підписана завідувачем відділенням поліклініки з печаткою лікувального закладу; консультативний висновок має бути підписаний лікарем з печаткою лікувального закладу); п. 5.3.1.3 оригінали фінансових документів, що підтверджують факт оплати медичних послуг (медикаментів) – фіскальні чеки, квитанції до прибуткового касового ордеру, квитанція банківської оплати (з зазначенням назв медикаментів, товарів, послуг). У випадку, якщо у фіскальних чеках або квитанціях не зазначені конкретні назви медикаментів, товарів та послуг – до таких документів обов’язково надається товарний чек (накладна, акт виконаних робіт) в яких зазначені конкретні медикаменти, товари, послуги. На квитанції до прибуткового касового ордеру обов’язково повинні бути зазначені – номер, дата, розбірлива сума, стояти печатка; при наданні лише товарного чеку без печатки, необхідно також надання ксерокопії установчих документів суб’єкта, що надав послуги чи медикаментозне забезпечення. п. 5.3.1.4 при отриманні медичних послуг (придбанні медикаментів, товарів) у суб’єктів підприємницької діяльності – копію Витягу або Виписки з ЄДР із зазначенням обраних видів діяльності, копію свідоцтва про сплату єдиного податку (для СПД на спрощеній системі оподаткування) або копію довідки щодо обраної системи оподаткування (для СПД на загальній системі оподаткування), копію ліцензії на вид діяльності СПД (якщо, не зазначено в документах про сплату податку). п. 5.3.1.5 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру Застрахованій особі; п. 5.3.1.6 копія паспорту Застрахованої особи (1, 2 сторінки, сторінка з місцем реєстрації); п. 5.3.1.7 копія листка непрацездатності. Таким чином, Вам необхідно надати оригінали платіжних документів на медикаменти і скановані копії всіх документів по цьому випадку: лист непрацездатності, виписний епікриз, паспорт та ІПН. З повагою, Страхова компанія "Княжа Вієнна Іншуранс Груп"

  Татьяна Дякую за інформацію, термін подачі моїх документів давно вийшов, про це мене попередили в страховій. В договорі не прописано, що ваші працівники мають право грубити своім клієнтам та надавати їм шкоди.