Відгуки про страхову компанію ПАТ «Страхова компанія «UNIVERSALNA»

Клієнтська оцінка (за рік):
5,410
Відгуків за останній рік:12
Всього відгуків:134
65 Позитивних
4 Нейтральних
65 Негативних
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Увага! Клієнти залишають негативні відгуки набагато охочіше, ніж позитивні.
Оцінка:
1010
18.09.2024 12:50
Уже кілька років у мене є поліс цієї страхової компанії щодо мого будинку та транспортних засобів, і я можу сказати лише позитивні речі про їхню надійність і доступність.
Докладніше
Оцінка:
1010
18.09.2024 12:48
Неймовірно задоволений обслуговуванням страхової компанії, завжди готові допомогти в будь-якій ситуації.
Докладніше
Оцінка:
110
13.09.2024 13:36
Нав`язали меню медичну страховку в Приват банку. Справно платив внески, поки під час консультації в приватній офтальмологічній клініці не виявили катаракту. Надав страховій консультативний висновок з печаткою лікаря. У відповідь отримав довгий перелік необхідних виписок і витягів, які клініка не надає і я їх отримати скоріше за все не зможу ніде. Коротше пожалів, що зв'язався з цією так званою страховою конторою. Розірвав договір і не раджу нікому мати з нею справи
Докладніше
Оцінка:
1010
11.09.2024 12:04
Неймовірно задоволений обслуговуванням страхової компанії, завжди готові допомогти в будь-якій ситуації.
Докладніше
Оцінка:
110
05.09.2024 16:49
Жахлива страхова!!! Нікому не раджу укладати договір з ними! Менеджер Шу***іна Світлана некомпетентний спеціаліст та неврівноважена людина, яка не вміє елементарного - адекватно розмовляти з клієнтами. Ця страхова буде вимагати від вас видуманих ними документів, все аби не робити виплат за страховим випадком. Коли просиш від менеджера пояснень по документам, вона починає кричати, переходити на особистості та кидати трубку, тому що не знає що відповісти. Менеджер Шу***іна Світлана навіть не знає елементарної нормативної бази за якою працює, не може назвати номер наказу МОЗ, згідно з яким медичний заклад зобовʼязується вести паперову форму медичної картки при наявності електронної медичної карти та записів в ЕСОЗ. В розмові посилається на «ЗАКОНИ МЄДІЦИНИ» (цитую). Вважаю, що у цієї страхової, взагалі, справи ідуть дуже погано, судячи з грамотності  їх працівників.Також у нормальних страхових компаніях за всіма номерами співробітників ведеться запис розмов, в цій «конторкє» менеджер має якійсь окремий номер, на якому ніхто її не контролює, тому вона себе так жахливо поводить. Розриваємо договір з цією страховою всією родиною! Поки існують такі компанії , у страхової медицини нашої країни немає майбутнього.
Докладніше
Оцінка:
110
01.09.2024 13:51
Майже три роки тому оформив страховку через Приват24. Справно платив внески, навіть не знавши назву страхової компанії. 02.08.24 року підвернув ногу і в результаті отримав розтягнення зв'язок, деформацію гомілковостопного сустава і два тижні на милицях. Згадавши, що в мене є страховка подав онлайн заявку про настання страхового випадку. Всі документи були на руках, онлайн відправляв копії в страхову. Перший раз получив відмову, мотивуючи тим, що втрата працездатності меньше 10 днів. Але в документах було вказана втрата працездатності з 02.08.2024 до 16.08.24 рр включно. Дозвонитися менеджеру нереально, тебе тупо ігнорують. Подзвонив на гарячу лінію СК, пояснив ситуацію. Мені сказали, що у всьому разберуться і менеджер найближчим часом зв'яжеться зі мною. Пройшло чотири дні, ніхто мені не зателефонував. Подзвонив знов на гарячу лінію (менеджер всі ці дні на дзвінки не відповідав), вони дали номер керівника мого менеджера. Керівнику додзвонився, але у відповідь почув, що менеджер дуже зайнята людина і в неї немає часу на розмови. Мовляв подавайте заново заяву на відшкодування і пишіть менеджеру на вайбер. Словом, подав заяву заново, мене знову намагалися відфудболити. Після того як я написав менеджеру на вайбер гнівне повідомлення, вона мені відповіла, що до всієї купи бумаг, що я надав потрібна ще одна справка від сімейного лікаря. В решті пройшовши сім кругів Ада і витративши купу часу і нервів получив відшкодування за 14 днів втрати працездатності 650 грн))) І справа навіть не в смішній суммі відшкодування, а у відношенні до клієнта. Таке відчуття, що звернувся не в сучасну страхову компанію, а в совковий магазин. Розрахунок був, що клієнт махне рукою і не буде заморочуватися. Для мене це була справа принципа. Звісно СК я поміняю, а всіх охочих укласти договір з цим непорозумінням під назвою СК Універсальна, застерігаю обходити їх сьомою стороною.
Докладніше
Оцінка:
110
15.07.2024 16:12
Хочу залити свій негативний відгук за страхову компанію Універсальна, Консультант Шу**гіна в 2023 році,мені надає відповіді і погоджує випадки ! На подачу першого випадка по гострому тонзиліту її все влаштовувало фото без додаткових довідок, а при наступному зверненні  9 липня 2024 року відмова, По причині не компетентності Приват Банку, який пролонгував договір, на тих самих умавах( в договорі зазначено) я для отримання коштів, повинна розірвати договір і підписувати його знову, хоча минуло більше року!В такому випадку моє настання захворювання, всеодно ж не затвердять, так як компанія не попереджала про можливі нюанси( консультанти компанії)Що за не компетентність і превзятість зі сторони агентів! Представники компанії Шуригіна та Войчук. Які  провокують на розірвання договору з Приват банком, та Універсальна, 100 раз жалкую що заключила договір з Універсальною. Мабуть вони намагаються своїми додатковими довідками- гроші компанії зберегти !!! Нікому не раджу цю компанію.
Докладніше
Оцінка:
1010
05.04.2024 18:15
З висоти особистого досвіду можу сказати, що страхуватися потрібно не там де дешево, а там де якісно! І універсальна у цьому плані один із найкращих варіантів.
Докладніше
Оцінка:
1010
05.02.2024 08:49
Можу рекомендувати дану страхову. Виплату по авто отримав за тиждень після події. Хочу подякувати своєму менеджерові Олександру за оперативну роботу.
Докладніше
Оцінка:
110
16.01.2024 18:16
У СК UNIVERSALNA відділ компенсацій називається відділ збитків. І цим все сказано... Сам знайшов лікаря, сам лікувався. Оператор-лікар підтвердив, що це є страховим випадком. Подав на компенсацію коштів. Знайшли привід відмовити. Ще й полізли коментувати діагноз, що не стосується цього страхового випадку. Це є порушенням лікарської таємниці! Подав скаргу Роботодавцю, щоб не продовжував співпрацю з цією СК.
Докладніше