01.09.2024 13:51
Майже три роки тому оформив страховку через Приват24. Справно платив внески, навіть не знавши назву страхової компанії.
02.08.24 року підвернув ногу і в результаті отримав розтягнення зв'язок, деформацію гомілковостопного сустава і два тижні на милицях. Згадавши, що в мене є страховка подав онлайн заявку про настання страхового випадку.
Всі документи були на руках, онлайн відправляв копії в страхову.
Перший раз получив відмову, мотивуючи тим, що втрата працездатності меньше 10 днів. Але в документах було вказана втрата працездатності з 02.08.2024 до 16.08.24 рр включно. Дозвонитися менеджеру нереально, тебе тупо ігнорують. Подзвонив на гарячу лінію СК, пояснив ситуацію. Мені сказали, що у всьому разберуться і менеджер найближчим часом зв'яжеться зі мною. Пройшло чотири дні, ніхто мені не зателефонував.
Подзвонив знов на гарячу лінію (менеджер всі ці дні на дзвінки не відповідав), вони дали номер керівника мого менеджера. Керівнику додзвонився, але у відповідь почув, що менеджер дуже зайнята людина і в неї немає часу на розмови. Мовляв подавайте заново заяву на відшкодування і пишіть менеджеру на вайбер. Словом, подав заяву заново, мене знову намагалися відфудболити.
Після того як я написав менеджеру на вайбер гнівне повідомлення, вона мені відповіла, що до всієї купи бумаг, що я надав потрібна ще одна справка від сімейного лікаря.
В решті пройшовши сім кругів Ада і витративши купу часу і нервів получив відшкодування за 14 днів втрати працездатності 650 грн)))
І справа навіть не в смішній суммі відшкодування, а у відношенні до клієнта. Таке відчуття, що звернувся не в сучасну страхову компанію, а в совковий магазин. Розрахунок був, що клієнт махне рукою і не буде заморочуватися. Для мене це була справа принципа.
Звісно СК я поміняю, а всіх охочих укласти договір з цим непорозумінням під назвою СК Універсальна, застерігаю обходити їх сьомою стороною.