За 2023 рік контакт-центром та медасистансом СГ «ТАС» було оброблено майже 654 тис. звернень клієнтів

Впродовж минулого року контакт-центром та власним медичним асистансом Страхової групи «ТАС» було прийнято сумарно понад 503,8 тис. телефонних звернень клієнтів, з яких 146 тис. було оброблено співробітниками контакт-центру і 357,8 тис. – фахівцями медасистансу. Ще близько 150 тис. звернень було отримано медичним асистансом компанії через альтернативні канали зв’язку – месенджери, електронну пошту тощо.

В телефонному режимі фахівцями контакт-центру було зареєстровано 32 тис. страхових випадків за договорами автострахування, понад 1000 випадків – за договорами страхування майна та майже 1100 випадків за договорами особистого страхування.

В свою чергу, власним медичним асистансом СГ «ТАС» за 2023 рік було зареєстровано 132,7 тис. страхових справ. При цьому максимальною страховою виплатою за діагнозом стало відшкодування в розмірі 695 тис. грн.

Традиційно найчастіше звернення застрахованих осіб в медасистанс були пов’язані з сезонними вірусними захворюваннями, водночас, як свідчить статистика, побільшало і інших випадків – обумовлених стресом, спричиненим війною. Так, за даними фахівців медасистансу, останні два роки вони фіксують зростання частки звернень щодо захворювань нервової системи, хвороб систем травлення та онкологічних захворювань. Крім того, впродовж минулого року було зафіксовано понад 200 випадків травмування застрахованих осіб внаслідок подій, безпосередньо пов’язаних з війною.

Нагадаємо, контакт-центр Страхової групи «ТАС» та її власна служба медичного асистансу є одними з найбільших та найсучасніших на українському страховому ринку.

Сучасна технічна база, відповідне програмне забезпечення, постійне вдосконалення клієнтських сервісів, висока кваліфікація фахівців контакт-центру та медасистансу, а також налагоджений механізм їх взаємодії з іншими підрозділами компанії сприяють підвищенню рівня оперативності виплат СГ «ТАС»,  високій ефективності обслуговування клієнтів та їх якісному супроводу впродовж всього терміну дії договору страхування.

Зазначимо, що, зателефонувавши за номером гарячої лінії, клієнти компанії можуть скористатися цілою низкою послуг: повідомити про настання страхового випадку, викликати аварійного комісара, отримати фахову консультацію щодо дій в разі ДТП або раптового захворювання (для застрахованих за договорами особистого страхування), уточнити інформацію щодо стану розгляду своєї страхової справи тощо. За необхідності спеціалістами відповідних служб СГ «ТАС» також може бути організовано надання застрахованим особам потрібної медичної та технічної допомоги, викликано представників компетентних органів тощо. Таким чином, у випадку будь-яких негараздів клієнти компанії не залишаються наодинці із своїми проблемами: аби отримати кваліфіковану допомогу, їм достатньо просто зателефонувати в СГ «ТАС» і повідомити про інцидент – решту візьмуть на себе досвідчені спеціалісти.

 

Залишається додати, що контакт-центр СГ «ТАС» та медичний асистанс компанії працюють 24 годину на добу сім днів на тиждень.

Прес-служба компанії