залишив відгук про ТДВ «Експрес Страхування» (ID 72004)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10
Працює страхової адвокат

Денис
Было ДТП виновник застрахован в ихней компании, свою вину признал. Компания отказывается выплачивать страховую компенсацию ( положенную). Не страхуйтесь у них, увидите сами после возникших вопросов. Сотрудники не рентабельные. Будем действовать дальше. Окончательный результат напишем везде где только можно.
Денис 18.06.2025 12:22
Нікому не раджу цю компанію.
Експрес Страхування18.06.2025 15:29
Вітаємо! Шкода, що у Вас склалося негативне враження. Водночас хочемо звернути увагу: відповідно до умов страхування ОСЦПВ, надання пошкодженого автомобіля для огляду є обов’язковою умовою для розгляду звернення та ухвалення рішення про виплату страхового відшкодування. У цій ситуації автомобіль було надано до огляду вже частково відремонтованим, що не дає можливості страховій компанії підтвердити характер і обсяг пошкоджень. Закликаємо всіх учасників ДТП дотримуватись процедури врегулювання, передбаченої законодавством, щоб уникати подібних ситуацій у майбутньому.
Денис 18.06.2025 16:36
Авто було відремонтовано частково для того щоб доїхати до їого місця призначення. А робітники страхової компанії не компетентні в своїй справі. Вони нічого не знають, експерта чекали два тижні. Ніхто із страхової не сказав що авто трогать не можна, забирайте було сказано. Потім кажуть надо було на євакуаторі везти в Миколаїв. Ви уявляєте ціна євакуатора з Умані в Миколаїв везти автобус! А потім страхова частково вам оплатить евакуатор. Время тянуть і концівкі відмова полностю . Питання нащо взагалі така страхова потрібна, біжить від неї подалі, бо потрапите з неїю зненацька.
Експрес Страхування19.06.2025 12:05
Урегулювання страхових випадків відбувається виключно в межах процедури, визначеної законодавством. Дотримання цих вимог є обов’язковим для всіх сторін — як для страхових компаній, так і для клієнтів. Огляд автомобіля було призначено та проведено в межах установлених строків — на шостий робочий день після надходження Вашого письмового звернення. До цього Вам надіслали повідомлення з номером справи та рекомендацією не розбирати й не ремонтувати автомобіль до огляду. Під час звернення на Гарячу лінію Ви отримали відповідь на запитання щодо евакуації транспортного засобу. Питань про ремонт не надходило. Звертаємо увагу: огляд до початку ремонту — це базова вимога всієї страхової галузі. У разі, якщо автомобіль уже відремонтований (навіть частково), експерт не може об’єктивно зафіксувати пошкодження й підтвердити їх зв’язок із ДТП. У таких випадках жодна страхова компанія не має правових підстав для здійснення виплати. З повагою, СК "Експрес Страхування".
Денис 19.06.2025 12:49
Питання, навіщо тоді ми ждали эксперта? Чому одразу не повідомили що можна робити а що ні, ви зразу були повідомлені про заміну запчастини для подальшого руху, ви знали що буде відмова, навіщо пересилати документи писали всяки заяви на компанію. Ви переслуховивали розмову звонка на горячую лінію і ваши працівники не компетентні в своїй справі.
Денис 19.06.2025 13:03
Одну деталь було замінено все остальное било на місці.вам було повідомлено одразу. Експерт фсе фотографував . Ваша компанія тягне резину і пише обман. Експерта чекали 2 тижні і тільки після мого другого дзвоника ви зашевелились. Страхова ваша (14 рейтінге) це говорить звами працювати нікому не рекомендую.
Експрес Страхування19.06.2025 17:56
Огляд було призначено в межах строків, визначених законодавством — на шостий робочий день після Вашого письмового звернення. Інформація про заборону ремонту до огляду була надана в офіційному повідомленні, яке Ви отримали до візиту експерта. Факт заміни деталі до огляду було зафіксовано в акті експерта. Це й стало причиною відмови, адже без збереження первинного стану авто неможливо об'єктивно визначити характер пошкоджень. Така практика застосовується всіма страховими компаніями. Щодо консультацій: усі телефонні розмови з гарячою лінією записуються. Під час аналізу звернення жодного запитання про можливість ремонту до огляду не було зафіксовано. Усі подані Вами документи були розглянуті в межах процедури. Якщо маєте додаткові матеріали — ми відкриті до розгляду. З повагою, СК "Експрес Страхування".
Денис 19.06.2025 18:58
Офіційне повідомлення, про мої подальші дії надійшли на четвертий день після ДТП. Під час розмови з вашим оператором в день ДТП він дозволив забрати автомобіль, жодного слова від нього не було , про те яким чином, що дозволено, що забороняється він не повідомив. Так, я повідомив вам, що мені прийшлось замінити радіатор, щоб приїхати додому а не кидати автобус посеред дороги..
Експрес Страхування26.06.2025 12:24
Дякуємо за уточнення. Ми розуміємо, що ситуація викликала у Вас незадоволення. Водночас хочемо ще раз наголосити: для прийняття рішення щодо виплати відшкодування необхідно зберегти первинний стан автомобіля до моменту огляду експертом. Це є обов’язковою вимогою чинного законодавства. Ми також врахували Ваші зауваження щодо консультації по телефону. Щоб уникати подібних ситуацій у майбутньому, ми передамо їх до відповідного підрозділу для подальшого аналізу та покращення якості сервісу. З повагою, СК "Експрес Страхування"