залишив відгук про ПрАТ "Страхова група" ТАС " (ID 68226)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Олександр
16.15.2024 Потрапив в ДТП по вині водія, що являється клієнтом даної страхової. У мене БМВ Х3 F25 2013 року. По моїм пошкодженням і опису експертом ТАС: 1. Бампер під заміну + покраска 2. Крило під заміну + покраска 3. Фара під заміну 4. Арка лобового скла (покраска) 5. Водійська дверка (рихтовка+покраска) 6. Форсунка омивача фари під заміну 7. Молдинг на крило під заміну Як ви думаєте скільки виправити всі пошкодження страхова ТАС оцінила? 39958 (це 985$) Я думаю тут і експертом не треба бути щоб зрозуміти те, що ця сума не покриє ремонту. Лише покрас 4-х деталей (дверка, крило, бампер, арка) зі всіма затратами обійдеться в 800$ А за 185$ я не куплю: фару, бампер, крило, молдинг і форсунку. Лише фара найдешевша Б/У 300$ і це ще треба знайти її щоб в такій комплектації (хто знає що таке БМВ то й розуміє) крило від 300$ Б/У і якщо навіть в колір – то «покоцане». А тепер саме цікаве. Вчора 13.06 мені приходить лист від Служби Безпеки, про те що справу призупинено, оскільки не вистачає матеріалів справи, що треба відео фіксація. Майже місяць пройшов. Іду я по сусідніх камерах – у всіх запис до двох тижнів. От тепер скажіть, тягнули резину майже місяць, щоб тепер поставити на цьому крапку? Страхова «ТАС» - це найгірший ваш вибір!!! Шахраї та бюрократи!
ТАС СГ18.06.2024 10:00
Добрий день. 1. Згідно з п. 36.2 ст. 36 Закону України "Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності автовласників", "...Страховик має право здійснювати виплати без проведення експертизи (у тому числі шляхом перерахування коштів особам, які надають послуги з ремонту пошкодженого майна), якщо за результатами проведеного ним огляду пошкодженого майна страховик і потерпілий досягли згоди про розмір та спосіб здійснення страхового відшкодування і не наполягають на проведенні оцінки, експертизи пошкодженого майна". На теперішній час між СГ "ТАС" як страховиком та Вами як потерпілою особою було досягнуто згоди щодо розміру страхового відшкодування. 2. Згідно зі ст. 103. Закону України "Про страхування": 1. У разі необхідності страховик, об’єднання страховиків або уповноважені ними особи направляють запити про надання відомостей щодо події, що має ознаки страхового випадку, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, закладів охорони здоров’я, юридичних осіб, які володіють інформацією про обставини події, що має ознаки страхового випадку, а також можуть самостійно або із залученням у встановленому законодавством порядку інших осіб з’ясовувати причини, наслідки та обставини події, що має ознаки страхового випадку. 2. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, заклади охорони здоров’я, юридичні особи, які володіють інформацією про обставини події, що має ознаки страхового випадку, зобов’язані в порядку, встановленому законом, надсилати страховикам, об’єднанням страховиків, уповноваженим ними особам відповіді на запити про надання відомостей та копій документів, пов’язаних із подією, що має ознаки страхового випадку, у тому числі дані, що містять інформацію з обмеженим доступом. При цьому страховик, об’єднання страховиків, а також їх керівники та/або їх посадові та уповноважені ними особи несуть передбачену законом адміністративну, кримінальну та цивільно-правову відповідальність за розголошення інформації з обмеженим доступом. 3. Інформація та відомості надаються на запит страховика, об’єднання страховиків, уповноважених ними осіб безоплатно протягом 30 календарних днів з дня надходження відповідного запиту. Керуючить ст. 103 Закону «Про страхування» СГ "ТАС" проводить перевірку обставин настання події, що має ознаки страхового випадку. Також повідомляємо, що рішення по справі буде прийнято найближчим часом, з дотриманням термінів, визначених ст.36 Закону України "Про обовязкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів". З повагою СГ «ТАС»