залишив відгук про ПАТ "Страхова компанія "АРКС" (ID 63427)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Юлія
Вони працюють з нахабнілими СТО. Машина простояла 5 місяців! Фари поставили старі, хотя в договорі зазначено нові! Покрасили машину взагалі не в кольор! Написала листа с фото, на що отримала відповідь що кольор був різним до ДТП, хоча фарба була заводська и по фото на момент страхування видно, що відмінностей немає. Також після ремонту не працює кондиціонер. Замінили радіатор! Тварини а не люди! 
Юлія 10.06.2022 18:02
Також СТО з яким воет співпрацюють сказали, що було перерахування коштів, про яке страхова нічого не знала і я виплатила не 7800, а 14200 це за бу фару, яку мені поставили замість нової. ТОВ автоцентр-Кременчук 2012!!! Не сто а цирк 
АРКС13.06.2022 17:44
Вітаємо! Ми уважно вивчили всі матеріали справи, щоб була повністю зрозуміла ситуація щодо складності Вашого випадку, тож наводимо детальну хронологію. 19.11.2021  – відбувся з’їзд автомобілем в кювет, зареєстрована подія. 25.11.21 авто надано евакуатором на СТО. Звертаємо увагу, що автомобіль не на ходу, потрібна повноцінна діагностика автомобіля та огляд на підйомнику ( відповідно, з урахуванням черги на попередні замовлення інших клієнтів). Станом на 09.12.2021 діагностику, дефектування (на підйомнику) проведено, складено попередній рахунок на відновлення авто. 23.12.21 до СК надано кінцевий рахунок з урахуванням усіх питань, які виникли під час опрацювання матеріалів.  24.12.2021 - справу передано на оплату в бухгалтерію для виплати ; 28.12.2021 (на 3-й робочий день) проведена виплата понад 138 тис. грн за мінусом франшизи та чергового платежу згідно з умовами договору. Варто зауважити, що саме на цей період припадають новорічні та різдвяні свята, в тому числі і заводи-виробники припиняють постачання запасних частин. Відповідно, за факту постачання запасних частин, 16.02.22р автомобіль був прийнятий СТО в роботу. Автомобіль неодноразово був в ремонті до моменту настання заявленої події, колір ЛФП більшості деталей вже не відповідав кольору заводу-виробника, тому при ремонті СТО при підпорі фарби орієнтувалися на колір  заводу-виробника. Щодо бу запчастин, Ви були проінформовані, що оригінал неможливо доставити (автомобіль виробництва Кореї), тому погодили варіант встановлення бу запчастин. Ваш представник відвідав СТО для огляду цих деталей до початку ремонту. Щодо кондиціонера: першочергово при ремонті  СТО заправили фріон  у тій кількості, в якій було  завантажено з системи кондиціонування. Після Вашого повторного звернення на СТО та до нас зі скаргою, що кондиціонер не працює, СТО власним коштом заправила Вам систему.  З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС» 
Юлія 13.06.2022 23:16
Не згодна, автомобіль був однакового кольору! А зараз це два різні кольори. Точніше колір підібрали правильний, але не додали до палітри достатньо блиску, тому що в мене білий с перламутром! Складний у підборі, точніше якщо у колориста чи хто там цим займався руки не с того містя. Представнику надавалась одна фара для огляду, про противотуману фару ми дізналися згодом, також, мій представник вказав на недоліки роботи и не забрав машину відразу. Сто обіцяло виправити, але машину в такому ж вигляді віддали через неділю. А за бу запчастини з мене взяли доплату і довелось платити сто не 7.800 як я повинна була, а 14.200, а також на кондиціонері відсутні ковпачки, які були там до ДТП, та до ремонту на даному сто, також я просила і сто і вашого представника не чіпати крило машини, яке вони ^ЧУДОВО^ відремонтували. Дякую що я забрала різнокольорову машину з відсутніми деталями! Це дуже якісний і своєчасний ремонт, за плісняву в багажнику на згадку!!5 місяців моя машина там простояла!!!
АРКС14.06.2022 11:49
Вітаємо, Юлія! Ми поважаємо будь-яку Вашу думку. Варто зауважити, що авто було передано з ретельною перевіркою з вашої сторони 23.03.2022 року, про що свідчить підписаний Акт виконаних робіт. Наголошуємо, що через час Ви звернулися зі скаргою на роботу кондиціонеру, в результаті чого Вам була надана послуга на безоплатній основі по додатковому наповненню фріону та незважаючи на період експлуатації з моменту передачі авто СТО Вам та перевірку автомобіля при передачі, поставлені ковпаки (теж на безоплатній основі). Щодо суми відшкодування, бачимо необхідність ще раз деталізувати розрахунок (нагадаємо, що Ви були проінформовані за допомогою повідомлення про порядок утримання): сума страхового відшкодування згідно рахунку СТО 138 576,79 грн з ПДВ за мінусом франшизи ( 3 485,05 грн) та утримання в рахунок сплати наступного чергового платежу (7 684,53 грн). З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Юлія 14.06.2022 12:46
Ковпаки мені ніхто не повернув, вони їх просто забули поставити назад після заміни радіатору. І на момент  передачі авто з сто я перебувала не в Україні. Машина в експлуатації не перебувала, gps моніторинг. Забирав машину мій представник і про всі недоліки він повідомив на сто! Усі фото на момент страхування на момент ДТП та як виглядає машина зараз у вас є! Тільки людина без зору не помітить різниці! Квитанції з сто також є, де мені виклали рахунок 14200! Це доплата за бу запчастини виявляеється, бо як мені сказали на сто що з вами був перерахунок коштів! 
АРКС14.06.2022 14:03
Юлія, ми посилаємося виключно на офіційні розрахунки та документи компанії. Якщо у Вас є інші офіційні документи - будь ласка, звертайтеся у встановленому законом порядку з підтверджуючими документами та квитаціями. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Юлія 14.06.2022 14:04
Обов’язково 
Юлія 23.08.2022 20:12
Я відправила вам на почтову скриньку фото квітанції з СТО, де вказано, ща за фару платила я, а у листі виконаних робіт вона є у ваших витратах???? Як ви це поясните. Вибачаюсь за пізню відповідь, я не перебуваю в країні. Але поки я знаходжусь тут я маю час підготувати документи до суду. Замало того що мені не по кольору пофарбували машину, яка не разу до цього випадку не фарбувалась, спаплюжили вигляд мого авто!  Взяли з мене кошти за фару, яку проплатили ви. Мої звернення на сто ніяких результатів не дають, адже вони  сказали що договір підписували з вами и свою роботу вони виконали як вони вважають. Особисто я вважаю що мені зіпсували машину неякісним підбором фарби!!! За 5 місяців на знайшлось часу підібрати кольор?? Я вимушена звернутися та вирішувати питання у суді. Якщо ви свою работу виконали, ваше сто работу виконало, а вигляд зіпсовано! 
Юлія 23.08.2022 20:20
Це не мій вибір сто, це сто з яким ви співпрацюєте, якщо воно не профільне та повні телепні і дальтоніки, я намагалася не одноразово вирішити це питання мирним шляхом, зі сторони сто повне мовчання, ви також нього впливу як я бачу не маєте, будемо вирішувати через суд, для мене питання принципове. Знахабніле відношення. Я обирала КАСКО щоб уникнути ризиків, а виявилось що ваше сумнівне сто і виявилось ризиком! Перерахунку коштів не було, за що двічі уплачено за фару? Та чому сто не виправило недоліків на які вказав мій представник?
АРКС25.08.2022 10:16
Вітаємо, Юлія! Лист надійшов 24.08.2022 в 10:25 та був переданий на перевірку та аналіз платіжних документів, Найближчим часов Ви отримаєте відповідь з результатами. Якщо Ви не погоджуєтесь з рішенням компанії - Ви маєте право оскаржити рішення відповідно до встановлених норм законодавства України, а саме шляхом письмового звернення до уповноваженої особи в АТ «СК «АРКС» для розгляду: помічник заступника Голови Правління – Ковальчук Лілія Євгенівна, за адресою: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, АТ СК «АРКС». З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»