залишив відгук про ПАТ "Страхова компанія "АРКС" (ID 60006)

Негативний, оцінка клієнта: 6/10

Ірина
Застрахувала планшет у магазині Алло (захист екрану, якщо точно). І так сталося, що довелося скористатися нею, і як не дивно, екрану в наявності немає. Навіщо ви страхуєте планшет, а саме екран, якщо деталей у вас немає. Повертають гроші як промокод. Тобто за них не поремонтуєш екран. Більше ніколи не звернуся в цю страхову, де б не пропонували.
АРКС25.08.2021 12:06
Вітаємо! Підкажіть, будь ласка, номер договору або ПІБ, ми перевіримо інформацію та надамо зворотній зв’язок! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Ірина25.08.2021 15:24
Дика Ірина Володимирівна. До речі, гроші ще не повернули. Ваш диспетчер, сказав, що це буде зроблено протягом 10 робочих днів.
АРКС25.08.2021 16:41
Дякуємо. Перевіряємо інформацію по справі. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
АРКС26.08.2021 12:19
Вітаємо! Дякуємо за залишений коментар. У Вас застрахований тільки екран, Планшет Lenovo M10 Plus 4/64GB LTE PlatinGrey (ZA5V0080UA), страхова сума 6 799,00 грн, страховий платіж 815,90 грн. Пристрій застрахований від механічних ушкоджень, у Вашому випадку пристрій впав і розбився екран. Співробітники страхової компанії керуються договором страхування, котрий розміщений публічно на сайті компанії https ://arx.com.ua/produkty/strakhuvannya - hadzhetiv. На момент врегулювання події, оригінальні запасні деталі від заводу Виробника на території України відсутні, а також невідомі їх терміни постачання. Тому було прийнято рішення зробити виплату страхового відшкодування у розмірі 50% від страхової суми, що склала 3 399,00 грн (наголошуємо, вартість  страхового платежу склала 815,90 грн) на р/р АЛЛО для подальшої купівлі на цю суму в торговій точці мережі АЛЛО, про що додатково проінформували. Варто зауважити, що на момент інформування заперечень з Вашої сторони не було. Додатково нам не надходило заяв про альтернативні способи виплати (на Ваший р/р), тому всі дії виконуються в рамках договору страхування. Додатково з Вами зв'яжеться відповідальний співробітник з роз'ясненнями подальших дій. Якщо у вас залишилися запитання - ми завжди готові допомогти. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»