залишив відгук про ПАТ "Страхова компанія "АРКС" (ID 59999)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10
Працює страхової адвокат

Михаил
843963r2ti21 Купил дорогую туристическую страховку от "уважаемой" мной ранее компании ARX. Дата начала страховки 14 августа. Дата въезда за границу на машине(территория покрытия - Европа) 15.08. дата прибытия в конечный пункт назначения - Грецию 16.08. Сегодня, 18.08 поднялась температура. Сказал что неважно себя чувствовал ещё в дороге, четыре дня назад, так как несколько дней пути на жаре с кондиционером я очень тяжело переношу. Особенно когда пограничники маринуют по нескольку часов. В итоге: Скайп у балтассистанс не работает!!! Телефон не отвечает, просто идут короткие гудки. На почту реагируют вяло. Отказывают мне в организации медицинской помощи на основании того, что я впервые что-то почувствовал что-то в дороге. Мол, вы заболели ДО поездки. Я не могу понять почему я заболел до поездки, если недомогание я почувствовал 15.08, далеко за границами Украины?! Если страховка не работает в любом случае, то я б купил не у Арх за три с лишним тысячи, а у кого-то другого за тысячу...
АРКС19.08.2021 14:09
Дякуємо за залишений відгук! В першу чергу перепрошуємо за спричинені незручності. Ви звернулися за медичною допомогою вчора ввечері, о 21:02. Згідно з даними, котрі Ви описали оператору Балт Ассистансстан (БА) не вимагав невідкладної допомоги (довго їхали в дорозі, перекуповувалися, перегрілися). Оскільки подібні ситуації досить спірні, партнерами, БА,  було прийнято рішення про спостереження за станом та додаткове узгодження надання медичної допомоги із СК  (АРКС). Звісно, уранці візит до лікаря був нами підтверджений. Додатково були надані рекомендації щодо гарантування подібних випадків. Щодо каналу комунікації при настанні страхового випадку. У Греції є окремий канал зв'язку, а саме: 30 231 213 33 58. На жаль, безкоштовної лінії у БА немає, як і в інших Ассистансів). За наявності інтернету в смартфоні можливо зв'язатися через email, окрім телефонного дзвінка. Після контакту з клієнтом, БА починає листування у Viber. Ми щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок, адже це допомагає аналізувати існуючи та вдосконалювати майбутні процеси. Ще раз перепрошуємо! Якщо у Вас є додаткові рекомендації - ми із задоволенням візьмемо до уваги їх. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»