залишив відгук про ПАТ "Страхова компанія "АРКС" (ID 59991)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Лариса
Дело 1.003.21.0018204.Машина страховалась новая, с салона Toyota (куплена в декабре 2020 года и тогда же застрахована по пакету ARX Каско «Все включено», обошлась страховка в 47 000 гривен. Я думала, что оплатив полный пакет, я смогу обезопасить себя от каких-то разбирательств и сберечь нервы, но оказывается все наоборот. Никаких инцидентов до 29.07.2021 не было, только вот в этот день пришла на паркинг и обнаружила повреждение на правой стороне бампера, о чем сразу сообщила. После проведения осмотра специалистом на станции Toyota, были обнаружены еще какие-то следы на левой стороне бампера, о чем и указали в описании осмотра. В итоге, страховая утвердила лишь покраску бампера с правой стороны и рекомендовала мне за свой счет делать потертость с лева, заявив что это не относится к страховому случаю и я где-то въехала ранее и не сообщила, поэтому делать не будут. Я никуда не въезжала и все эти повреждения были обнаружены мною в один день, на что мне ответили, что нужно делать ежедневный тщательный осмотр машины на наличие царапин. В общем это отговорки и явное нежелание платить, тогда какой смысл было делать Каско за 47 тысяч если они за мои же деньги портят мне нервы и теперь предлагают ремонт за свой счет? Хорошо подумайте прежде чем страховать в АRХ, они все равно обманут. Я думала, что машина новая с салона и что вариантов обмануть нет, а оказывается можно вот так тупо и по беспределу. Я получила неприятное общение и опыт в этой компании, страховка заканчивается и я планировала у них опять страховаться, теперь нужно искать другую страховую.
АРКС18.08.2021 10:22
Дякуємо за залишений коментар. Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження. Всі коментарі надаються на підставі перевірки справ на предмет виконання обов'язків, як зі сторони страхової компанії, так зі сторони Застрахованої особи. Тому спробуємо надати інформацію послідовно. Згідно з даними запису реєстрації події Ви заявили ушкодження правої сторони бампера, а саме: «29.07.21 прийшла на парковку і виявила ушкодження бампера з правого боку. Характер ушкоджень, як від іншого авто». Оператором КЦ було рекомендовано викликати компетентні органи (КО). Ви поліцію не викликали. У подібних випадках, коли виявлені ушкодження, зазвичай клієнти починають обходити свій автомобіль з усіх боків і намагаються відразу все вказати. У Вашому випадку чітко заявлена права сторона бампера. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з умовами договору, відшкодовуються ті витрати, котрі можуть утворитися внаслідок страхової події та пов'язані із заявленим збитком. 02.08.21 під час візиту на СТО виявляють ушкодження нижньої губи (з лівого і правого боку) - ці ушкодження не можуть бути нанесені нерухомому автомобілю іншим учасником руху або іншою особою. Виходячи з дат, додаткові ушкодження могли бути отримані, як до дати повідомлення, так і після дати повідомлення (між 29.07.21 і 02.08.21). Давайте детально розглянемо характер ушкодження: 1. ушкодження правої частини бампера: вірогідність їх отримання без відома водія (Вашого) авто 50/50, адже ідентичні ушкодження можливо отримати в ході руху авто (зачепити перешкоду). Компанією було прийняли рішення не поглиблюватися у цей момент та провести відшкодування; 2. інші виявлені на СТО ушкодження : отримані виключно в ході руху Вашого авто, тому що знаходяться внизу авто, тож на припаркованому авто утворитися не могли. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Правилами дорожнього руху, перед початком руху, водій повинен оглянути автомобіль. Згідно з умовами договору страхування, Застрахована особа/водій зобов'язаний своєчасно повідомляти СК про настання події та надавати достовірну інформацію про факт настання цієї події. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»