залишив відгук про ПАТ "Страхова компанія "АРКС" (ID 58558)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Олексій
Справа № 1.003.21.0002480 Розповідаю свій випадок співпраці з компанією "Аркс", мені це не дуже приємно роботи, але я це роблю, так як я хочу, попередити інших людей які захочуть працювати з компанією "Аркс". В компанії працює такий працівник, на посаді, «начальник відділу врегулювання складних моторних збитків» *ім'я приховано*. Ця людина телефонувала моїй не повнолітній донці, та своїм підвищеним тоном та дуже грубим голосом налякав мою не повнолітню доньку, він чогось вирішив, що з моєю дитиною йому можна так розмовляти, та моя донька повинна розшукати мене та передати мені, що б я зателефонував *ім'я приховано*. Я подзвонив *ім'я приховано* на його особистий мобільний номер телефону, та у мене з ним вийшла дуже не приємна телефонна розмова. У цій телефонній розмові він звинувачував мене, що я був під час моєї поїздки 06.02.2021р., у стані алкогольного оп’яніння, повідомляю Вам, що я 15 років не вживаю ніяких алкогольних напоїв. А також звинувачував мене, що я поганий водій, та як я не зміг побачити пошкодження. Я йому вислав фотографії автомобіля з пошкодженнями, але він не побачив ніяких пошкоджень. *ім'я приховано*, під час телефонної розмови постійно тиснув на мене своїм підвищеним голосом. Мені це дуже не сподобалось і я йому залишив усну заяву, про відмову отримання відшкодування яку він вирішив дати мені. Після моєї усної заяви, про відмову отримання відшкодування, *ім'я приховано* сказав мені, «забереш гроші, куди ти дінешся». Я не розумію, чому таке відношення до клієнта, я розповів йому як трапився мій страховий випадок, та просив *ім'я приховано* розглянути мою справу, але я отримав від нього: налякану доньку, зіпсований настрій та приниження моєї гідності. Детальний опис як виник мій страховий випадок: 06.02.2021р. я був на своєму автомобілі на території Донецької області, біля м. Селідово, під час поїздки в напрямку м. Селідово, йшов сильних дощ. Проїжджаючи по дорозі через села, я в’їхав колесами автомобіля в яму, в салоні автомобіля я почув сильній стук. Після чого, я зупинив автомобіль по правилам дорожнього руху і вийшов з автомобіля, щоб зробити візуальний огляд на предмет пошкоджень. При огляді автомобіля, я не побачив жодних пошкоджень, хочу Вам ще раз повідомити, що огляд автомобіля я робив під дощем при температурі +2С, приблизний час 04.30. Потім, я взяв в руки мобільний телефон і почав дзвонити по номеру 102, в поліцію, але мобільний зв'язок в даній місцевості був відсутній. А також в місці де я в’їхав колесами автомобіля в яму, я бачив бліндажі та людей які були одягнені у воєнний одяг та вони були озброєні. Після того, як я не зміг додзвонитись до поліції, я продовжив свою поїздку до свого пункту призначення. 07.02.2021р. – З ранку зі свого будинку де я проживаю, а це Дніпропетровська область, м. Нікополь, я поїхав до автомобільної мийки, де я звичайно мию свій автомобіль. Після того як я помив свій автомобіль, я побачив, невеликі пошкодження, а саме: невелика тріщина на правій фарі, та не щільно прикріплений підкрильник до місця з’єднання. Це все, що я побачив. Дякую!
АРКС06.04.2021 10:51
Вітаємо! Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження, адже зі сторони страхової компанії не було жодних порушень. Для послідовної відповіді почнемо з того, що співробітники компанії звертаються виключно за номерами телефону, котрі Ви вказуєте як контактні в договорі/заяві про настання події. На підставі Вашого відгуку було повторно перевірені всі записи телефонних розмов, всі розмови проведено коректно та чемно. Подія відбулася 06.02.21, Ви повідомили в страхову про настання події вже 07.02.21, а отже не з місця події. Ми намагаємося надати клієнтові допомогу і консультацію про подальші дії, проте максимально ефективною консультація може бути надана тільки у разі звернення з місця події. Коли дзвінок здійснюється на наступний день (не з місця події), на жаль, залишається тільки констатувати факти, надані Вами ( в таких випадках, консультація надається виключно про порядок подальшого врегулювання). Оскільки за заявленою подією не було звернення до КО, виплата проведена за умовами договору у розмірі ліміту (5,00% від страхової суми). Варто зауважити, що при зверненні з місця події – КЦ порекомендували б Вам звернутися до КО та повідомили, що в іншому разі , буде застосований ліміт. З повагою, Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Олексій06.04.2021 12:06
Якщо, все правильно зроблено з вашого боку, чому я не отримав жодної письмової та усної відповіді стосовно такого співробітника на посаді, «начальник відділу врегулювання складних моторних збитків» Степаненко А.В. Навіщо він телефонував моїй доньці. Я залишав свій номер телефону як свій номер телефону, а номер телефону доньки я теж залишив як номер телефону доньки і не як інакше. А також навіщо директор департаменту врегулювання збитків АТ "СК "АРКС" Аввакумов О.Б, змушує мене написати письмову заяву про відмову від виплати страхового відшкодування та закриття справи. Я відкрив тлумачний словник та подивився, що означає його посада Аввакумова О.Б, а тепер дивимось разом директор - керівник, департамент - відділ, врегулювання - вирішити, повністю врегулювати, залагодити, збитків - майнова втрата. Звичайною мовою, ця посада називається так: Головна людина на фірмі яка повинна вирішити майновий збиток. Як це може бути, що ця головна людина змушує мене письмово повністю відмовитись від 5% відшкодування яку ви мені надали, через приниження, та натиском на мою доньку та на мене тиснув «начальник відділу врегулювання складних моторних збитків» Степаненко А.В. Це вам не здається дивним, ви повинні відшкодовувати збитки, а ви принижуєте людей та змушуєте мене написати заяву про відмову від виплати страхового відшкодування та закриття справи. Якщо можно тут розмістити лист вимогу від Аввакумова О.Б, я це зроблю.