залишив відгук про ПАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування» (ID 51690)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Олена

В кінці січня, перебуваюяи за кордоном, в мене стався страховий випадок - біль у вусі. Згідно інструкції повідомила Арсенал страхування. Відразу хочу зазначити сервісна компанія Белт Ассистанс, що обслуговує Арсенал страхування працює на поганому рівні. Виражалося це у відповідях, які приходили через дві а той дванадцять годин, у переписці, що велася постійно новим менеджером, перед яким, моментами, потрібно було знову ідентифікуватися, повторно надсилати відповіді, у єдиному дзвінку, в якому було сказано все те, що вже отримано у листах, коли були задані питання зв’язок перервався, потім ніхто не передзвонив. Після всіх домовленостей із страховою направилася на медичний огляд, де мною був внесений депозит, котрий страхова обіцяла повернути протягом 2-3 робочих днів, потім відповіли протягом 5 днів. На 7 день, після огляду, отримала відмову від Белт Ассистанс, вони посилались на обрізок медичного висновку, в якому зазначено «Біль у правому вусі з позавчорашнього дня (2 дні тому) после плавання много разів. Біль 3-4 з 10 по шкалі…» який вони привязали до пункту виключення z8 страхового договору (розладів слуху, викликаних наявністю сірчаних пробок, ускладненнями внаслідок переохолодження та (або) попадання води;), хоча згідно Частина С п17.4 страхового договору повідомлення у відмові повинне бути у письмовій формі протягом 15 робочих днів з мотивованим обгрунтуванням відмови. Пройшло 15 робочих днів повідомлення у відмові від Арсенал страхування так і не отримала. Коли стала вимагати вислати повний медичний висновок згідно права на медичну інформацію (ч. 3 ст. 32, ст. 34 Конституції України, ст. 285, 302 Цивільного кодексу України, п. "е" ст. 6, ст. 39 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров’я") згідно якого зробили відмову отримала відповідь :"Ви маєте право зберегти документи і по приїзду на територію своєї країни звернутися в страхову компанію для повторного розгляду". Тож було рішення з’їздити в медичний заклад і забрати медичний висновок. Ознайомившись з висновком, була неприємно здивована, він кардинально відрізнявся від обрізаного висновку Арсенал страхування на основі якого вони зробили відмову, а саме вони вказували, що біль виникла два дні назад після плавання багато разів, в отриманому висновку вказано, що біль виник два дні назад вечером (21.01.20) після купання два дні назад вранці 19.01.20. Тобто між плаванням і біллю у вусі пройшло 2,5 дні, діагностували гострий отит, причини його виникнення різноманітні, але Арсенал страхування ввели мене в оману, підробили висновок, згідно якого зробили відмову у виплаті, порушуючи мої права і сам договір страхування.