залишив відгук про ПрАТ "Страхова група" ТАС " (ID 35865)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Анатолій

Під час поїздки на відпочинок за кордон скористався послугами цієї "фірмочки". Так, як їхав на відпочинок з дітьми, то оформив у них найдорожчий пакет медичного страхування, з тих, які мені запропонували, заодно в них і оформив "зелену карту" для подорожі автомобілем. Однак під час подорожі мені все ж таки прийшлося звернутися в медичну установу для надання дитині мед. допомоги. Відразу після надання мед допомоги повідомив асистуючу компанію про настання страхового випадку, де мені повідомили про документи, які необхідно оформити в лікувальній установі, для отримання відшкодування. І от після приїзду в Україну я подав весь пакет документів на відшкодування. І тут все почалося. Спочатку ніяк не могли передати документи з регіонального офісу (м.Рівне) до головного офісу т.з. фірмочки. Спочатку казали що моїх документів немає взагалі, потім казали що вони " можливо валяються десь на столі" (записи всіх телефонних розмов збережені). Те ж саме казали і в головному офісі. Однак після численних дзвінків документи все ж таки "знайшлися". Але і тут ця фірмочка знайшла собі лазєйку. Мені надіслали відповідь про те, що я в телефонному режимі не повідомив страховика або асистуючу компанію по настання страхового випадку. Для підтвердження свого дзвінка, я звернувся до Водафон, однак вони такої інформації мені не надали, так як я не контрактний абонент. Вийшло замкнуте коло. Вже закінчується третій місяць моїх спроб отримати компенсацію, однак крім купи переписки результату немає. На даний час готую судовий позов. То ж хочу порекомендувати всім, не повторюйте моїх помилок і не займайтеся із СГ ТАС. Бережіть свій час і нерви.

 
ТАС СГ08.11.2019 13:50
Доброго дня. Повідомте, будь ласка, номер свого полісу та/або ПІБ повністю. Це дозволить нам ідентифікувати Вас як клієнта та надати відповідь по суті висловлених Вами претензій. З повагою, СГ "ТАС"
Анатолій08.11.2019 13:54
Доброго дня. Договір добровільного комплексного страхування під час подорожі за кордоном #FO-00466419 від 23.07.2019
ТАС СГ08.11.2019 16:48
Шановний пане Анатолію! По суті Ваших претензій маємо повідомити наступне. Згідно з умовами договору страхування, надання застрахованим особам медичної допомоги під час їх перебування за кордоном здійснюється виключно за погодження та на підставі рекомендацій представників асистуючої компанії. Іншими словами, зверненню до медичного закладу має передувати звернення до асистансу. Водночас Вами було самостійно, без погодження з асистансом, прийнято рішення щодо звернення до медичного закладу, і лише після цього, за Вашими словами, Ви проінформували про це асистанс. Таким чином, йдеться про порушення з Вашого боку умов договору страхування, що є підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування. З повагою, СГ «ТАС»
Анатолій08.11.2019 19:00
Потрібно було надання термінової медичної допомоги для припинення кровотечі. Відразу зателефонувати не зміг, тому що не вистачило коштів на рахунку, довго чекав на звязок з оператором. Відразу після надання невідкладної допомоги, я зв'язався з асестуючою компанію і все з ними узгодив. Ще раз повторюю, що асестуюча компанія узгодила зі мною всі подальші дії для отримання компенсації. А про те, як Ви працюєте з людьми, свідчить рейтинг Вашої компанії. Шкода, що я не загуглив рейтинг раніше.
Анатолій08.11.2019 19:54
І замітьте, ліки я купував уже після надання невідкладної допомоги і узгодження з асестуючою компанією, то чому не повертають за ліки? Хоча з ким я сперечаюся. Зробив допис не для того щоб отримати компенсацію, а для того, щоб вберегти інших від користування послугами СГ ТАС.
Анатолій08.11.2019 19:54
І замітьте, ліки я купував уже після надання невідкладної допомоги і узгодження з асестуючою компанією, то чому не повертають за ліки? Хоча з ким я сперечаюся. Зробив допис не для того щоб отримати компенсацію, а для того, щоб вберегти інших від користування послугами СГ ТАС.