залишив відгук про ПАТ «Страхова компанія «АСКА» (ID 35850)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Юрій

Страхова на дзвінки не відповідає, відмовляється покривати назначення лікаря, бо їхні експерти рекомендують починати лікування простуди після 3-х днів і тому ліки не обов'язкові. Повні неадеквати, зняли гроші з балансу на стоматологічні послуги, за обстеження яке я оплатив самостійно. Не хочуть покривати повторний візит до лікаря, бо на їхню думку хворіти ніхто два тижні не хворіє, хамлять і брешуть, міняють назначення лікаря самовільно, тримайтеся від них подалі. Ніколи не повідомляють, що рекомендоване обстеження вони не покривають, безвідповідальне ставлення до клієнтів.

 
АСКА08.11.2019 14:33
Юрію, доброго дня! Ми вже запитуали у вас інформацію про ваш поліс, щоб розібратись в ситуації, яку ви описали. Але, якщо ви не надасте, це буде означати, що ви не є нашим клієнтом та вищевикладена інформація є фейковою. Якщо це не так, будь ласка, надайте, більш конкретну інформацію, а саме номер поліса, ваші дані, щоб ми змогли ідентифікувати інцедент. З повагою, Служба контролю якості СК АСКА