залишив відгук про ПрАТ "Страхова компанія "Українська страхова група" (ID 34794)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Андрейка

Отже 1 жовтня о 17:30 я здійснив дзвінок у асистант службу компанії УСГ (номер 0800 501 911) та повідомив про гострий біль у правій підчеревній ділянці та підозру на гострий апендицит. Мені представником асистансу було запропоновано консультацію хірурга на 18:20 у “Медичний центр Св.Параскеви” за адресою вул.Кульпарківська 135. Коли я туди приїхав, то виявилося, що там хірурга немає, а мені потрібно їхати на вул.Заводську 7. Я одразу вирушив туди (“Медичний центр Св.Параскеви” Заводська 7), паралельно повідомивши асистанс, що сталася якась помилка і попросив бути уважними, оскільки в даній ситуації дуже небажано втрачати час, а ми вже втратили частину часу та мені ще їхати додаткових 40 хвилин до іншого мед центру на консультацію. Оператор дуже вибачався, повідомивши, що неправильно спрацював адміністратор Св.Параскеви. Під час цієї розмови я ще раз наголосив, що якщо він не впевнений у тому, що там (на Заводській 7) є хірург та можливості отримати всі подальші послуги - я готовий їхати у державну клініку, бо в даному випадку - час це головне, а не клас клініки. На що отримав відповідь - що все ок та під контролем. Прибувши до “Медичний центр Св.Параскеви” Заводська 7 я невідкладно був направлений на консультацію до лікаря хірурга, який одразу направив мене на УЗД та аналіз крові (попередньо погодивши це з асистансом, звичайно). Згідно результатів аналізу крові та УЗД (додано до пакету документів) та мого стану (на той момент я вже не міг прийняти вертикальну позу) - мені було рекомендовано термінову операцію лапараскопічної апендектомії. Після чого лікар почав погоджувати проведення даної операції з асистансом ( і, на скільки я зрозумів, операція була попередньо погоджена). Я паралельно був переведений до кабінету анастезіолога та почалася підготовка до операції. В цей час, а саме о 19:35(коли я вже був в кабінеті анастезіолога!!!) зателефонував представник асистансу, та повідомив, що компанія не може покрити операцію саме в даному центрі, оскільки у послугу даної клініки включено перебування у стаціонарі до ранку, після операції (я був виписаний 2 жовтня, о 12:00 годині, тобто наступного дня) та запропонувала переїхати до лікарні швидкої допомоги( або іншої клініки, чи щось таке), на що отримав мою відмову, зважаючи на стан та невідкладність операції і неготовності вашою компанією взяти відповідальність за моє життя, протягом даного переїзду. По факту мені буде повернуто 50% коштів від суми операції, не зважаючи на те, що в тій клініці я опинився виключно "завдяки" операторам асистансу УСГ. Відповідь на скаргу, щодо роботи асистансу так і не було отримано.