Мой страховой агент





написал отзыв про страховую компанию ARX (Отзыв №26212)



негативный отзыв

оценка автора: 2/10



  Дмитро

Придбали послугу " страхування дисплею". Коли стався страховий випадок повідомили страхову . Компанія надала інформацію куди і які докумети потрібно відправити "новою поштою". Все було зроблено згідно вимог. Після цього від страхової прийшла відповідь, що телефон буде виданий без ремонту, чекайте компенсацію. Компенсація прийшла на рахунок магазину (в рахунок оплати іншого майна). Я звернувся в страхову,щоб вони перерахували кошти на мій рахунок так як буду ремонтувати мобільний пристрій самостійно. До мене передзвонили з відділу з питань врегулювання і повідомили,що дана операція не можлива . Я намагався пояснити,що згідно договору я маю право обрати на який рахунок провести компенсацію, на що мені почали говорити грубити і хаміти. Дана ситуація ще не закрита(1.200.19.0013081). Чекаю відповіді, але таке враження що страхова тебе просто ігнорує.


11.09.2019   ARX Шановний Дмитро, У першу чергу дозвольте подякувати Вам за Ваш коментар. Для нас дійсно важливо отримувати інформацію від наших клієнтів з метою більш повного вивчення їхніх потреб та очікувань від Страхової компанії «АРКС» (надалі «Компанія»). Надання сервісу клієнтам на найвищому рівні є пріоритетним завданням, яке було поставлено керівництвом Компанії перед співробітниками. Стосовно Вашого коментаря, повідомляємо про наступне: врегулювання страхового випадку відбувається згідно з умовами договору страхування. Від Вас надійшла письмова заява на виплату страхового відшкодування без зазначення інформації про здійснення виплати на Ваш розрахунковий рахунок. Відповідно до оферти п.8.7.2.1 пункт б, виплату було здійснено в % співвідношенні згідно з умовами договору страхування на розрахунковий рахунок ТОВ «АЛЛО». На даний момент чекаємо на Вашу письмову заяву переглянути справу та здійснити страхове відшкодування на Ваш розрахунковий рахунок. У разі виникнення подальших питань, стосовно даної ситуації, Ви маєте можливість звернутись до Довідкового центру Компанії за цілодобовим безкоштовним номером 0 800 30 272 3 з будь-якого стаціонарного телефону України або 272 з мобільного (платно, відповідно до тарифу оператора) або надіслати письмове звернення за адресою: «СК «АРКС», м.Київ, вул. Іллінська, 8, 3-й підїзд, 6 поверх, для розгляду звернень. Сподіваємось на Ваше розуміння. З повагою, Відділ контролю якості сервісу «AРКС»