залишив відгук про ПрАТ «Страхова компанія «УНІКА» (ID 14461)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Константин

Страхова компанія УНІКА порушує закон щодо договору КАСКО СК УНІКА не виконує умови договору КАСКО, порушує законодавчі норми, маніпулює інформацією та даними і здійснює протиправні дії щодо мого майна. На даний момент страхова компанія де-факто відмовляється від прийняття рішення щодо виплати страхового відшкодування та його здійснення. Відповідальні співробітники та керівництво компанії неодноразово відмовлялись від зустрічі щодо шляхів вирішення проблемної ситуації. Як наслідок, за задокументованими фактами порушень, мною та моїм адвокатом було підготовлено скаргу до Нацкомфінпослуг (голова ПАШКО Ігор Володимирович), копію – Голові правління ПрАТ «Страхова компанія «УНІКА» Олені Ульє. ДТП, яку «не бачать» страховики 05 лютого 2019 року мій автомобіль BMW X5 потрапив у ДТП, яке було оформлено за участю патруля Нацполіції та зафіксовано офіційним аварійним комісаром СК Уніка. Крім того, маршрут мого автомобіля у цей та попередні дні, в тому числі місце ДТП зафіксовано вбудованою трекінг-системою та сигналізацією, що в автоматичному режимі збирає та аналізує інформацію – про початок та завершення роботи двигуна, переміщення транспортного засобу та карту маршрутів. Після оформлення ДТП відповідно до рекомендації представника «гарячої лінії» СК автомобіль евакуатором було відправлено на СТО офіційного дилера «АВТ Баварія». 07 лютого 2019 року я звернувся до офісу страхової компанії, де подав письмове повідомлення про обставини події та надав копії необхідних документів. Упродовж лютого-квітня 2019 року, внаслідок документальних та організаційних махінацій із залученням експертної кампанії «Фаворит» представники страхової компанії Уніка почали робити заяви про те, що ДТП не відбувалось, або відбулось в інший час в іншому місці. Тим самим, ставляться під сумнів протоколи оформлення ДТП, складені представниками Нацполіції, а також акт огляду місця події, складений та підписаний аварійним комісаром Уніка. На основі цих маніпуляцій з даними, представники страхової компанії намагались зменшити суму зафіксованої договором виплати, а також пропонували мені варіанти «обміну» пошкодженого автомобіля на інший, характеристики якого суттєво відрізняються від мого у бік зменшення вартості та комплектації. Як страховики доламали мій автомобіль Представники СК Уніка, без узгодження зі мною як власником автомобіля, декілька разів були на СТО «АВТ Баварія Київ», нібито для додаткового поверхневого огляду пошкодженого автомобіля. Взявши ключі у майстра СТО, страховики здійснили декілька спроб завести двигун та увімкнути передачі на ушкодженому автомобілі, при тому, що мастило з двигуна та коробки витікло ще при ДТП. Як наслідок – пошкодили коробку передач та інші агрегати, чим збільшили розмір збитку. Порушення законодавства та нормативних документів Зафіксовані порушення з боку СК Уніка є такими, що серйозно порушують законодавство і мають бути розглянуті Нацкомфінпослуг, яка видає ліцензію на здійснення діяльності в Україні. Мій адвокат, відповідно до Закону України «Про адвокатську діяльність», офіційно запросив у страхової компанії матеріали страхової події. Але ні через 5 днів, визначені Законом, ні пізніше матеріали йому не було надано. Все це відбувається для ймовірного ухиляння від виконання в повному обсязі договірних зобов’язань за договором КАСКО. Оскільки СК Уніка ухиляється від прийняття рішення щодо страхової виплати за договором КАСКО, складено офіційну скаргу на ім’я Голови Нацкомфінпослуг ПАШКО Ігор Володимирович з детальним викладенням обставин справи та проханням: – провести перевірку в частині дотримання страхового законодавства Приватним акціонерним товариством «Страхова компанія «УНІКА» та допущених порушень щодо затягування розгляду справи та виплати страхового відшкодування; – вжити заходів щодо порушника законодавства України про страхування; – повідомити мене письмово про прийняте рішення та вжиті заходи. Цим повідомленням я звертаю увагу всіх існуючих та потенційних клієнтів СК Уніка на необхідність контролю виконання всіх умов страхових договорів. Будьте пильними, впевненими та вимагайте від страхової компанії та регулятора виконання зобов’язань за вашими договорами.

УНІКА (UNIQA)11.04.2019 18:25
Доброго дня, пане Костянтине, як Вам відомо, врегулювання Вашої справи триває, рекомендуємо продовжувати спілкування безпосередньо з співробітниками компанії, що ведуть Вашу справу, дякуємо за розуміння, з повагою, команда УНІКА