залишив відгук про ПАТ "Страхова компанія "АРКС" (ID 14214)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Гость

Мав неприємний досвід по медичному страхуванню: Встановили діагноз. Вазомоторний риніт. Також підозру на алергічний риніт. Лікар виписав лікування Фліксом. По контракту не покриваються алергії. А от риніт покривається Але страхова відмовила у покритті повністю по невстановленому діагнозі (алергії). Тобто шукають любі можливості відмовити, навіть якщо діагноз не встановлено.

АРКС05.03.2019 18:14
Шановний гість! У першу чергу дозвольте подякувати Вам за Ваш коментар. Для нас дійсно важливо отримувати інформацію від наших клієнтів з метою більш повного вивчення їхніх потреб та очікувань від Страхової компанії «АХА Страхування» (надалі «Компанія»). Надання сервісу клієнтам на найвищому рівні є пріоритетним завданням, яке було поставлено керівництвом Компанії перед співробітниками. Надання аргументованої відповіді на Ваш відгук можливо у разі, якщо в ньому міститься інформація, необхідна для вивчення ситуації, що склалася (№ Договору, ПІБ Страхувальника). У разі виникнення подальших питань, стосовно даної ситуації, Ви маєте можливість звернутись до Довідкового центру Компанії за цілодобовим безкоштовним номером 0 800 30 272 3 з будь-якого стаціонарного телефону України або 272 з мобільного (платно, відповідно до тарифу оператора) або надіслати письмове звернення за адресою: «СК «АХА Страхування», м.Київ, вул. Іллінська, 8, 3-й підїзд, 6 поверх для розгляду скарги. Сподіваємось на Ваше розуміння. З повагою, Відділ контролю якості сервісу «AXA Страхування»