залишив відгук про ПАТ «Страхова компанія «АСКА» (ID 14018)

Негативний, оцінка клієнта: 1/10

Микола

Страховий випадок №8625. ДТП відбулося 07.08.2018. За судовим рішенням мене визнано постраждалою стороною. Повторна експертиза відбулася в кінці серпня а заява на виплату була подана 12.09.2018. Отже термін виплати 90 днів закінччився 12 грудня а мені не те що не виплатили, а навіть ще досі не надали офіційної інформації про суму відшкодування. Письмове звернення з цього приводу було написано 01.11.18. У відповідь на телефонні дзвінки годують обіцянками, що все з"ясуємо і передзвонимо... документи в нормі і все передано до відділу виплат... але пояснювати в чому причина затримки ніхто не збирається... Закінчується місяць після порушення всіх термінів. Раніше думав оформляти тут страховку а тепер всіх відговорюю щоб обходили цю страхову десятою дорогою... Зараз пишу скарги в Держфінпослуг, Моторне транспортне страхове бюро України і готую справу до суду.

АСКА10.01.2019 13:02
Пане Миколо, ми обов'язково з'ясуємо стан Вашої справи та надамо відповідь на Ваш запит. Однак, звертаємо Вашу увагу, що виплата страхового відшкодування може бути здійснена протягом 90 днів з моменту отримання всіх необхідних документів, у тому числі й судового рішення. З повагою, Прес-служба СК АСКА.
Микола29.01.2019 15:22
Як я вияснив у Івано-Франківському офісі СК АСКА, оригінал рішення суду був відправлений  на адресу м. Київ, Антонова 5., кур'єрською поштою 07.09.18р.  Крім того мені по телефону повідомили суму, яку мені планують виплатити і яка є суттєво менша від суми, необхідної для ремонту мого автомобіля. Не розумію чому не було ніякого погодження суми зі мною, як постраждалою стороною, для уникнення оскаржень в судовому порядку і чому досі мені не  надано офіційної відповіді на письмовий запит про суму відшкодувань за №274 від 01.11.2018р.
АСКА06.02.2019 00:22
Пане Миколо, компанія АСКА виконала свої зобов'язання. На рахунок, вказаний у Вашій Заяві, було перераховано страхове відшкодування. З повагою, Прес-служба СК АСКА.
АСКА06.02.2019 00:30
Пане Миколо, компанія АСКА виконала свої зобов'язання. На рахунок, вказаний у Вашій Заяві, було перераховано страхове відшкодування. З повагою, Прес-служба СК АСКА.