Володимир Стельмащук залишив відгук про ПАТ "Страхова компанія "АРКС" (ID 13160)
Володимир Стельмащук 17.05.2018 02:26
8.12.2017р. Я потрапив у ДТП. З винуватцем аварії викликали ЄВРОКОМІСАРА та склали Європротокол. Подзвонив на гарячу лінію АХА в якій був застрахований мій автомобіль і повідомив про подію. За кілька днів зробили експертну оцінку збитків. Я зібрав необхідні документи згідно переліку, який надали співробітники компанії. Мені нарахували суму компенсації і сказали зачекати два тижні на виплату. Я почекав два тижні і зателефонував у компанію. Сказали що ще не готові але за кілька днів виплатить. Минуло уже майже півроку грошей і далі нема. А на мої дзвінки мені кожного разу придумують нові причини по яким не виплачуюють. Зараз уже документів бракує)) Хоча на мою думку бракує совісті працівникам компанії. І можливо грошей у самій АХА, якщо навіть невеликі виплати заморожують.
АРКС18.05.2018 17:49
Шановний Володимире,
У першу чергу дозвольте подякувати Вам за Ваш коментар. Для нас дійсно важливо отримувати інформацію від наших клієнтів з метою більш повного вивчення їхніх потреб та очікувань від Страхової компанії «АХА Страхування» (надалі «Компанія»).
Надання сервісу клієнтам на найвищому рівні є пріоритетним завданням, яке було поставлено керівництвом Компанії перед співробітниками.
Відносно Вашої справи, повідомляємо про наступне:
Після отримання відповіді з Львівської митниці, де зазначено, що Ваш транспортний засіб ввезено до України громадянином-нерезидентом для особистого користування у митному режимі терміном на 1 рік, було зроблено запит до Управління протидії митним правопорушень та міжнародної взаємодії. Вам неодноразово обґрунтовувалися підстави для запрошування документів, необхідних для проведення виплати страхового відшкодування, а саме: нотаріально засвідченого перекладу техпаспорта автомобіля та документів власника-нерезидента.
На даний момент, за відсутності вищезгаданих документів, виплату провести неможливо.
У разі виникнення подальших питань, стосовно даної ситуації, Ви маєте можливість звернутись до Довідкового центру Компанії за цілодобовим безкоштовним номером 0 800 30 272 3 з будь-якого стаціонарного телефону України або 272 з мобільного (платно, відповідно до тарифу оператора) або надіслати письмове звернення за адресою: «СК «АХА Страхування», м.Київ, вул. Іллінська, 8, 3-й підїзд, 6 поверх для розгляду скарги.
Сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою,
Відділ контролю якості сервісу
«AXA Страхування»