Ігор залишив відгук про ПрАТ "Страхова група" ТАС" (ID 11719)
Ігор05.02.2018 18:56
Шановні! У мене велике прохання - не користуйтесь послугами ПрАТ "СГ "ТАС". З 25.12.2017 року (дата виїзда есперта, оцінщика) мені не повідомлено суму страхового відшкодування. На дату написання відзиву вже 05.02.2018. Менеджер, номер якого залишено мені вже у січні 2018 року там не працює. В офісі (205-56-70, 205-56-80) на телефонні дзвінки ніхто не відповідає. Жодного разу ніхто не взяв слухавку. А я телефонував БАГАТО-БАГАТО разів... На гарячій лінії лише реєструють звернення та обіцяють, що "з Вами зв'яжуться", але ніхто не телефонує. Жодного разу ніхто не перетелефонував. Звернень на гарячу лінію - 3. Страхування в цій компанії - зайвий клопіт. Давайте поважати один одного та обирати адекватні страхові компанії.
ТАС СГ06.02.2018 14:32
Доброго дня!
Шановний Ігоре, вкажіть, будь ласка, номер страхового полісу або номер страхової справи, або ПІБ - це дозволить нам ідетифікувати Вас як отримувача страхового відшкодування та надати відповідь по суті висловлених претензій.
Дякуємо.
З повагою, СГ "ТАС"
Ігор07.02.2018 13:20
Ви краще напишіть мені як можна дотелефонуватись до ваших співробітників в офісі по вул. Новокостянтинівська, 13/10. Сьогодні телефонував 10 (десять!!!!!) разів на кожен з номерів. Ніхто слухавку не бере.
ТАС СГ07.02.2018 18:55
Шановний Ігоре!
Приносимо Вам свої вибачення за незручності. Стосовно Вашої справи можемо повідомити наступне: як Вам було повідомлено раніше телефоном, наразі проводяться останні розрахунки суми належного за договором страхового відшкодування. Про результати Вам буде повідомлено додатково.
З повагою, СГ «ТАС»
Ігор14.02.2018 18:28
Минув ще тиждень. Жодного дзвінка. На телефонні дзвінки так ніхто і не відповідає. Скільки там кажете обіцяного чекають?
ТАС СГ15.02.2018 10:56
Шановний Ігоре!
Приносимо Вам свої вибачення за завдані незручності. Як Вам раніше вже було повідомлено телефоном, наступного тижня ми чекатимемо на Вас для оформлення заяви на виплату страхового відшкодування. В разі виникнення будь-яких питань Ви можете зателефонувати співробітнику, який безпосередньо займається Вашою справою, за номером, який Вам було надано раніше.
З повагою, СГ «ТАС»
ТАС СГ15.02.2018 10:56
Шановний Ігоре!
Приносимо Вам свої вибачення за завдані незручності. Як Вам раніше вже було повідомлено телефоном, наступного тижня ми чекатимемо на Вас для оформлення заяви на виплату страхового відшкодування. В разі виникнення будь-яких питань Ви можете зателефонувати співробітнику, який безпосередньо займається Вашою справою, за номером, який Вам було надано раніше.
З повагою, СГ «ТАС»
Ігор15.02.2018 17:24
Дійсно, 14.02.2018 року мені повідомлено запропоновану ПрАТ "СГ "ТАС" суму страхового відшкодування. Наразі, завдяки роботі співробітників страхової змінив свою думку стосовно цієї страхової компанії щонайменше щодо відношення до клієнтів та осіб, змушених звертатися до неї.