Мой страховой агент





написал отзыв про страховую компанию ЮТИКО (Отзыв №11201)



негативный отзыв

оценка автора: 3/10



  Евгения Добрый день.Страховой случай ДТП наступил 05.04.2017.Мои родители стали потерпевшими.Виновник ДТП застрахован в ЮТИКО.В последствии чего у папы тяжкие телесные повреждения,у мамы средней тяжести.В страховую я звоню по несколько раз в неделю,но дело постоянно на рассмотрении,или же говорят,что мне перезвонят,но не перезванивают,потом база несколько недель не работала.Сегодня вообще сказали,что перевозчик (родители ехали в общественном транспорте) не предоставил копию страхового полиса. Я не пойму,у компаний нет копий полисов,которые они выдают?Пришлось самой искать копиюи отправлять по электронной почте.Деньги рекой утекают на лечение,как можно так относится к людям???Если можно,пожалуйста,дайте внятный ответ,когда будут выплаты,в каком размере?Номер дела 229-17.СПАСИБО

06.08.2017   ЮТИКО Шановна пані Євгенія! ДТП сталася за участі маршрутного таксі, з вони водія цього транспортного засобу. Відповідно до Закону ОСЦПВ ст. 32.3, якщо люди були застраховані по обов’язковому страхуванню від нещасних випадків на транспорті (Постанова Кабміна № 959 від 14.08.1996 р.) відповідальність страхової компанії, яка страхувала цивільну відповідальність перевізника, не наступає. Для з’ясування інформації щодо того, чи були застраховані пасажири від нещасного випадку, нами надано запит до перевізника. Після з’ясування в якій страховій компанії було укладено договір з обов’язкового страхування від нещасних випадків на транспорті (згідно Постанови Кабміна № 959 від 14.08.1996 р.) можна буде вирішувати питання по подальшому врегулюванню події. Таким чином, мова йдеться не про поліс нашої компанії, а про поліс, або договір страхування пасажирів від нещасного випадку. Нажаль, цю інформацію може повідомити тільки перевізник. Можливо, якщо перевізник повідомив про подію страховика, з яким уклав договір з обов’язково страхування від нещасних випадків, ця страхова компанія сама вийде з Вам на зв'язок для отримання всіх необхідних документів. Якщо таке станеться, просимо повідомити нас про цього страховика, щоб ми зкоординували свої зусилля по врегулюванню події. До того ж, як Ви інформуєте, вже йде судове впровадження по цьому ДТП. До його закінчення впровадження по врегулюванню заявленої події з ОСЦПВ призупиняється. Але найважливіше зараз — отримати інформацію щодо страхування від нещасних випадків. З повагою, СК UTICO