За результатами січня – липня Страхова група «ТАС» традиційно підтвердила лідерство в сегменті обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників, з чималим відривом випередивши інших учасників ринку за всіма показниками.
Про це свідчить статистика Моторного (транспортного) страхового бюро України.
Так, згідно з інформацією, оприлюдненою МТСБУ, за звітний період всіма учасниками ринку було оформлено 4,1 млн полісів обов’язкової «автоцивілки», і лідером за кількістю укладених договорів, що вступили в дію, стала Страхова група «ТАС».
Загалом СГ «ТАС» оформила 817’012 полісів, що становить 19,8% обсягу ринку та на понад 16% перевищує відповідний показник страховика, якій посів друге місце в сегменті.
Впродовж січня – липня страховиками, які здійснюють свою діяльність в сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників, було залучено за вказаним полісами 12,6 млрд грн страхових премій, і перше місце за обсягом зборів – з часткою 18,1% – посіла Страхова група «ТАС».
Варто зауважити, що, згідно з даними МТСБУ, тримає лідерство СГ «ТАС» і за рівнем приросту страхових платежів, що становить 189,9%, що є найвищим показником серед ТОП3 компаній на ринку «автоцивілки». При цьому розмір середньої премії в компанії є нижчим за середньоринковий показник.
Традиційно перше місце посіла СГ «ТАС» і за обсягом виплат за полісами ОСЦПВ: за сім місяців компанія виплатила постраждалим 527’679’766 грн, що фактично на 20% перевищує суму відшкодувань, виплачених страховиком, який став другим на ринку.
Як свідчить статистика, середня виплата СГ «ТАС» за шкоду, заподіяну майну, становить 60229 грн, що на понад 14% перевищує середню виплату по ринку та на понад 23% більше відповідного показника страховика, який посів другу сходинку у рейтинговій таблиці. В свою чергу, розмір середньої виплати СГ «ТАС» за європротоколом перевищує вказаний середньоринковий показник на 10%, а показник найближчого конкурента – на понад 22%. Водночас середня виплата СГ «ТАС» за шкоду, завдану життю та здоров’ю третіх осіб, перевищує середній показник по ринку майже на 32%, а показник компанії, що стала другою в сегменті, майже на 63%.