СГ «ТАС» першою на ринку перетнула позначку в 2 млрд грн платежів і вчергове підтвердила звання лідера галузі

Національна асоціація страховиків України підвела підсумки роботи ринку за чотири місяці 2025 року.

Отже, як свідчить статистика НАСУ, за підсумками звітного періоду СГ «ТАС» не лише залишається абсолютним лідером страхового ринку України, посідаючи перше місце як за зборами, так і за виплатами, але й продовжує зміцнювати свої позиції, з кожним місяцем збільшуючи відрив навіть від найближчих конкурентів.

Так, за результатами січня – квітня Страхова група «ТАС» стала єдиним страховиком на ринку, чиї збори перевищили 2 млрд грн.  При цьому відрив лідера ринку від компанії, що стала другою за обсягом зібраних платежів, збільшився за квітень майже на 86 млн грн і за підсумками чотирьох місяців перевищив 238 млн грн.

З чималим відривом від решти учасників ринку лідирувала СГ «ТАС» і за показником виплат. Так, за перші чотири місяці поточного року СГ «ТАС» виплатила за укладеними договорами страхування 823 млн грн, що на понад 20% перевищує обсяг відшкодувань, виплачених компанією, що стала другою у відповідній рейтинговій таблиці.

Окрім того, як свідчить статистика НАСУ, за підсумками звітного періоду СГ «ТАС» традиційно посіла перше місце на ринку обов’язкової «автоцивілки» – як за обсягом зборів, так і за показником виплат, що на понад 16% перевищує суму виплат найближчого конкурента.

Перше ж місце продовжує міцно утримувати компанія і в сегменті «Зеленої картки». Так, за чотири місяці СГ «ТАС» залучила за вказаними полісами понад 437 млн грн платежів, що стало рекордом для галузі та фактично на 100 млн грн перевищує відповідний показник компанії, що посіла друге місце на ринку.

Тримає лідерство СГ «ТАС» і за показником виплат за полісами «Зелена картка»: обсяг виплат компанії на 25% перевищує суму відшкодувань страховика, який став другим.

Залишається додати, що за показником виплат з КАСКО Страхова група «ТАС» традиційно увійшла до «трійки» найкращих страховиків, а в сегменті медичного страхування – в ТОП-5, що є беззаперечним свідченням високої клієнтоорієнтованості компанії та якісного виконання нею своїх зобов’язань перед страхувальниками.

Прес-служба компанії