Напередодні 2025 року, що без перебільшення стане роком кардинальних змін в страховій галузі України, що пов’язано насамперед з оновленою законодавчою базою, що докорінним чином змінює «правила гри» для всіх учасників та спрямована на наближення роботи вітчизняного ринку до європейських стандартів, Страхова група «ТАС» ухвалила рішення про трансформацію своєї мережі продажів в партнерську.
При цьому компанія відмовляється від традиційної системи відокремлених підрозділів, оскільки в нових умовах ця модель не в повній мірі відповідає поточним вимогам та по суті застаріла.
Відповідне рішення ухвалене Правлінням та Наглядовою радою страховика і спрямоване, в першу чергу, на забезпечення максимально якісного сервісу для клієнтів.
«Рішення про зміну бізнес-моделі – це, можна сказати, вимога часу, – каже Голова правління СГ «ТАС» Павло Царук. – В своїй діяльності ми завжди керувалися засадами прозорості та відкритості, намагалися надавати той сервіс, який відповідатиме вимогам навіть найвибагливіших клієнтів, завжди залишаючись поруч з ними і забезпечуючи гідний страховий захист для них. Ми завжди йшли в ногу з часом. І рішення про трансформацію нашої мережі – до речі, найбільшої на ринку – є черговим тому підтвердженням: ми прагнемо бути ще кращими, ще ближчими до нашого клієнта, адже саме його інтереси ставимо на чільне місце. Адже, як свідчить досвід таких гігантів, як «Розетка», «Нова пошта» тощо, що досить давно впровадили франчайзингову модель, – саме вона є на сьогодні найбільш ефективною».
Тож, усвідомлюючи, що сьогодення потребує нових підходів та нових рішень, що стануть запорукою динамічного подальшого розвитку, та слідуючи своєму принципу – ніколи не зупинятися на досягнутому, СГ «ТАС» як справжній лідер страхового ринку України, що завжди задавав темп на ньому та був взірцем для багатьох його учасників, впроваджує цю, чергову новацію.
І час для неї вибрано невипадково.
«Прийдешнього року вступає в дію низка законів, покликаних зробити наш ринок більш професійним та якіснішим для споживача, – продовжує Павло Царук. – Той самий новий закон про «автоцивілку», що, на моє переконання, стане потужним локомотивом для розвитку ринку в цілому та докорінно має змінити ставлення клієнтів до самого страхування як такого, адже завдяки запровадженню прямого врегулювання для всіх учасників ринку вони муситимуть більш відповідально ставитися до вибору страховика, бо саме він здійснюватиме виплату їм в разі настання страхового випадку. І ключовими чинниками при цьому виборі мають стати репутація страховика, рівень довіри до нього клієнтів, якість сервісу, фінансові показники і, звісно, клієнтоорієнтованість. І нам в цьому сенсі є чим пишатися і є що запропонувати як споживачу, так і потенційним і існуючим партнерам. Ми завжди були в авангарді ринку, завжди оперативно реагували на нагальні потреби споживачів та актуальні вимоги ринку. І реформа нашої мережі має стати черговим свідченням тому. Це стратегічно необхідний крок для адаптації до змін ринку та законодавства і водночас можливість надавати найякісніші послуги клієнтам – незалежно від місця їхнього проживання».
Варто зауважити, що, окрім беззаперечних переваг мережі компанії, розбудованої на засадах партнерства, для клієнтів, які завдяки цьому отримують можливість більш широкого вибору саме «свого» фахівця та матимуть доступ до якісних страхових послуг в регіонах, ця новація точно прийдеться до душі і потенційним партнерам компанії, які матимуть можливість побудувати кар’єру в компанії-лідері ринку, розпочати власний бізнес та отримають всебічну підтримку на шляху до своєї мети. Всі посередники компанії матимуть можливість отримати гідний заробіток як від власних продажів, так і від продажів своєї мережі.
Позитивний вплив матиме запровадження партнерської мережі і для самої компанії, адже забезпечить їй можливість утримувати найвищі темпи зростання на ринку, сприятиме підвищенню її конкурентоспроможності та зміцненню співпраці з локальним партнерами, в тому числі регіональними підприємствами, агенціями, брокерами тощо.
Тож СГ «ТАС» радо запрошує до співпраці всіх, хто готовий розвиватися, рости і заробляти!
Наостанок залишається додати, що всі існуючі офіси продажів СГ «ТАС» й надалі працюватимуть в статусі агентських офісів партнерської мережі – і їх число зростатиме: з метою залучення нових команд в компанії планують продовжувати розширяти мережу агентських офісів.
Зазначимо, що зміни, які сьогодні впроваджує СГ «ТАС», були ретельно опрацьовані всередині компанії впродовж 2023-24 років.
Завершити трансформацію мережі компанія очікує у І кварталі 2025 року.
Варто зауважити, що ідея побудови партнерської мережі знайшла відгук у співробітників мережі СГ «ТАС»: абсолютна більшість працівників компанії в областях виявили бажання приєднатися до неї в якості професійних посередників та представників компанії у відповідних регіонах.
Тож початок – покладено! І сьогодні компанія запрошує до співпраці всіх потенційних партнерів: долучайтесь до команди лідерів, ставайте частиною великої «тасівської» родини, ставте перед собою амбітні цілі – а ми допоможемо втілити їх в життя! Будуймо майбутнє разом!