Сервіс від TAS Life стає ще більш цифровим і комфортним!
Сьогодні ми оновили Кабінет Клієнта (як web-версію, так і мобільні застосунки для iOS і Android) і додали кілька крутих функцій:
- У Договорів страхування тепер є СТАТУСИ: "діючий", "обмежений" (про Договір, що діє з обмеженим страховим покриттям) і "припинений".
- З'явилася можливість ВІДНОВИТИ ДІЮ ДОГОВОРУ, якщо Клієнт не сплатив вчасно страховий внесок і його Договір було редуковано або розірвано.
- Дізнатись суму заборгованості можна в розділі "Мої поліси" на картці Договору.
- А щоб відновити дію Договору, натисніть на кнопку "Відновити" і сплатіть заборгованість.
Готово! Договір відновлено на початкових умовах і ви знову під надійним страховим захистом вашої улюбленої страхової компанії.
- КОШИК для оплати внесків також було оновлено з урахуванням процесу відновлення дії Договору.
Потрібна покрокова інструкція з картинками по останнім змінам в Кабінеті Клієнта? Дочекайтесь нашого блогу!
А ми тим часом працюємо над наступним покращенням нашого сервісу, слідкуйте за новинами!