УНІКА збільшила швидкість сервісів з медичного страхування завдяки співпраці з аптечними платформами

Страховая компанія «УНІКА», що входить до міжнародного холдингу UNIQA Insurance Group, продовжує успішно розвивати добровільне медичне страхування (ДМС) в Україні та є лідером вітчизняного ринку за обсягами цього бізнесу вже більше 7 років поспіль.

Попри воєнні виклики, у 2022-му році компанія продовжує надавати захист з медичного страхування та вдосконалювати сервіси для українців, які довірили їй своє здоров’я. Черговим кроком у цьому став розвиток співпраці з аптечними онлайн-платформами.

За результатами останніх вимірів рівня задоволеності сервісами УНІКА у третьому кварталі 2022 року, узагальнена оцінка від застрахованих склала 4,7 бали за 5-бальною шкалою. Серед ключових чинників, що визначили високий підсумковий показник, клієнти відзначили швидкість роботи служби медичного асистансу компанії – зокрема, чітке та своєчасне надання інформації про наявність ліків, їхнє оперативне резервування, зручну і швидку доставку. При цьому тільки за вересень медичний асистанс компанії обробив понад 88 тисячі звернень від застрахованих (більше 2 900 звернень щодня).

Висока якість та швидкість роботи медичних сервісів у воєнний час є можливою завдяки розвитку співпраці УНІКА з кількома аптечними онлайн-платформами, зокрема, Liki24.com. У 2022-му році понад 70% замовлень ліків для своїх клієнтів компанія реалізує через цього партнера.

«Ми співпрацюємо з аптечними платформами вже декілька років, з Liki24.com ми почали роботу ще у  2019-му. Увесь цей час вони ростуть і розвиваються, масштабують свою діяльність в умовах зовнішніх викликів – таких, як епідемія СOVID-19  та воєнні дії. Для нас ця співпраця є надзвичайно важливою, адже ми дбаємо про захист здоров’я більш ніж 70 тисяч українців, застрахованих за нашими програмами медичного страхування. Забезпечити їм швидкий та безпечний доступ до потрібних ліків під час війни – непроста задача, але завдяки партнерам ми успішно вирішуємо її щодня», – коментує заступниця Голови Правління СК «УНІКА» Олена Маркова.

Наразі клієнти УНІКА, що мають діючий поліс ДМС, можуть отримати інформацію про наявність та терміни доставки необхідних їм ліків у середньому за 3-5 хвилин, адже заявка обробляється аптечними партнерами компанії на 80% швидше, ніж два роки тому.

Прес-служба компанії